Auteur |
Bericht |
vandewallejan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 20, 2004 8:00 pm Berichten: 36 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: België - Tielt
|
RS50 98 replica biaggi
ik heb eindelijk een RS'je
ben superblij want zoek al 6 maanden
wel veel opkuiswerk aan
kappen moetn opnieuw gedaan worden
en motor word volledig opgezet
setup nu
_gilardoni 50cc snel
_RGD uitlaat (kent iemand dit ????)
_al de rest origineel
setup word (grootste dingen) :
_airsal 76cc
_gianelli evo 3 pijp
_conti krukas
_carters bewerken !!!
_......
gaat nu ongeveer 105 a 110
_________________ SpEeD iS tHe GaMe , MaLoSsI Is ThE NaMe
|
zo jun 19, 2005 8:34 pm |
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
tof ding hoor
maar geen zijkape?
ik ook zown model cool he;)
|
zo jun 19, 2005 9:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
vandewallejan
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 20, 2004 8:00 pm Berichten: 36 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: België - Tielt
|
APRILIArsJELLE schreef: tof ding hoor maar geen zijkape? ik ook zown model cool he;)
jawel
wel zijkappen
maar had geen zin om die te steken na die andere uitlaat te steken
is het ook de laatste oud model van jou ?
met een 6schakelsmotor ?
|
zo jun 19, 2005 10:09 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
leuk dingkie, mar je bent 14.. waar wil je gaan rijden? als je gepakt word ben je best nat
mja je linkerspiegel hangt een beetje vreemd, hoor da zo
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
zo jun 19, 2005 10:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
ziets noemen wij een am6 blok
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
zo jun 19, 2005 10:15 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
lagel schreef: ziets noemen wij een am6 blok
whahaha
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
zo jun 19, 2005 10:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
vandewallejan
ApriliaForum Member
|
RS Rens schreef: lagel schreef: ziets noemen wij een am6 blok whahaha
jah
maar alsek hier iets dialect zeg versta je der toch niets van .
en @RS rens :
in de binnenbanen he
daar rijden de politie niet veel
buiten nu het veel controle is maar nu rijd ik niet
|
zo jun 19, 2005 11:05 pm |
|
|
APRILIArsJELLE
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 05, 2005 8:26 pm Berichten: 163 Afbeeldingen: 13 Woonplaats: Boskoop
|
vandewallejan schreef: APRILIArsJELLE schreef: tof ding hoor maar geen zijkape? ik ook zown model cool he;) jawel wel zijkappen maar had geen zin om die te steken na die andere uitlaat te steken is het ook de laatste oud model van jou ? met een 6schakelsmotor ?
ja ook 6schakelsmotor
en ook oud model
staat ook erges bij album de mijne
|
zo jun 19, 2005 11:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
locowine
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 31, 2005 9:36 pm Berichten: 499 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: bosschenhoofd (NB)
|
[quote="vandewallejan"][quote="RS Rens"][quote][b]6schakelsmotor ? [/b][/quote]
[quote="lagel"]ziets noemen wij een am6 blok[/quote]
whahaha[/quote]
jah
maar alsek hier iets dialect zeg versta je der toch niets van .
[/quote]
is nou niet echt bepaald dialect he, zo noemt iedereen het wereldwijd... maar vet ding, had er een stuk erger uit kunnen zien, veel succes en plezier en mee
_________________ er is geen apriliaman, die zonder imbussleutels kan
|
zo jun 19, 2005 11:33 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
APRILIArsJELLE schreef: vandewallejan schreef: APRILIArsJELLE schreef: tof ding hoor maar geen zijkape? ik ook zown model cool he;) jawel wel zijkappen maar had geen zin om die te steken na die andere uitlaat te steken is het ook de laatste oud model van jou ? met een 6schakelsmotor ? ja ook 6schakelsmotor en ook oud model staat ook erges bij album de mijne
zelf 6 bak eronder gezet of zat die er al onder?
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
zo jun 19, 2005 11:39 pm |
|
|
vandewallejan
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: APRILIArsJELLE schreef: vandewallejan schreef: APRILIArsJELLE schreef: tof ding hoor maar geen zijkape? ik ook zown model cool he;) jawel wel zijkappen maar had geen zin om die te steken na die andere uitlaat te steken is het ook de laatste oud model van jou ? met een 6schakelsmotor ? ja ook 6schakelsmotor en ook oud model staat ook erges bij album de mijne zelf 6 bak eronder gezet of zat die er al onder?
zit stad onder zon type RS
|
zo jun 19, 2005 11:48 pm |
|
|
rs-power
ApriliaForum Member
|
vandewallejan schreef: rs-power schreef: APRILIArsJELLE schreef: vandewallejan schreef: APRILIArsJELLE schreef: tof ding hoor maar geen zijkape? ik ook zown model cool he;) jawel wel zijkappen maar had geen zin om die te steken na die andere uitlaat te steken is het ook de laatste oud model van jou ? met een 6schakelsmotor ? ja ook 6schakelsmotor en ook oud model staat ook erges bij album de mijne zelf 6 bak eronder gezet of zat die er al onder? zit stad onder zon type RS
is dus niet zo
weinig modellen uit 98 hebben std een am6 blok dus als je er 1 hebt zijn ze aardig zeldzaam
meestal zijn ze uitgerust met am5 maar vooral die uit het buitenland hebben am6
mijn rs had dus ook een am6 (volgens mij is die uit 98) iig een chesterfield model oorspronkelijk
en verder verschilt het am6 blokkie van de rs met de nieuwe type am6 blokken zijn niet helemaal gelijk :)
_________________ [5th Territory Tuning]
Retired Mod, BMW owner (H)
|
zo jun 19, 2005 11:56 pm |
|
|
vandewallejan
ApriliaForum Member
|
rs-power schreef: vandewallejan schreef: rs-power schreef: APRILIArsJELLE schreef: vandewallejan schreef: APRILIArsJELLE schreef: tof ding hoor maar geen zijkape? ik ook zown model cool he;) jawel wel zijkappen maar had geen zin om die te steken na die andere uitlaat te steken is het ook de laatste oud model van jou ? met een 6schakelsmotor ? ja ook 6schakelsmotor en ook oud model staat ook erges bij album de mijne zelf 6 bak eronder gezet of zat die er al onder? zit stad onder zon type RS is dus niet zo weinig modellen uit 98 hebben std een am6 blok dus als je er 1 hebt zijn ze aardig zeldzaam meestal zijn ze uitgerust met am5 maar vooral die uit het buitenland hebben am6 mijn rs had dus ook een am6 (volgens mij is die uit 98) iig een chesterfield model oorspronkelijk en verder verschilt het am6 blokkie van de rs met de nieuwe type am6 blokken zijn niet helemaal gelijk :)
wistek al
zijn enkele RS'en die standaard met een AM6 zitten
deze AM6 is anders van de nieuwe
en de ùmijne is zo-ene
|
ma jun 20, 2005 12:04 am |
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks
|
wo jun 22, 2005 12:34 pm |
Persoonlijk album
|
|
vandewallejan
ApriliaForum Member
|
beemsterkaas schreef: leuke rs , beetje saaie kleur maar zal wel hard gaan straks
nja
iedereen laat zen RS zo opvallen de laatste tijd aan het uitzicht
sneeuwwit of knalgeel . of zwart met rood op
van mij blijftie gewoon zwart maar opnieuw gespoten en met de replica stickers op
en gaan
mijn doelpunt is 150 km/u
als dat zal lukken weet ik niet
maar met bewerkte carters en cilinder ook wat aanpassen zal die wel gaan
|
wo jun 22, 2005 1:16 pm |
|
|
|