ik reed vandaag naar school op het fietspad.
Op de linkerkant van het fietspad stond een groepje meisjes en ik kwam er aan rijden met 50 ofzo fietst er opeens 1 van de meisjes naar de rechterkant van het fietspad heen ik vol in de remmen (misschien niet zo slim want het was nat en daar lag zand) maja anders was ik vol tegen haar aan gereden dus.
naja ik flink vloeken en schelden dat meisje zegt alleen sorry.
Ik zo jah kkzooi daar heb ik niks aan naja ik haar naam en telefoonnummer gevraagd en ze krijgt het nog wel te horen.
Ik heb vrij veel kuipschade foto's spreken wel voor zich
en wat je niet op de foto kan zien is dat ik nog 2 deukjes in de tank heb.
Update 15-04-'08
ik heb pas geleden mij verzekeringsgeld binnen gekregen dus ik kreeg weer inspiratie om de brommer weer te fiksen.
ik ga zaterdag waarschijnlijk naar aprilia-parts andere kuipjes halen dus ik ben maar vast begonnen met de brommer.
kheb alvast wat spul eraf gehaald en de brommer maar eens flink gepoetst dat was wel nodig dus
mijn reputatie als niet poetser is ook weer even van de wereld
Update 18-04-'08
En toen had ik er 2
vandaag met m'n pa naar hengelo geweest en een donor af1 gekocht
dus onderdelen daarvan af halen en op de mijne zetten.
op de foto's zitten de zijkuipen er niet op maar die heb ik er dus wel bij
update 2 vandaag
ik ben vandaag begonnen met over zetten.
ik heb eerst wat overbodige reclame stickers verwijderd van het kontje toen hem ik het groene zadeltje erop gezet ipv de paarse en het kontje erop gezet.
daarna nog ff het topkuipje en het ruitje helemaal gepoetst en ook weer terug erop gezet daarna ben ik ook gestopt ik ga later wel weer verder
eindelijk weer een update 04-07-''08
ik heb vandaag mijn achterbrug bijgewerkt hij is nu weer mooi wit en ik heb het voorspatbord en de radiatorkap gepoetst en er weer op gezet.
en de uitlaat weer in de blanke lak gezet nu is die niet meer zo roestig
de laatste update 05-07-'08 hij is nu klaar
Laatst bijgewerkt door L-mo op za jul 05, 2008 4:48 pm, in totaal 6 keer bewerkt.
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
gave brommer man! ik heb een originele replica gehad, de jouwe is wel mooi met het witte frame! alleen jammer van het kleur verschil tussen de voorkap en de zijkappen.
Ik heb misschien nog wel een voorkap voor je liggen van een replica..
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
gave brommer man! ik heb een originele replica gehad, de jouwe is wel mooi met het witte frame! alleen jammer van het kleur verschil tussen de voorkap en de zijkappen.
Ik heb misschien nog wel een voorkap voor je liggen van een replica..
thanks maar de replica topkuip past niet vanwege de ronde tellers
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
klopt had ik even over het hoofd gezien, deze tellers zijn veel mooier van die vierkante blokken.
misschien is het ook wel leuk om een kroonplaat op te zoeken met af1 erin, staat er ook wel mooi bij denk ik
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 20101ste 50 ccJubbega 20111ste SBO Lisse 20101ste 50 ccDamwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 20101ste 70ccGenemuiden 20121ste 70 ccGenemuiden 2013
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 54 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum