Aprilia RS MY 09 Fluo Red P29 4 maart voorkomen.
Hey,
Hier mijn gallery van mijn brommer. Ik heb hem vorige week vrijdag ( 22-05-09) opgehaald bij de dealer en nu 8 dagen later staat er 480 km op de teller.
Hij rijdt heerlijk. Bij 800km laat ik hem ontgrenzen bij de dealer, als ik dit door hem laat doen dan vervalt de garantie niet, mits ik er later niet zelf aan ga sleutelen.
De voetsteuntjes voor de passagier heb ik er al afgehaald want ik heb een paar keer met iemand achterop gereden en dat was niks. De bijrijder kreeg na een tijdje last van zn rug door de krappe houding en zelf vond ik het ook niet lekker rijden met zn 2en. Verder wil ik binnenkort het klimrek er nog afhalen, in de zomervakantie laat ik op mijn werk wel een paar beugeltjes buigen voor het kenteken + knipperlichten.
Vanavond ben ik op pad geweest en heb ik een aantal foto's gemaakt.
UPDATE 31-5Vanavond een stukje wezen touren met 2 kameraden, de een op een Derbi DRD limited edition en de ander op een Gilera SMT. Even wat foto's gemaakt van hun brommers.
UPDATE 09-06Vanavond breng ik de brommer naar de dealer, die gaat hem voor mij ontgrenzen. (dan valt het nog onder de garantie als zij het doen) Morgen achterin de middag kan ik hem hopelijk weer ophalen. Dan heb ik eindelijk geen last meer van vervelende ventjes op Aeroxjes die je inhalen en vervolgens uitdagend gaan rijden.
UPDATE 12-06Vanavond een hoogtepuntje bereikt. Vandaag heb ik de brommer 3 weken en heb er nu 1000km op staan.
Bijna
En een paar meter verderop.
UPDATE 28-06Nadat ik vanmiddag de velgen eens goed heb schoongemaakt kwam ik er achter dat ik ook last heb van verkleurende velgen...
Morgenmiddag het verhaal maar even bij de dealer voorleggen.
UPDATE 12-07Vanavond een paar foto's gemaakt, niet spectaculair maar ik vond ze toch het tonen wel waard.
Zoals te zien is zit er nu een velglintje op, deze week laat ik op mijn werk een paar beugeltjes maken om mijn kenteken aan te maken. Iemand een mooi voorbeeldje waarbij je de knipperlichten er op laat zitten?
UPDATE 18-10Vandaag met Daan een stukje gereden, hierbij wat foto's.
UPDATE 28-10Vorige week in de vakantie mn brommer weg gehad voor de 5000km beurt, gelijk nieuwe bandjes er onder. Rijden erg fijn die sporty's, ben er nu een beetje aan gewend. Straks die schaamranden er af rijden!
Vandaag in een tussenuurtje op school even weg geweest en wat foto's gemaakt met mn telefoon dus geen superkwaliteit maar ik wou ze toch laten zien.
UPDATE 03-11-09Vandaag weer even wezen touren. Wat foto's gemaakt.
En deze vond ik toch wel erg geslaagd.
SR van mn kameraad. (Had eerst die DRD Limited wat op de beginpagina staat)
DRD van mn andere kameraad.
Zo nu en dan zullen er wel updates verschijnen.
Groetjes