Astadocils nieuwe MY 2006 -=[Update 15 sept]=-
hee mensen hier dan een berichtje uit corsica,,,
ik dacht mijn oude rs verkocht te hebben alles was geregeld dus ik had een nieuwe gekocht,, jawel een 2e hands rs 2007
uiteindelijk ging de verkoop van mijn rs niet door maar heb ik wel handgeld betaald voor de andere brommer,, klote situatie dus maar oke ik werd gelukkig gered door mijn ouders die eventueel mij wat kunnen lenen tot mijn brommer verkocht is hopelijk zsm.
jaa jaa die idioot heeft de spiegels er af gehaald
jep heb zijne thuis liggen komen er zsm weer op
de rs 07 heeft:
5500 km
70cc Metrakit sp cilinder
Metrakit sp uitlaat
19.5mm carb
Doppler volle race krukas
Metrakit veertjes en koppelingsplaten
Malossi membraam
nog te doen:
Nep xenon lampjesnieuwe achter en voorbandzitten nu veeblubbers onder.. vervanging: pilot sportyzwart kuipruitjenieuwe handvaten en stuurbalansjesnieuwe tankpad
devil eyesknippers in achterlicht doen
eventueel een malossi membraampje ofzofoto's van de oude gebruikeren natuurlijk een filmpjenee ik ben niet degene die er op rijd !http://www.youtube.com/watch?v=D5cGIJqeQSMUpdate 20 augNou dan weer een updatje, ben ondertussen achter meederen dingen gekomen.. Ik heb dus een malossi membraam is me opgevallen tijdens het sleutelen.. en nog een leuke reden van het sleutelen.. hij deed het niet meer ik kon niet volgas dan verzoop hij gewoon heel erg vreemd dus.. ik wilde de bougie gaan tsten.. ineens PANG kapot gaskabel>< kon er ook nog wel bij nadat de carb ook kapot was gegaan. het vlottertje was kapot gegaan dus ik heb de 17.5mm gesloopt en onderdelen ervan gebruikt om de 19.5mm te maken.. heb vanochtend de gaskabel gemaakt en om 1 of andere vage reden doet hij het weer zoals hij het deed toen ik hem kocht.. super mooi dus
Heb gelijk een testritje gemaakt en mijn broertjelief wilde ff toto's schieten met zijn proffesionele camera :) hij is zelfs in te huren
De 31e van augustus ga ik naar rs666 aka jasper om mijn knipperlichten in het achterlicht te laten verwerken :)
Update 15 septemberEr is weer veel veranderd,
velgstriping,, achter wit voor rood vond ik gewoon mooi!
spiegels er op
nieuwe michelin bandjes
tankpad etc
en foto's natuurlijk
http://www.youtube.com/watch?v=96HYmDZBSMwvraag me niet wat ik deed,,