Auteur |
Bericht |
OnlineDragon
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 20, 2009 1:40 pm Berichten: 16 Woonplaats: Genemuiden
|
RS50 Lorenzo-black
forumleden, ik ben Robert Koster, 16 jaar en woon in Genemuiden, sinds 3 weken heb ik mijn 2ehands RS50, uiteraard erg blij mee. Maandag hoop ik certificaat te halen!, en dan eindelijk rijden. hierbij even wat fotos geplaatst(A) Plannen nog: -Benzine lampje goed krijgen -Knipperlichten achter -Spiegels -Kilometertellerkabel goed werkend krijgen Gedaan -nieuwe handvaten -Leovince V6 plannen voor in/na de winter, brommer compleet spuiten, en opnieuw bestickeren!. (Aprilia Black waarsch.. suggesties altijd welkom!) Hier even alvast wat fotos: ik heb ze maar even verkleind!:), andere x maar wat groter
|
vr okt 02, 2009 7:56 am |
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Re: RS50 Lorenzo-black
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je brommer! Hopelijk haal je je certi snel en kan je zonder zorgen rond rijden. Deze kappen combinatie heb ik nog nooit gezien Vind je zwarte kappen mooi behalve je kuip en kontje. Beetje raar om die 2 soorten kappen bij elkaar te doen maargoed was niet jouw keuze. Als je toch al je brommer gaat overspuiten, neem is een kijke op het photoshop topic op dit forum, misschien zie je wel iets leuks ertussen staan dat je meer aanspreekt. Je kan daar ook altijd vragen naar een photoshop van je kappen in bepaalde kleuren e.d. Mits je idee leuk en creatief genoeg is om uit te voeren natuurlijk. Hou em recht heah Oh btw, vraag ook ff aan degene van wie je hem hebt gekoopt of toevallig het frame niet verstevigd moest worden. Is een serie van RS 50jes waarvan ze ff terug moesten naar de dealers om gefixt te worden want anders kon het frame uiteindelijk doorscheuren tussen je knien. Zou zonde zijn.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
vr okt 02, 2009 9:00 am |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
welkom. heb je deze niet toevallig gekocht van iemand van dit forum? Dacht dat HB zelfde brommer had.
vr okt 02, 2009 9:04 am |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
vr okt 02, 2009 9:24 am |
|
|
af1-racer
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 16, 2008 10:13 pm Berichten: 1560 Woonplaats: dussen
|
welkom gewoon een mooi kleurtje spuiten, of replica van maken trouwens marlboro replica zou wel nice staan
_________________ Mn Aprilia af1: viewtopic.php?t=10557 Mn Aprilia rs extrema: viewtopic.php?f=14&t=11904
Le Derbi schreef: auto wheelies geen gebrek als je met de koppeling speelt
|
vr okt 02, 2009 11:53 am |
|
|
XLER8R
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 27, 2009 6:57 pm Berichten: 2022 Woonplaats: Wijk en Aalburg
|
HB?
_________________ Micro Power!
|
vr okt 02, 2009 3:05 pm |
|
|
iivarr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 12, 2008 1:20 pm Berichten: 4843 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Meedhuizen (GR)/ Wageningen
|
Tof blijf em volgen aangezien je hem wilt laten spuiten en idd wat Chrizu-kun zei, ff kijken in het photoshop topic
_________________ ex-Aprilia RS50 MY06 Fasmem Duo: viewtopic.php?f=13&t=11347 ex-Aprilia RS50 MY08 Project: viewtopic.php?f=14&t=16041
|
vr okt 02, 2009 3:09 pm |
|
|
ThomasSX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 01, 2009 4:14 pm Berichten: 4505 Woonplaats: Hedikhuizen [NB]
|
leuke rs, en ja als je hem tog gaat spuiten zou ik er ook een replica van maken. veel succes
_________________ Thomzz Creationzz Derbi zupfamoto: viewtopic.php?f=11&t=16304 <3 petertzr
|
vr okt 02, 2009 3:24 pm |
|
|
OnlineDragon
ApriliaForum Member
|
hij was inderdaad van Hb,
kben er erg blij mee!(A). bedanktallemaal voor jullie suggesties!;) erg blij mee!,
replica malboro spreekt me idd erg aan, zou je dan die stickers kunnen laten maken bij een reclame bureau ofzo:)?
evenmooi velglintje inderdaad, ik wil wel graag de blauwe velgen houden. dus ik kan inderdaad is opzoek gaan!.
|
vr okt 02, 2009 10:46 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
valt wat moois van te maken en die stickers kan je idd bij een reclamestickerbureau laten maken geloof ik, moet je even informeren wat de mogelijkheden zijn
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
vr okt 02, 2009 10:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
OnlineDragon
ApriliaForum Member
|
Chrizu-kun schreef: Welkom op het forum en gefeliciteerd met je brommer! Hopelijk haal je je certi snel en kan je zonder zorgen rond rijden. Deze kappen combinatie heb ik nog nooit gezien Vind je zwarte kappen mooi behalve je kuip en kontje. Beetje raar om die 2 soorten kappen bij elkaar te doen maargoed was niet jouw keuze. Als je toch al je brommer gaat overspuiten, neem is een kijke op het photoshop topic op dit forum, misschien zie je wel iets leuks ertussen staan dat je meer aanspreekt. Je kan daar ook altijd vragen naar een photoshop van je kappen in bepaalde kleuren e.d. Mits je idee leuk en creatief genoeg is om uit te voeren natuurlijk. Hou em recht heah Oh btw, vraag ook ff aan degene van wie je hem hebt gekoopt of toevallig het frame niet verstevigd moest worden. Is een serie van RS 50jes waarvan ze ff terug moesten naar de dealers om gefixt te worden want anders kon het frame uiteindelijk doorscheuren tussen je knien. Zou zonde zijn. he bedankt!:), ik zla het inderdaad even informeren., maar kwas er al mee gepakt door die alleraardigste politie!:s. gelijk de eerste x, bij het afstellen. het is idd niet origineel maargoed, is niets aan te doen, ik ga is even goed denken over een goed idee, julli ehoren van me!(A)
|
vr okt 02, 2009 10:49 pm |
|
|
OnlineDragon
ApriliaForum Member
|
geslaagd voor theorie vandaag(A). 1 fout...! nu kan het beginnen dan
|
ma okt 05, 2009 4:56 pm |
|
|
Thomas..
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jan 23, 2009 3:44 pm Berichten: 981 Woonplaats: Nederhemert
|
Gefeliciteerd man..! Hoop dat je hem heel houd..
_________________ Aprilia RS 125: viewtopic.php?f=37&t=16363 Yamaha TZR: http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... 30#p467730
|
ma okt 05, 2009 5:06 pm |
|
|
Haribo
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 13, 2009 3:26 pm Berichten: 995 Woonplaats: NW, Groningen
|
Netjes. 1 Fout. Doe ik je 12 november niet na denkik
ma okt 05, 2009 5:11 pm |
|
|
SdeHaan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 26, 2008 5:17 pm Berichten: 603 Woonplaats: Genemuiden
|
Hee ! Nette brommer heb je daar !, ik woon zelf ook in Genemuiden. Misschien ken je me wel. Ik kan eventueel helpen met het opknap/spuitwerk. Ik zelf heb 3 aprilia's staan ! sebas_minibike@hotmail.comSpreek me daar maar even aan ! Gr Sebas.
_________________ *Aprilia RS250*
|
ma okt 05, 2009 5:12 pm |
|
|
|