Aprilia RS50 MY 08 Fluo Red
Hallo allemaal,
Zal me eerst even voorstellen. Ik ben Mahmud, woon in het o zo geweldige Roermond, ben van Koerdische komaf,
en zit nu in mijn examenjaar(6de). Om naast school ook nog eens iets leuks te doen had ik me een brommer gekocht.
Mijn eerste brommer was dus een echte faal. Een rs50 uit 1993 met een AM5 blok. Na veel geld verspilling en slechte cijfers met
me ouders afgesproken dat ze mij een brommer zouden kopen mits ik overging. Zo gezegd, zogedaan. Deze zomer, de dag nadat ik mijn raport kreeg, een RS50 MY 08 overgekocht van eerste eigenaar. Natuurlijk apetrots . Gelukkig nog nooit gevallen.
Ff nog de specs:
- Standaard uitlaat, prop eraf, zijtak (nog) niet
- De rest alles ori
- Achterband (gelukkig) Michelin Sporty
Enige wat er tot nu toe mis is gegaan, is mijn schakelpook die afbrak. Deze zijn nauwelijks 2de hands te verkrijgen, dus maar bij ome jos besteld.
De brommer die erbij staat was van een maat van me, maar is nu verkocht. En het was een beest... Close-ratio bak, snelle auspuff, gilardoni 74cc. Trok als een malle. Zo, dat is mijn brommerervaring. Kort, maar goed.
En nu de plaatjes:
http://img59.imageshack.us/img59/4830/img0011goq.jpg[/img]
En heb op het derbi-forum tips gekregen over wat te doen met velgen. En leg het ook eens ff aan jullie voor;
- zwarte velgen, rode remklauw en wit velglint
- witte velgen, zwarte remlauw geen velgint