Auteur |
Bericht |
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
WTF heb jij gedaan dan??
ik heb alleen me ketting eraf gehad voor ander tandwiel en dan kom je erachter dat ie niet past
en wat is er mis met elektra?
zo nov 25, 2007 8:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
Wat ik heb gedaan, ik nix, maar die dombo's bij hamaparts hadde die onderkap bij de ketting niet goed gemonteerd, dus die ketting klapte tegen die kap en ja zo vloog die eraf
Elektra is bij Rs volgens mij wel aardig, behalve dat er vocht onder de teller kan komen en dat knopje werkt niet altijd Vandaag door nat weer gereden, en opeens piepte me remmen niet Iemand verklaring voor? regende niet alleen natte ondergrond
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
zo nov 25, 2007 8:29 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
hmm elektra heb ik geen problemen mee ook niet met teller op die temp meter na dan, en jah van die ketting is gewoon door je dealer fout gedaan dan dat heeft niks met brom te maken
zo nov 25, 2007 8:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
nee idd ik had ook tijdje start problemen maar dat kwam ook door de dealer, die klootzak gebruikte allemaal imitatie onderdelen, vind je het gek dat het niet werkt Doorgezakte standaard heb ik ook nog gehad, ook altijd leuk Heb je de mooiste brommer klaag je nog zoveel echte nederlanders
|
zo nov 25, 2007 8:35 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
haha:P
standaart heb ik geen last van (voor zover ik weet ook al staat ie erg scheef) maar ik heb ook 2e standaart omdat bij 1ste lak eraf was van me val
startproblemen had ik ook maar dat was omdat ie stationair niet meer dan een halve K toeren draaide dus wou die niet starte (komt ook door dealer )
zo nov 25, 2007 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
ja ik hoor veel van dat de lak eraf gaat, maar de enige lak die erbij mij eraf was, was toen ik een mooie schuiver maakte Miss komt dat omdat die lorenzo andere lak heeft Toch zou ik zo een lorenzo willen, egt over de top Lijkt me super, krijg nou al zoveel bekijks, laat staan met dat ding
|
zo nov 25, 2007 8:40 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ik heb het over de standaart;)
en jah met lorenzo trek je echt veel bekijks:P
ik haalde gister op 50km weg 2 motorrijders in kome ze naast me rijde en steke allebei hun duim op staan we bij het stoplicht reden we alle 3 met wheelie weg
en jah je word door iedereen begroet, soms zelfs door van die ouwe grijze apen op choppers
zo nov 25, 2007 8:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
hhahaha Die choppers sommige begroeten je en somige gunnen je niet eens een blik Supersporters trappen er ook niet in Meestal die toer dingen groeten je altijd. Blijft toch leuk met je semi motor Alleen jammer dat je dan weer niet de snelheid hebt
|
zo nov 25, 2007 8:46 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
haha nou bij mij begroeten alle supersporters me, ik denk niet dat ze erin trappen maar eerder een duim van goedzo ofzo iets zeg maar
zo nov 25, 2007 8:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
ja precies, duimpje ofzo of knik met hun hoofd Trouwens ik zag dat jij een gianelli uitlaat eronder had? Heb je daar miss een filmpje van, hoe dat klinkt? Want ik zat er ook aan te denken om er zo 1'tje te nemen als ik weer centjes hep
|
zo nov 25, 2007 8:51 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
hmm nee nog geen filmpje wil ik wel gaan maken maar maakt wel tering herrie op hoge toeren:P
zo nov 25, 2007 8:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
ja dat is ook de bedoeling, nou klinkt die een beetje tam Zou ook graag nog luchtfilterbegrenzer eraf hebben, ook alleen maar voor het geluid of andere luchtfilter Graag ook wat zwaarder, meer richting motorgeluid Dat gaat nooit gebeuren maar meer die richting Maarja laat maar weten als je een filmpje heb, zou het graag horen
|
zo nov 25, 2007 8:54 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ja is goed ik meld het wel ff en met 50cc motorgeluid kan je vergete
zo nov 25, 2007 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
|
ja weet ik ook wel, maar gewoon wat aggresiever, wat feller als je gas geeft Meer een racemachine, kan echt wel beter dan dat het nu is
|
zo nov 25, 2007 8:58 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
bij een giannelli moet je wel opletten dat ie volop hoogtoerig is en dat je niet rustig kan rijden dat zal ik ook wel op filmpje late zien
ik zal ff kijke of ik morge met iemand filmpje kan schiete, hij heeft rieju rr 74cc gilardoni met *#&*$*$ veel herrie:P
zo nov 25, 2007 9:01 pm |
Persoonlijk album
|
|
|