Auteur |
Bericht |
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
en is er een topic over het afstellen...? kan ik het zelf eens een keer doen
heb weer wa plannen
*handvatalarm
*en angeleyes weet niet zkr op het oude model is dat egt heeeel erg mooi maar of dat mooi is bij deze weet ik nie of gewoon rond de lampen ledjes???
en alsd hij voor beurt gaat koop ik gelijk tankpad velgenlint bandenmarker en wil hem ook aflaten stellen maar zoals meer mensen weten die bij van den brand hun rs gekocht hebben dat doet hij alleen met toestemming van mijn ouders en dat heb ik niet
|
za dec 08, 2007 4:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
kan je toch ook zelf doen? of ken je iemand met sleutel ervaring? allemaal is het niet zo moeilijk
en ik heb in augustus een instructie boekje van mijn model aangevraagd bij vd brand (komt mijne ook vandaan maar ga daar niet voor beurten etc) omdat ik bij het ophalen er 1 kreeg van het vorige model maarjah 4 maanden later heb ik nog niks oftewel hijs gewoon dom lomp en stom
za dec 08, 2007 4:58 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am Berichten: 2851 Afbeeldingen: 17 Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
|
daarna wel maar omdat deze gratis is
|
za dec 08, 2007 6:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
|
zo dec 09, 2007 3:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
eey wat heb jij om je demper heen zitten?? ik zie het wel bij meer nieuwere dan mijne (augustus), is dat iets hittebestendigs ofzo omdat bij een aantal het achterlicht gesmolten was ofzo??
zo dec 09, 2007 3:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
DychoNN
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 9:40 pm Berichten: 93 Woonplaats: Ommen
|
De demper is gewoon hittebestendig zwart gespoten, heb ik nml ook De nieuwere rsjes hebben dit, als je het mij vraagt had ik hem liever gewoon rvs of chroom gezien
|
zo dec 09, 2007 4:20 pm |
|
|
BuxirS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 4:11 pm Berichten: 3214 Afbeeldingen: 9 Woonplaats: Noordelijk
|
Ow, dat wist ik nog niet, heb zelf een klacht er over naar aprilia gestuurd...
_________________ Ex-moderator uit de gouden tijden van dit forum.
|
zo dec 09, 2007 4:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
DychoNN schreef: De demper is gewoon hittebestendig zwart gespoten, heb ik nml ook De nieuwere rsjes hebben dit, als je het mij vraagt had ik hem liever gewoon rvs of chroom gezien
ik ook ja dagt eerst dat dat was omdat de mijne zwart was aan de achterkant en dat dat beter kleurde ofzo.
|
zo dec 09, 2007 5:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
BuxirS schreef: Ow, dat wist ik nog niet, heb zelf een klacht er over naar aprilia gestuurd...
wat voor klacht dat je plactic aant smelten is???
|
zo dec 09, 2007 5:05 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
|
ik vind mijne toch persoonlijk mooier dan
alleen ik ga hem er wel weer op zetten, politie kijkt erg veel naar wat er op m'n demper staat, oftewel giannelli silencers
zo dec 09, 2007 5:08 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Bij mij staat er ook Yasuni op..... Gewoon zeggen ja andere demper genomen omdat die andere gewoon versleten was, bonk roest, mag van pa en ma niet harder dan 55 dus vandaar....
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
zo dec 09, 2007 6:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
ik wil mijn vertanding misschien wel gaan verandere
welke zou het beste zijn als ik een hogere top wil hebbe??
|
ma dec 10, 2007 7:35 pm |
Persoonlijk album
|
|
bunji
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di mei 30, 2006 1:40 pm Berichten: 70 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Zoetermeer
|
dude wtf hoe kom je aan 3500 euro om ff zo'n ding op te hoesten? sorry als ik bitchy overkom hoor, maar krijgt iedereen z'n brommer tegenwoordig van z'n ouders ofzo? ik heb weet ik hoe lang moeten werken om m'n rs kunnen kopen, zelfde verhaal voor de zxr en zal hetzelfde verhaal zijn voor m'n mrbw...
verder vind ik het een mooie brommer hoor. wees er zuinig op, iedereen gaat er tegenwoordig mee op z'n bek lijkt wel.
_________________ Kawasaki zxr 400 ^_^ rsje verkocht..
|
ma dec 10, 2007 8:37 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasonNL
ApriliaForum Member
|
gedeelte ijk ik heb er ook meer dan 1 jaar voor gepaard hoor maar als ik 18 word zou ik geld krijgen voor autorijlessen omdat ik niet ben gaan roke en dat heb ik nu gehad zeg maar en als ik 18 ben van het geld wat hij dan opbrengt ga ik lessen en het is 3400 de lorenzo's zijn 3500 en bij van den brand krijg je op nieuwe brommers 10% korting dus was ong 3200
Laatst bijgewerkt door jasonNL op ma dec 10, 2007 8:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
ma dec 10, 2007 8:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
fluxburn3r
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 24, 2007 9:30 pm Berichten: 425 Woonplaats: Barendrecht
|
bunji schreef: dude wtf hoe kom je aan 3500 euro om ff zo'n ding op te hoesten? sorry als ik bitchy overkom hoor, maar krijgt iedereen z'n brommer tegenwoordig van z'n ouders ofzo? ik heb weet ik hoe lang moeten werken om m'n rs kunnen kopen, zelfde verhaal voor de zxr en zal hetzelfde verhaal zijn voor m'n mrbw...
verder vind ik het een mooie brommer hoor. wees er zuinig op, iedereen gaat er tegenwoordig mee op z'n bek lijkt wel.
tja zolang je op je bek gaat en er wel zuinig op bent geweest en het ook echt uberkut vind omdat je het wel zelf mag gaan ophoesten om die schade zelf te herstellen/zelf mag dokken voor het laten herstellen dan tja ach meeste mensen gaan toch wel een keer door net even een foute inschatting van een bocht of iets dergelijks.
zolang mensen maar waarderen wat ze hebben vind ik het best... (heb ook een hekel aan mensen die de waarde (niet in geldbedrag bedoeld voor de gierige aapjes) van iets niet kunnen inzien omdat ze te verwend zijn)
_________________ Suzuki a way of life
|
ma dec 10, 2007 8:42 pm |
|
|
|