Naam: Stefan
Leeftijd: 17 (12-07-1992)
RS sinds: 25-07-2008
DRD sinds: 06-07-2009
Foto's:
----------| UPDATE 03-05-2009 |----------Zo moet hij ongeveer worden!
Reacties AUB
Photoshop door Ivar!
----------| UPDATE 04-05-2009 |----------Ketting gebroken....
Verder geen schade erdoor moet alleen nieuwe ketting op.
Maatje reed erop en toen gebeurde het,
Hele dag rondgereden en gezocht naar een ketting maar dat was ook allemaal weer een gedoe.
----------| UPDATE 06-05-2009 |----------Ketting gefixt!
----------| UPDATE 09-05-2009 |----------Maatje heeft een kapper gemaakt met mn brommer, niet veel schade, wel zuur.
- Kleine zwarte kapje kapot (tussen je voor- en zijkap)
- Aardig zure kras op mn voorkap
- Paar kleine krasjes op mn zijkap
- Gat in de panty!
----------| UPDATE 12-05-2009 |----------Weer een boete...
Rechts inhalen over de busbaan & links langs een vluchtheuvel.
Ineens een XT'je naast me, mocht ik fijn stoppen
Prijs: ??? ,Officier van justitie bepaalt de bekeuring, zei oom agent.
Geen geel bonnetje gehad ofzo maar hij had wel mn gegevens opgeschreven..?!
----------| UPDATE 17-05-2009 |----------Heeft iemand een leuk uitlaatje of een 70/80cc te koop?
----------| UPDATE 20-05-2009 |----------RS wordt niet meer gespoten, ik heb besloten om van dat geld een Derbi DRD Limited '07 te halen.
Neem die DRD van een maatje over voor een mooie prijs, ligt een MK Prorace onder, hoef alleen de zuiger te fixen en hij werkt weer.
Ben dan van plan mn RS zo te houden, misschien ander uitlaatje maar moet ook een brommer hebben om me nog "gewoon" veilig de stad door te brengen!
----------| UPDATE 02-06-2009 |----------Weer heeft een maatje heeft een schuivertje gemaakt met mn RSje
Schade;
- Scheurtjes + krassen op mn zijkap.
- Scheurtje in mn voorkap
- Dat krasje wat op mn achterkap zat is groter geworden
- Voetsteuntje + achterrem scheef
Maar nu heb ik besloten om toch die kleuren te spuiten die ik van plan was, plus nog wat extra dingen, dit "projectje" moet voor het einde van de zomer vakantie af zijn.
Uiterlijk:
- Die kleuren van die shop hierboven.
- Zwartracegaas
- 2 dempers
- Xenon(look)
- Smoked double bubble ruitje
- Neon, (rood of wit?), boven mn achterwiel, onderkant, achter 't racegaas aan de zijkant
- Smoked achterlicht
- Monoseat
- Achterstepjes eraf en in die gaten ledjes fixen (zelfde kleur als neon)
- Devil Eyes
- Knipperlichten in mn achterkap
Motorisch:
- Airsal 70
- SRC Corse
- Dell'o 19mm black edition
of
- MHR Replica
- MHR Replica uitlaatje
- Dell'o 19mm black edition
+ begrenzertje in mn killswitch, vertrouw zo'n setupje niet zo in Amsterdam
Overig:
- Begrenzertje in killswitch
- Michelin rubbertjes
Ik hou jullie op de hoogte!
Die Limited komt er ook nogsteeds, (begin zomervakantie)
Ligt al een MK Prorace setup onder dus dacht eraan die max te laten tunen ----------| UPDATE 21-06-2009 |----------Gister een lekker band gereden..
Zitten 2 kleine scheurtjes in mn achterband,
had er van dat spul ingespoten dat het zich dicht van binnenuit zodat ik teminste nog 2-3 daagje kon rijden en 'm normaal naar een scooterzaak kon rijden,
maar dat spul pakte niet en nu moet ik een nieuwe achterband.
Zat te denken aan Michelin Pilot Sporty's, voor & achter.
Welke maat moet ik hebben?
----------| UPDATE 09-07-2009 |----------Derbi Limited is er!
----------| UPDATE 10-07-2009 |----------Derbi gestript.
----------| UPDATE 11-07-2009 |----------Derbi is nu goed afgesteld!
Dat ding vliegt nu gewoon bijna!
Zal binnenkort ff filmpje plaatsen!
----------| UPDATE 24-08-2009 |----------Wezen toeren met een maatje, die net nieuwe Derbi heeft, Zwarte Top, Yasuni R2 en nog meer pretspul..
----------| UPDATE 06-09-2009 |----------Derbi ligt uit elkaar, komen nu een Keihin 28mm en een HPI Binnenrotor onder.
Daarna wordt hij ook weer verkocht, dus als iemand 'm wil hebben, doe een leuk bod.
----------| UPDATE 06-10-2009 |----------HPI + Keihin zitten er nu op, gaat nu helemaal hard!
Derbi wordt niet meer verkocht, rijdt veelste fijn..
Zal binnenkort even nieuwe foto's en filmpje plaatsen, als het weer een dagje mooi weer is.
----------| UPDATE 12-10-2009 |----------Giannelli onder RS gefixt, fototje komt binnenkort.
> vakantie waarschijnlijk, foto's Limited + RS
Rijdt lekker, helaas niet zo snel als de derbi, maar stukken beter dan dat standaard pijpje
----------| UPDATE 17-10-2009 |--------------------| UPDATE 17-10-2009 |----------ProRace cilinder naar zn kut.. Zitten 2 pitjes in de cilinderwand, moet nu nieuwe cilinder komen.
Dat wordt of weer een ProRace, MHR Team80 of Hebo Manston, moet even kijken, ga vandaag of morgen nieuwe cilinder regelen.
Iemand een idee welke ik het beste kan nemen?.. Hoeft niet persee weer een ProRace te zijn.
----------| UPDATE 14-11-2009 |----------Nieuwe cilinder ligt eronder, toch maar weer voor een MetraKit ProRace gegaan, ook weer JRS bewerkt die cilinder, helaas door 't slechte weer nog bijna geen gebruik van kunnen maken. Maar het gaat wel kneiterhard!