RS50 1999 Tesuya Harada 98 Replica
Dit is mijn RS50 dan.
Specs:
Italiaans Blok (2003 nieuw bestelt in italie)
75cc roze Top Performances cilinder
Giannelli uitlaat met kevlar demper
Top Performances membraam
Top Performances CDI unit
Top Performances koppelings kit
Dopler ER1 Krukas
24mm Mikuni TM24 flatslide
De 24mm carburateur met een zelfgemaakte rubber bus pas gemaakt op mijn orginele airbox, zelf handgemaakt stuk gaskabel van af de spliter naar de carburateur en een olie injectie nippel op mijn spuitsuk gemaakt omdat ik persee wou dat de 24mm op mijn orginele airbox kwam en mijn olie pomp nog gewoon werkt.
Ik meng nu zelf 1:100 bij door de benzine want ik heb mijn oude 99er oliepomp overgezet van mijn originele blok naar het italiaanse blok.
Je kan nu gewoon rustig op rijden en dan klinkt mijn RS bijna orgineel maar als ik een beetje gas geef is dat wel anders. als hij een beetje op toeren komt maakt hij een heel zwaar diep geluid.
http://media.putfile.com/RS50-75cc-24mm-rev
Maakt nu wel een een iets ander geluidje omdat ik nog wat heb aangepast en verbetert ten behoeve van de trekkracht.
Kan hem nu in zijn 6 trug laten zakken naar 2500 toeren en in een keer volgas geven, dan trekt hij hem gewoon zonder een sputertje of dip naar +-12000 toeren in zijn 6 met een topsnelhijd van +-130kmpu echte kilometers.
En oh ja, nu nog ff een kabelchoke setje bestellen bij Mikuni nederland