Aprilia RS50 Spains No1 van Peter - Mono pag. 14
Hallo,
Ik zit hier al een tijdje beetje rond te kijken maar nog nooit een topic gemaakt, dus bij deze
Sommige kennen mij misschien al, maar ik ben dus Peter en ik kom uit Velddriel, dorpje dat in de buurt ligt bij 's-Hertogenbosch.
Heb een aprilia rs50 spains, had 'm al een tijdje voor mn verjaardag.
Hier was ie net nieuw(meteen taartschep erafgehaald natuurlijk).
Het kriebelde toch wel heel erg dus een tijdje een beetje rondjes gereden op 't industrieterrein..(+ geel velglint erop)
Tzr van een maat van me + motoren van mn vader en moeder
Ben 14 augustus 16 geworden, alleen toen waren we net op vakantie dus ik kon 31 augustus pas op
nouuu na heel lang wachten, toch geslaagd met 4 fout.. Helemaal blij natuurlijk
, rbw met spoed aangevraagd, en de volgende dag kon ik 'm al op gaan halen bij het gemeentehuis.
Begrensd rijden begon al snel te vervelen dus maar een metrakit uitlaatje gekocht en meteen eronder gegooit.
Omdat ik naar 's-hertogenbosch naar school moet (=veel rollerbanken) maar ff mn tandwieltjes nog niet veranderd
hiermee heerewaardenmeeting 1 gereden
Winter kwam eraan, op een oud zundappie naar school gereden enz, zo blijft mijn brommer mooi pekelvrij
(A)
nou werd 't weer beter weer en toch maar twv 13-52 eronder gelegt.. (nieuw cameratje dus probeerde 1 of andere functie dat me kleuren er een beetje mooi uitkwamen, mislukt lol)
hiermee o.a heerewaardenmeeting 2 meegereden
(dankje nog jeroen voor de foto haha
)
Laatst nog nieuw (wit 12mm) velglintje + andere kentekenhouder/knippers erop gedaan
Dit is hoe het beestje er nu uitziet!
Update 8 januari:
mono