Konica Minolta Replica - Velgen+Frame [19-01]-[Bailey]
Hallo,
Ik zit al even op het forum, maar ik zal me toch even voorstellen.
Ik ben Jay Wolfs en ik ben 16 jaar (sinds 26 sept).
Ik heb zaterdag een RS50 Red-White gehaald uit 2008 met 16250 op de teller.
Hij rijdt nog goed, maar heeft wel een schuiver gemaakt.
Ik heb ook nog een Derbi GPR uit 2003 opknapper, maar die heb ik al een half jaar.
Ik blijf er eerst nog een tijdje mee rijden totdat ik mijn Derbi af heb. Als ik die verkocht heb, laat ik hem spuiten.
Ik heb morgen mij theorie examen en waarschijnlijk 12 oktober m'n praktijk.
Ik heb een tijd niks van me laten horen, want ik heb eigenlijk nooit zo veel zin om alles hier te gaan posten, maar dat zal ik vanaf nu toch wel gaan doen.
Mijn rijbewijs al een tijdje geleden gehaald, dus al redelijk wat km's gereden.
Dinsdag 12 oktober m'n rijbewijs gehaald en donderdag 14 oktober opgehaald.
Vrijdag natuurlijk meteen met de brommer naar school, wil ik naar huis rijden start ie niet meer
Ik 'm aanlopen, lukte niet zo goed, maar uiteindelijk toch gelukt.
Door de frustratie wel het schakelpedaal kapot getrapt
Heel het weekend niet kunnen rijden, dat was wel balen.
Nu start ie elke dag weer goed, alleen als hij warm is niet, maar dat is 3 meter aanlopen en hij is gestart.
Het idee van de Konica Minolta Replica is gekomen doordat ik al een tijd geleden op het forum zat te kijken en hem tegen kwam bij JeroenGPR, Want eigenlijk zou ik m'n GPR houden en wou ik die naar mijn zin maken, Maar toch vond ik het nieuwe model mooier dus de GPR maar als project gehouden en een nieuw model gekocht.
Eerst wou ik eigenlijk een Repsol Replica maken, maar toen zag ik hem in het echt en vond het niks, maar nog steeds op foto's vind ik hem heel mooi. Daarna vond een vriend van me de Konica Minolta en ik was meteen verliefd
Vooral de mooie kleur blauw.
Dit was het wel zo'n beetje.
Ik zal morgen nieuwe foto's maken. (als het weer mee zit)
Plannen:
-Konica Minolta Replica
-Velgen blauw coaten of spuiten
-Velglintje
-Turbokit GP uitlaatje
-Mono, Zelf maken en niet zo'n kapje erop, Ik wou een helemaal strak kontje, maar ik weet niet waar ik het kenteken moet laten.
-Kentekenhouder inkorten of een andere. Als het een andere word, dan denk ik een Yamaha R6 kentekenhouder
-Ander achterlicht met knippers erin (Die is gesmolten)
-Donker ruitje
-Misschien m'n helm nog in de Konica Minolta kleuren spuiten. Of een andere kopen.
Veel mensen zullen hem wel kennen de Konica Minolta Replica:
Zo moet ie dus uiteindelijk worden. (Alleen wel een Turbokit GP uitlaat erop)
Hier de lang verwachte foto's (Na een week van regen).
Foto's:
Standaard fotootjes.
Ook al kapot
M'n projectje
Uitlaat
M'n Frame:
En de velgjes