Auteur |
Bericht |
chris2306
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 22, 2007 11:28 am Berichten: 129 Woonplaats: amsterdam
|
Chris' RS Manuel Poggiali Black -Update-
_________________ Ben ik even blij dat ik geen scooter rij
Laatst bijgewerkt door chris2306 op ma apr 13, 2009 1:43 pm, in totaal 7 keer bewerkt.
|
di sep 09, 2008 8:46 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Re: Chris' RS Manuel Poggiali Black
vind 2 kleuren wielen wel mooi, maar is dat origineel zo ?
|
di sep 09, 2008 8:49 pm |
|
|
chris2306
ApriliaForum Member
|
nee normaal zijn ze beide juist rood. Nou vond k het ook wel apart om twee kleuren wielen te hebben, maar twijfel ik er toch aan om het zo te laten (wel misschien opnieuw spuiten) of er eentje zwart te laten en de ander rood.
|
di sep 09, 2008 8:51 pm |
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
nee ik zou een rode voorvelg gaan zoek veel mooier en wat bedoel je met orginele onderdelen wat zat er eerst op dan?? maar zit er wel beter uit dan die foto nog van marktplaats ik denk zo aan die foto te zien dat hij er flink heeft mee lopen raggen
|
di sep 09, 2008 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
daantjuh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 04, 2007 8:42 pm Berichten: 902 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: sleeuwijk
|
gaaf ding weer het mooiste model NM erbij
di sep 09, 2008 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
chris2306
ApriliaForum Member
|
hmm misschien dat ik ff een poll ga starten (als dat kan en zoja hoe dan? ) want ik vind rood maar ook zwart beide wel apart en naja origineel was misschien niet het goede woord, maar de knipperlichten zitten er weer op, spiegels, bepaalde kabels van cilinder <-> carb, olietankje weer aangesloten , nieuwe rempedaal, nieuwe schakelstang, -uiteindes en -pedaal.Voorkap opnieuw gespoten (nu metallic zwart ) en nog wat kleine dingen.
|
di sep 09, 2008 8:59 pm |
|
|
chris2306
ApriliaForum Member
|
Heb de bandenletters ook wit gemaakt (best mooi al zeg ik het zelf xD). Moet hier alleen nog een foto van maken, en de linkerkant van de voorband moet ik nog doen, daar had ik zondag geen tijd meer voor En daantjuh: Thnx Jij heb ook een hele mooie brom xD
|
di sep 09, 2008 9:03 pm |
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
gave brommer! ik zou alleen je voorvelg ook even rood laten maken of allebei zwart dat is ook wel mooi
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
di sep 09, 2008 9:31 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Rood natuurlijk! Jammer van de schade, want dit is een mooie uitvoering, veel plezier er mee
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo sep 10, 2008 10:45 am |
Persoonlijk album
|
|
melvin_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di feb 20, 2007 5:26 pm Berichten: 1793 Woonplaats: Winterswijk
|
her en der klein beetje schade ofnie? ziet er niet erg uit. velge zou ik beide rood late coate . en originele onderdelen bedoelt die vast spiegels knipperlichten etc mee
|
wo sep 10, 2008 11:14 am |
|
|
MG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 31, 2007 12:05 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3
|
velgen zwart laten coaten en rode velgstriping staat mooier dan rood
_________________ viewtopic.php?f=13&t=7926&start=240 UPDATE 4 JULI
|
wo sep 10, 2008 12:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
chris2306
ApriliaForum Member
|
melvin_rs schreef: her en der klein beetje schade ofnie? ziet er niet erg uit. velge zou ik beide rood late coate . en originele onderdelen bedoelt die vast spiegels knipperlichten etc mee idd her en der een beetje schade, gelukkig geen deukjes of scheuren in de kappen maar wel een hoop kleine krasjes. Die ga ik binnen kort wel proberen weg te werken. en ik bedoelde idd de knipperlichten etc mee ja zwart met rode velgstriping lijkt me ook wel wat maar is dan toch weer niet origineel (zo'n beetje alle scooters/brommers hebben zwarte velgen ) kheb btw ook ff de letters gekleurd. (Foto is gemaakt met een LG viewty. Als je hem voor de camera zou kopen, moet je dat vooral niet doen!) (fotos in beginpost)
|
wo sep 10, 2008 9:48 pm |
|
|
viper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 5:47 pm Berichten: 121 Woonplaats: regio rotterdam
|
2 rooie wielen verder trouwens leuke mopped.....
_________________ AF1 futura
|
vr sep 26, 2008 7:40 pm |
|
|
chris2306
ApriliaForum Member
|
Thnx hmm 50-50% tot nu toe xD Ik denk idd zelf ook dat ik het morgen maar rood ga verven . Ik moet morgen btw een nieuwe achterband erop gooien. Die er nu onder zit is uhm.. een soort van lek :O Door m'n professionele stuurmanskunsten heb ik me brom veilig op de stoep gekregen. Ik scheet eigenlijk best wel in me broek toen ik voelde dat me achterband eraf liep, ik bijna op me velg reed en ik een paar meter voor een bocht was:O
|
vr okt 03, 2008 11:42 pm |
|
|
viper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 5:47 pm Berichten: 121 Woonplaats: regio rotterdam
|
chris2306 schreef: Thnx hmm 50-50% tot nu toe xD Ik denk idd zelf ook dat ik het morgen maar rood ga verven . Ik moet morgen btw een nieuwe achterband erop gooien. Die er nu onder zit is uhm.. een soort van lek :O Door m'n professionele stuurmanskunsten heb ik me brom veilig op de stoep gekregen. Ik scheet eigenlijk best wel in me broek toen ik voelde dat me achterband eraf liep, ik bijna op me velg reed en ik een paar meter voor een bocht was:O ik rij zelf meer op de weg als op de stoep, daardoor doe ik een stul langer met mijn banden....
_________________ AF1 futura
|
za okt 04, 2008 11:52 am |
|
|
|