meeste oude rotten hier kennen me nog wel,
het een na het andere brommer project.
maar ja, men broertje moest ook 16 worden! en met een reputatie hier in de buurt hoog te houden, dus ook maar wat voor hem gebouwd!
dat hij halvewege 15 was gekocht, en deze zomer was hij dan ECHT af! (jaar verder).
heb praktisch geen fotos van het bouwen van de brommer, was mijn intentie ook nog om het op internet te zetten allemaal.
dacht laat ik het eerst maar eens afmaken zodat niemand me na kan gaan doen.
zal inmiddels vast wel iemand zijn geweest die t heeft gedaan, maar of t zo netjes is als deze....
even de spec's om mee te beginnen:
rijwiel gedeelte:
wielen uit een My07 met standaard schijven.
voorvork My07 met stage6 remklauw met div aanpassingen!
achterbrug My07 met een aangepaste roadracing veer.
motorisch:
gilardoni lange slag cilinder aan gepast naar standaard slag. 70cc
21mm dell'orto met conti inlaat kit
yasuni R2
hebo krukas,
5 plaats koppeling door mij aangepast.
verder een stage6 choke, stage6 temp teller, orginele teller behouden, zadels opnieuwe bekleed, nieuwe tandwielen set en ga zo maar door!
dit is even globaal wat er is aan is gedaan, maar dan nog het kapwerk! we hebben een orginele aprilia kappen set gekocht NIEUW in het matzwart. en deze laten spuiten naar wat het nu is!
waarschijnlijk gaat er van de winter nog een bij komen, ook VOLLEDIG aangepast, zal wat anders worden als deze, maar dat zien jullie allemaal nog wel!
wat fotos:
men andere sprint mormel, is evt te koop voor t juiste bedrag! met 23,5pk'tjes aan t wieltje
nu zonder zadeldekje en schuin en nog lager
ga me overigens niet vragen hoe moeilijk het is om alles pas te maken, daar ga je zelf maar achterkomen.
kan je in iedergeval vertellen dat het er niet zomaar in waait, zeker de achterbrug niet!