beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde
Re: Aprilia rs50 Poggiali White! Geluid van demper Pag 7
Wat een gaaf ding! Ik vond hem al mooi toen hij nog van Paul was (vriend van me hahah ), maar die tuft nu lekker op zn MH RYZ en in zn Impala rond... Ding was toen al supermooi vond ik, jammer dat hij er dat ongeluk mee gehad had. maarja hij ziet er echt als nieuw uit! mooier nog
_________________ Derbi GPR oud model Prorace II tuned
hij klinkt behoorlijk zwaar .. maar 7 kmh harder meen je dat
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
In de originele NM demper zitten schotten om het geluid en de prestaties wat te dempen. Jarno zijn zelfgebouwde demper zorgt voor een constante doorstroom.
Geregistreerd: do feb 19, 2009 7:48 pm Berichten: 605 Woonplaats: Geesteren (OV)
Zojuist lekker geknalt van school naar huis Kom ik onderweg zonder benzine Reserve er op willen doen staat er een agent naast me Beetje gepraat en hij zij dat ik mee moest ( hij vondt wel appart dat oppeens mijn benzine op was als er een agent naast me reed ), Maar dat kon niet omdat men benzine opwas, Moest men tank los doen en laten zien hoeveel benzine er nog in zat! Ik beetje schudden zodat er weer wat benzine in de slang kwam proberen te starten en hij starte Toen reed hij voor me en ik wou wegrijden maar je raad het al Benzine weer uit de slang snel de begrenzer er uit en hem wel op de reserve stand gezet! Toen mee gereden en op de rollerbank Maak je niet elkedag mee Dus gepraat, Papieren laten zien en alles was inorde Toen was men brommer aan de beurt en gingen ze hem proberen een zielige 48 kwam die Ik blij agent niet zo Ze wouden nog een keer dus nog een keer kwam die op 39 uit Maximaal 48 zij 1 agent en het was dus goed Filmpje heb ik gemaakt Sorry voor de Kwalitatieve uitermate kut kwaliteit Link
Wel geluk dat die niet door schakelt naar de 6 Hij zal wel denken dat het een 4 bak was En hij vondt het wel goed
het wordt weer wat beterderder weer he .. dus weer lekker bang zijn voor banken
Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum