Re: Aprilia RS50 Spains No1 van Peter
update:
slecht nieuws deze keer
Gisteren over gehad met iemand uit mn klas, je zal is meemaken dat door de wind zo'n thomosje ofzo omvalt en dan jou schakel ook omvalt (het waaide hard gisteren)...
En wat denk je..
hoor vandaag van iemand dat er 3 schakelbrommers zijn omgevallen, dus ik denk kut he. Er zijn ongeveer 5 'nieuwe' schakels bij ons op school en ik en mn maten zetten m altijd naast elkaar zodat er geen brommertje snelsnel dicht langs jouw schakel zet..
ik kom daar aan denk gelukkig die van ons niet.. kom ik dichterbij, FOCK mn spiegel zit er los op en scheuren in mn voorkap...
kijk ik naar die tzr van een maat van me, zie ik een gat in zn zuip.. (had mijn remhendel dus ingelegen)
maar de brommers had die gozer wel weer recht gezet en zelf weggegaan (wij hadden allebei niks van die jongen gehoord)
dus via via eindelijk erachter gekomen wie het was en de video gecheckt (wij mochten echt NIET meekijken volgens privacy redenen ofzo
) maar het komt er dus op neer dat iemand zijn schakel naast die van ons aan het parkeren was en toen op een of andere manier omviel waardoor hij tegen die van mij en daarna mijn appie tegen zn tzr.
mn brommer was gevallen naar de RECHTERkant, dus de kant waar de standaard niet zit.. moet wel heel hard gegaan zijn dan denk ik
onze brommer stonden dus zoiets (van voor gekeken)
/ / /
en na de valpartij
/ \ \
mijn aprilia zou dus aan 2 kanten schade moeten hebben maar het enige wat ik nu zo snel kan ontdekken is spiegelafgebroken+scheuren in mn voorkap.. verder is mn remhendel krom.
hij is nu nog vies en nat dus heb 't nog niet heel goed kunnen zien maar het lijkt me wel raar dat als mn brommer aan 2 kanten 'geraakt' is dat ik dan geen schade aan de zijkuipen zie
nja morgen/vanavond maar ff schoonmaken en beter kijken..
hopen dat de verzekering het allemaal regelt
ik denk dat mn maat en ik wel sterk staan omdat het op video staat maar ik moet nog contact leggen met die gozer
schade voorkap: