Auteur |
Bericht |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
kan je alsnog te hard mja denk niet dat ze er naar gaan kijken... en is dat geen probleem dat ie op je vaders naam verzekerd is? denk dat de verzekering wel gaat zeuren..
|
do maart 29, 2007 7:37 am |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
ja, maar eigelijk, zouden ze geen eens naar mijn verzekering kijken....
omdat ikniet fout zat...
doen ze dat wel en gebeuren er dingen, dan was ik aant joyrijden
en dan word alles alsnog opgelost
wel k*t datk nu niet ken rijden =(
@roel....ja.... ik heb der gezien, en dacht dat ze stil stond (stond ze ook fvolgens mij) en toen gaf ze gas.... en toen zat ik er tegen aan...
maar,,, ik ken van alles zeggen.. hoe het precies is gebeurt weet ik niet meer
do maart 29, 2007 7:46 am |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
ja, maar eigelijk, zouden ze geen eens naar mijn verzekering kijken....
omdat ikniet fout zat...
doen ze dat wel en gebeuren er dingen, dan was ik aant joyrijden
en dan word alles alsnog opgelost
wel k*t datk nu niet ken rijden =(
@roel....ja.... ik heb der gezien, en dacht dat ze stil stond (stond ze ook fvolgens mij) en toen gaf ze gas.... en toen zat ik er tegen aan...
maar,,, ik ken van alles zeggen.. hoe het precies is gebeurt weet ik niet meer
do maart 29, 2007 7:46 am |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
P!n0 schreef: @kevin, montage is al een hoop heh ik doe het gewoon zelf deropzetten... denk ik...
Hmm... Verzekering's werk he, gewoon bij de dealer alles netjes laten fixen Moet je niet zelf tijd in stoppenvoor reparatie, hun verzekering dokt toch? Heb je nog garantie ook bij de dealer voor je kappen b.v.
Dat van Racekees, 65 is sloom zat... Binnen de bebouwde kom mag je maar 30km/h, als ze weten van hij reedt 65km/h gaan ze problemen maken hoor, dat kan ik je nou al zeggen, stug volhouden dat je netjes reed
Btw een foto's van de schade?
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
do maart 29, 2007 6:29 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
neuj,,, geen zin in gehad
hij word overigens misschien total los verklaart...
maarja... geld van de verzekering.... kga em gewoon opknappen...
of.... als ik veel duiten krijg... een nieuwe Malaguti Drakon Ducati Replica,
iedereen gaat zeggen: ziet der niet uit.
maar int echt issie best netjes!
do maart 29, 2007 9:47 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
heb hem in het echt gezien wel leuk... maar erhm totaal niet mijn stijl vind de gele ook echt super lelijk... mja denk dat je wel de eerste op het forum zal zijn ...
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
do maart 29, 2007 9:51 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
ja.... geel zal die der vast niet uitzien....
maar dat ducati overal deed et em.... was best leuk ding... maar probeer natuurlijk gewoon m'n brommert te redden van de ondergang
do maart 29, 2007 10:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
die maladoetniet draakje is vet! rijd ook super lekker
mja, rs is geweun beterder/mooier..
mja p!n0, nu heb ik weer een mooiere rossifummi lekker pUh
|
do maart 29, 2007 11:08 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Heb ik nog niet gezien Maar hoop dat je op de meating aanwezig bent
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr maart 30, 2007 9:40 am |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
w8 maar richard donderdag gaatie naar de bromhoer en dan word ie weer "gepimpt"
kheb trouwens foto;s... maar ze zijn veel te groot...
geen zin om te verkleinen
za maart 31, 2007 2:24 pm |
Persoonlijk album
|
|
RSpowerobdam
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr apr 14, 2006 6:15 pm Berichten: 49 Woonplaats: obdam
|
P!n0 schreef: w8 maar richard donderdag gaatie naar de bromhoer en dan word ie weer "gepimpt" kheb trouwens foto;s... maar ze zijn veel te groot... geen zin om te verkleinen
zeg dan ook niet dat je foto's heb
_________________ Gp1 is de shit!!
|
zo apr 01, 2007 4:30 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
wou ff laten weten dat ik genoeg lef had om van dit gruwel foto's te maken
4 daagjes
zo apr 01, 2007 5:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
ray_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 24, 2006 11:45 pm Berichten: 72 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: vld
|
neej je moet geen malablaba neme man eens rs altijd rs
_________________ mijn Ducati
Mijn EX Ktm RS
op een motor in het blauw ga maar gauw geen gezeur het enigste wat jij zal zien is die gekleurde spons op m'n 28mm carburateur
|
zo apr 01, 2007 6:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
|
zegt hij die em binnekort gaat verkaufen voor een oto...
zo apr 01, 2007 9:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
ray_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 24, 2006 11:45 pm Berichten: 72 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: vld
|
eerst me pbr kope en ken ik iemand anders weer verblijde met een rs en als 24 ben me motor rijbewijs hale en weer trug naar aprilia maar dan wat meer cc RSV
_________________ mijn Ducati
Mijn EX Ktm RS
op een motor in het blauw ga maar gauw geen gezeur het enigste wat jij zal zien is die gekleurde spons op m'n 28mm carburateur
|
zo apr 01, 2007 11:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
|