ex-Aprilia SX50 '07 VAN BARTP
Foto's op:
-Hier beneden.
-
pagina 6-
pagina 7-
pagina 8-
pagina10Hallo allemaal,
Ik ben Bart Pronk 16 jaar en ik ben in het bezit van een Aprilia Sx50 uit het jaar 2007!
Dit is mijn eerste brommer, dus weinig geschiedenis.
Zo begon het bij mij allemaal, ik wou altijd al een scooter, tot ik op de motorbeurs liep!
Mijn vader en ik liepen langs de Aprilia-stand en daar zag ik deze prachtige Aprilia Sx50 '08!
Ik was gelijk verliefd, en dit moest en zou mijn brommer worden
.
Er was 1 probleem, ik werd pas 16 over 4 maanden, na 2 maanden zeuren mocht ik hem dan alvast kopen, dus ik gelijk heel marktplaats en speurders afgezocht en na een paar dagen zoeken stond hij daar! Nog geen 50km verderop, een aprilia sx 2007! Dezelfde avond nog kijken natuurlijk!
Ik moest wel nog 2 weken wachten voor we hem gingen ophalen!
Maar na 2 weken stond ie daar dan in de garage
Nu was het nog 1½ maand te gaan tot mijn verjaardag, dus wat doe je dan? POETSEN
Jullie hadden de achtervelg waarschijnlijk al gezien, maar ff gedetailleerd:
En de brommer heeft ook een linker kant:
Nou, 1½ maand later, in 1x geslaagd met 3 fout op me verjaardag, gelijk met spoed aangevraagd, en 3 dagen later had ik me rbw op zak, dus ik kon wat gaan touren met vrienden!!
Wij naar scheveningen gereden, gelijk een kras gemaakt op de krasvrije rs die mee ging
En nog 1:
1 week later weer naar Scheveningen
(het beviel wel, nu zonder rs
)
Met de NRG van een vriend.
En mijn helm met Gianelli raceluchtgaten!
Update 23 september '09! Extra foto's
Hier de foto's van een dagje Vlietlanden (omgeving Leiden).
En een berichtje achter laten is niet verboden!