Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
mijn aprilia red rose
dit is mijn red rose hij is hele maal standaard maar hij rijdt al hard genoeg
nou k hoop dat jullie hem ook mooi vinde
pff wat een oude fotos alweer ik heb hem in de tussentijd uit elkaar gehaald opnieuw dingen gespoten en werner heeft het blok gereviceert en nathuurlijk nieuwe fotos
motip primer power
mooi zwart van motip de juiste man met de juiste bussen
op geschuurd van dat roest omvormer er op dat het zwart word
in de primer netjes
net als nieuw
radiator rooster mooi opnieuw zilver
weer primer kost een fortuin geloof me al die bussen verf en primer pffff
maar tog de moeite waard
uit laat mooi kaal gemaakt
en dan mooi motip hitte bestendig zwart er op
en ja dan begin je je toch af te vragen hoe dat er nou uit ziet als hij in elkaar zit
maar k hou jullie niet in spanning na 175 euro uit tegeven aan werner en 300 aan de brommer boer voor nieuwe bandjes ziet hij er zo uit (veel poesten ook hoor )
zo kan hij de show room weer in
kijk de broeder liefde
ik denk dat ik nu wel bij enige aprilia broeders een erectie heb opgewekt
maar reacties op deze prachtige brommer zijn welkom
en voor zichtig ze kan je hooren
Laatst bijgewerkt door Redrose op za aug 20, 2005 2:09 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
Ik zie je brommer nu pas, was mij nog niet opgevallen. Ik vind het mooie dingen, een maat van mij had er eerst ook 1. Alleen wel jammer dat het "chroom" achter van het kunstof loslaat.
Geregistreerd: zo mei 16, 2004 5:24 pm Berichten: 321 Woonplaats: zevenbergchen hoek
nou k hoef er maar 2 jaar op te rijden maar een ik heb een gast gevonden die mijn red rose bij kan werken met orginele redrose paint das wel makkelijk voor de krasjes en pitjes dus ja maar ik maak wel eens nieuwe fotos met de buddy en nieuwe croome beugels
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum