Marien's trage kippenhok; Gratis update
moi, ik ben marien, bouwjaar '93, 17 jaar jong en al een tijdje trotse eigenaar van deze beauty
:
setup:
gilardoni 2 (schiet mij maar lek of het snelle of langzame type is, als iemand weet hoe ik dat kan zien mag ie het vertellen
)
gianelli paip
dellorto 14/9 (standaard)
dag nadat ik hem opgehaald heb gelijk wat fotos gemaakt met senda van n kameraad natuurlijk
dennis is een topfotograaf
plannetjes:
dellorto 17,5 (moet ook ander spruitstuk dan
) (ligt er nu, incl spruit, komt tegelijk met de metrakit erop)
powerfilter
en als dat me nog niet hard genoeg trekt grotere achtertandwiel
6-12 Metrakit SP onderweg vanuit limburg
(is alweer tijdje binnen)
kapjes spuiten:
als iemand weet waar ik dat goedkoop kan laten doen of hoe ik dat zelf beetje fatsoenlijk krijg hoor ik et graag
of als iemand mooie paintjob idee heeft natuurlijk
kleine update dames:
zo is ie nu, rijdt ondertussen al weet ik et hoe lang weer
hier en daar wat tjoening, mijn rempedaal ziet er nu zo uit:
op de keukentafel, zoals het hoort
verder hou ik nogal van bananen, mijn voorremhevel is nog krommer dan mij schakelas, en mij tellerframe staat al sinds juli scheef
daar zal ik morgen eens fotos van posten doen
*Update* 3 juli 11
Ik heb vrijdag *eindelijk* (na een belletje met de importeur) mijn zuiger opgehaald...
ouwe cili eraf getrokken:
die zuiger ziet er redelijk focktop uit, is vorige keer was het gewoon een dun zwart laagje en dat heb ik met korrel 800 wp weg geschuurd, wellicht dat daardoor de rotzooi veel makkelijker gehecht is nu? (opruwing)
en op de cilinderwand zit allemaal zooi, kan dat rubber zijn van het membraan? dat rubber daat onder ziet er namelijk nogal gehavend uit...
*Update* 5 juli 11
ook de koppeling er maar even af getrokken, moest daar toch zijn om ff een tandwiel van de toerentellerkabel te plaatsen:
U zei ingeslagen?
*Update* 8 juli 11
nog wel bruikbaar toch?
Ik heb de fout gemaakt ze zonder remvet te monteren, dus ze zaten redelijk vast..
heb 1 er met compressor uit geblazen, deze is eruit gekomen met klauw warmstoken en dan waterpomptang hanteren....
17-07 Zo staat ze er nu bij
marien schreef:
updateje
vandaag weer km's gemaakt, zou even op en neer naar loppersum, bleek nog een toerrit achteraan te komen...
Ik heb van een kameraad een 14/12 DO (zon tomosgeval wat een rs std ook heeft maar bij rs is dat 14/9) carb gekregen, omdat hij daar toch niks mee kon. De gasschuif miste dus die maar uit de ori carb gehaald, alleen volgens mij is die te lang want de inlaat is nooit helemaal open.
ook blijft de choke hangen, kwam ik achter bij t tankstation... t ding was niet meer vooruit te trappen.
De Gilardoni cilider die er bij aankoop op zat hebben we ook maar even getuned, gewoon ff een vijltje door de uitlaatpoort gehaald en hem wat omhoog geveild
de rommel loopt nog niet bijzonder, waarschijnlijk doordat we er vanmiddag gewoon een sproeier 70 in gedrukt hebben en daar ben ik maar mee gaan rijden, maar het voelt wat te rijk aan, morgen de obugie maar even bekijken, en evt de gasschuif inkorten....
zo, dat hoorde er nog bij