|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
AF1 project ik ben er klaar mee (wel zoek nog spiegels)
Auteur |
Bericht |
Peters73
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jun 29, 2013 7:11 pm Berichten: 4 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Alphen GLD
|
AF1 project ik ben er klaar mee (wel zoek nog spiegels)
Dit is onze AF1 geworden, hij is nu 99% afgerond. Spiegels zoek ik nog...
Verder vanaf kaal frame opgebouwd, uit 2 brommers samengesteld.. Motor revisie + nieuwe cilinder enz Nieuwe kabelboom gemaakt enz enz
Grootste uitdaging het vinden van de juiste onderdelen, we hadden achteraf wellicht beter een RS50 kunnen bouwen...
Bijlagen:
IMG_4686.JPG [ 362.37 KiB | 6620 keer bekeken ]
IMG_4682.JPG [ 91.42 KiB | 6620 keer bekeken ]
_________________ AF1 project
|
zo aug 03, 2014 1:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
Stinos
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 27, 2011 7:40 pm Berichten: 2362 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Odijk
|
Re: AF1 project ik ben er klaar mee (wel zoek nog spiegels)
Wat een schoonheid! echt n tof ding
Citaat: of dat ik in verband met geloofsovertuiging mijn voertuigen niet wil verzekeren, omdat zogenaamd God bepaald wat er met mij gebeurd, en dat je niets in je leven kunt verzekeren (zulke refo's ken ik namelijk, die hebben hun auto niet verzekerd)
|
zo aug 03, 2014 9:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
Echt prachtig geworden
ma aug 04, 2014 12:27 pm |
|
|
stefaan
ApriliaForum Member
|
Mooie machine, het is een mengeling van een replica met een sintesi, ik ben ook met een sintesi bezig maar die moet nog opgebouwd worden.normaal in september of oktober maar die blijft in de originele kleuren.
|
ma aug 04, 2014 5:03 pm |
|
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|