Mijn aprilia rs50 nieuw model nieto replica + update1,2en3
Dit is men aprilia rs50
ik heb hem deze zondag gekocht voor 1500 euro hij is 2 jaar oud dus en heeft 10000 kilometers op de teller
Hij is helemaal origineel maar wel ontgrensd hij rijdt zo een 90 km/u
hier zijn een paar foto's
ik moet wel nog een half jaar wachten voordat ik ermee kan rondrijden
update 1
Ik heb men banden er opgezet 2x pireli mt75
Maar als ik hem ben gaan testen en toen mijn vader hem teste zij hij dat als je je bochten wat sneller wilt nemen hij in de bochten wat grip verliest
het is niet veel maar mijn pa is wel al ervaren in die dingen en het was namelijk kurk droog
weet er iemand wat je daar aan doen ?kan het zijn aan de druk ik heb hem namelijk zo gezet zoals in het onderhoudsboekje staat? of is het dat de banden eerst wat moeten slijten
Ik heb ook een uitlaat gekocht bij motorkit
het is een polini evolution
reed zeer leuk als je boven de 9000 toeren gaat vliegt hij egt vooruit
Ik heb bij de verfwinkel een pot verf gekocht van 0.5 lieter voor mijn kappen te herstellen
dat moet ik nog doen
Nieuwe foto's:
men broer sampers
en men pa
update 2
vandaag ben ik men nieuwe spullen gaan ophalen
eerst heb ik bij QMS (quick motor servise) een nieuw voorlicht gekocht voor 55 € en een luchtfilter voor 3.60 €
wel leuke prijzen met die nieuwe invoerder
hier een paar pics :
Daarna ben ik bij motorkit geweest en heb ik een seatcover gekocht voor 60 € dat is vrij veel geld maar het is wel heel mooi hij is nu nog wit maar ik ga hem deze vakantie mee spuiten me nog een paar andere dingen en dan word hij nog wat bestickert
hier zijn wat pics (er komen er nog waar het op men rs gemonteerd is) :
ik ben nog aan het twijfelen voor zo een underseat te kopen bij motor kit (die mer de 2 ronde lamjes) maar ik vind het nogal kostelijk voor zo iets klein te zijn
weet er iemand wat je nog kan doen voor het ori achterlicht te veranderen
update 3
Eindelijk vakantie ....
ik ben vandaag begonne aan men rs50 ik heb gistere men underseat bij motorkit gaan ophalen en nu klaar om te beginnen
Kheb al men kuipen erafgehaalt en gekuist
de beschadigde stickers verwijdert en ontvet
nu heb ik men monoseat al opgezet en de draden verbonden
de foto's die ik geef zijn voor een zicht te geven en dus NIET hoe het uiteindelijk komt !
Morgen ga ik op de plaatsen waar nodig verven
dan nogwat stickers bestellen en hij is klaar
hier wat foto's