Auteur |
Bericht |
jasper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 08, 2006 4:19 pm Berichten: 691 Woonplaats: Moordrecht
|
Ik vind of velgstriping die je ziet of helmaal niet ( wat het mooist is natuurlijk ).
Want je ziet nu net niks.
Maar verder issie Suppah tol
_________________ Aprilia rs 50 Tetsuya Harada te koop.
|
di mei 09, 2006 6:41 pm |
|
|
DennisRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 03, 2005 11:08 pm Berichten: 1466 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Alem
|
Met velgstriping vind ik wel mooier, en deze zie je naar mijn mening goed genoeg om het net de finishing touch te geven !
_________________ De NnisRs
|
di mei 09, 2006 8:15 pm |
Persoonlijk album
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
k vind het egt een mooi ding maar dat striping net ff te
als je me snapt
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
di mei 09, 2006 8:56 pm |
Persoonlijk album
|
|
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
Mooie RS!
zal wel lekker doorrijden met die Yasuni!
check mijn RS ook is als je zin heb >>http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=3459
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
wo mei 10, 2006 5:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
Martijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 06, 2006 4:11 pm Berichten: 158 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: zeewolde
|
alleen is die yasuni al weg tog?
_________________ je zou maar harder rijden dan je beschermengel vliegen kan...
|
wo mei 10, 2006 5:19 pm |
|
|
SantanoS-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 07, 2006 4:06 pm Berichten: 195 Afbeeldingen: 12 Woonplaats: Amsterdam
|
Martijn schreef: alleen is die yasuni al weg tog?
Nou je het zegt ik zie op de vorige bladzijde een originele uitlaat eronder idd overheen gekeken
_________________ M`n ex-RS Nu ZXR 400 Rider!
|
wo mei 10, 2006 5:21 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
johntzr schreef: waar heb jij je uitlaat mee gespoten?? ziet dr iig best netjes uit gewoon met motip hittebestendige verf en dankje thank pup, ik vind het ook gruwelijk en hahah ja was ff uit probeersel dat witte lettertje. Moet ff zo;n stift kopen, vind typ ex niet handig peteRS schreef: Stevige Pupke!! schreef: en inderdaad precies de goede dikte, het is nu precies goed geaccentueerd! Wat is er dan geaccentueerd nu?? Ik vind die velgstriping niet heel bijzonder zo, het wordt er niet sportiever van. Maar kzou ook niet goed weten welke kleur er wel op zou kunnen. Misschien toch gewoon zwart. Maarja het is toch al een mooie RS wat er geaccentueerd word, nou gewoon de brommer in het geheel. Maakt em net ff af vind ik. en dankje Dr.2Takt schreef: :D: rode velgen en witte velgstriping, mooi man! dat wou ik ook doen en de rest van de rs is ook mooi dankje, en succes ermee DennisRS schreef: ziet er echt achterlijk vet uit zo , en wat is ie netjes joh !! Nu nog ff eenpaar pics met zijkappen erop !! dankje dankje, foto;s komen morgen! Martijn schreef: gruwelijk echt uber BRUUT lijkt het met die striping zo.. Thankss Eamonn schreef: moet zeggen dat t me niks doet eigenlijk.... uitlaat is wel netjes geworden dat ken he en ja ik me best gedaan op me uitlaat jasper schreef: Ik vind of velgstriping die je ziet of helmaal niet ( wat het mooist is natuurlijk ). Want je ziet nu net niks. Maar verder issie Suppah tol uh oke en dankje DennisRS schreef: Met velgstriping vind ik wel mooier, en deze zie je naar mijn mening goed genoeg om het net de finishing touch te geven ! Zeker vind ik ook apriliapoggiali schreef: k vind het egt een mooi ding maar dat striping net ff te als je me snapt uhh snap je dus totaal niet >?? SantanoS-RS schreef: Mooie RS! zal wel lekker doorrijden met die Yasuni! check mijn RS ook is als je zin heb >>http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=3459 Jaa reed geweldig met yasuni en 19mm, maarja dat vind de policie in eindhoven dan ook . en dat zal ik morge ff doen. Martijn schreef: alleen is die yasuni al weg tog?
hahah goed gezien
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
|
wo mei 10, 2006 7:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Eamonn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 15, 2005 9:18 pm Berichten: 649 Woonplaats: Koekange
|
_________________ (\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into
(")_(") your signature to help him gain world domination.
|
wo mei 10, 2006 7:43 pm |
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
Zo ong. eamonnie
en vandaag heb ik dus ff de rest afgemaakt.
Heb de uitlaat goed vast gemaakt, het boutje wat erin zat was beetje dol gedraait ofzo iets, was iig niet inorde. dus kon ik weer naar de winkel om een andere te halen.
Daarna ff me begrenzer Goed weggewerkt, en de kappen weer erop gezet..
Ik zal morge ff pics uploaden, nu geen tijd/zin in. Zit nog lekker onder smeer enzo
Moet zelf zeggen dat het er goed uitziet
|
wo mei 10, 2006 7:43 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
foto's :
|
do mei 11, 2006 9:34 am |
Persoonlijk album
|
|
Stevige Pupke!!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jun 13, 2005 8:24 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Kesteren!!
|
_________________ RPP Appie Manston Sprinter...
en inmiddels lid van de RPP-knockploeg
|
do mei 11, 2006 10:38 am |
Persoonlijk album
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Mooi ding man! ik had zelf een 2001 Harada ook met rode velgen, lijkt echt enorm op die van jouw, maar die van jouw is echt mooi man, zeker met dat zwarte frame en alles
Denk dat het heel mooi is als je ff je Y-kappen en voorspatbord glanzend zwart laat spuiten.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
do mei 11, 2006 10:48 am |
|
|
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Ja maar die matte kappen hebben zo'n apparte structuur. Moet je eerst helemaal gladschuren volgens mij.
|
do mei 11, 2006 11:09 am |
Persoonlijk album
|
|
stratobender
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di nov 15, 2005 1:48 pm Berichten: 80 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Gooik
|
ik vind het een supermooie RS, leuk om eens iets nieuws uit te proberen met die velgstriping en het staat echt goed, klasse!
hou hem zo netjes
_________________ aprilia
-only-the-brave-
|
do mei 11, 2006 12:30 pm |
|
|
supervaags
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo sep 18, 2005 3:04 pm Berichten: 1389 Afbeeldingen: 2
|
mooi ding hoor