Aprilia MX van Luuk - Simonini 90cc blaast weeer!! -
Auteur |
Bericht |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
 Re: Aprilia MX van Luuk - Mooiweerfotoupdate p49 -
gooi je die echt weg nu?
wo apr 20, 2011 11:54 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
maak er dan minstens een asbak van en anders wil ik hem wel kopen voor 10 eu incl 
do apr 21, 2011 12:08 am |
Persoonlijk album
|
 |
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
Ja ik weet het niet, hij ligt nu op me bureau hier naast me, maar wat heb ik er nog aan dan? Nieuwe wand kost 170 euro ofzo, dus ik gooi hem denk weg ja.. Heb trouwens net ook nog een Airsal 70cc hier gevonden ^^, net even een nieuw zuigertje gehaald bij vanDijk.. Trouwens rijd ik ga denk Airsal met 21mm rijden, maar ik heb hier nog een aantal uitlaten liggen, een R2, een R3, een ProRace, of een SP? Ik ga denk eerst voor de R2..
do apr 21, 2011 7:00 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Een wand zetten kost 125 euro bij de juiste tent. Zeker het geld waard als je geen sneller alternatief hebt als je het mij vraagt.... Alhoewel, 200 eu om die set weer rijdend te maken. Ik denk dat je even moet kijken wat je allemaal nog wil doen ermee 
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do apr 21, 2011 7:06 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
als je besluit hem weg te flikkeren, flikker m dan richting tzandt  @ die uitlaten; de r3 of de r3 zou ik zeggen...
do apr 21, 2011 10:00 pm |
Persoonlijk album
|
 |
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Metrakit gaat iig sowieso niet lekker rijden, die doen het alleen fijn op MK cilinders.
do apr 21, 2011 10:04 pm |
|
 |
Maup
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 31, 2009 4:06 pm Berichten: 1791 Woonplaats: Maasdijk
|
Yo Luuk,
Waar zit Van Dijk ergens? En wat doet/heeft hij? Want ik heb nog wat onderdeeltjes enzo nodig... En weet jij nog een prorace pijp of r3 voor mij ergens te koop?
_________________ Vertrouwen is goed, controle is beter.
|
do apr 21, 2011 10:24 pm |
|
 |
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
Luuk1488 schreef: Nee? En als ik het wat laat bijwerken? Gewoon even de scherpe randjes weghalen? stuur dat ding hier eens heen, ff afwerken en je merkt er niets van.
|
vr apr 22, 2011 2:51 am |
|
 |
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Meen je dat? Ja als ik dat doe, stuur ik denk gelijk me airsal mee, want ik heb net een airsal 70 gekocht.. Die kun je dan gelijk even bijwerken of niet? 
vr apr 22, 2011 11:23 am |
|
 |
Bromgek
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 27, 2008 9:34 am Berichten: 96 Woonplaats: Limburg!
|
Hey! De R3 wordt ook voor de aprilia mx verkocht, maar weet jij of een r2 ook op een mx past?
Ik zoek namelijk iets wat beter loopt op mijn 70cc als de giannelli wat ik nu heb.
|
za apr 23, 2011 2:14 pm |
|
 |
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Nou ik heb een Bidalot SMR, Yasuni R2 en Tecnigas G-box liggen hier, (allemaal zelfde uitlaat) en die passen allemaal.. Je moet wel een stukje ijzer maken van het ophangingspunt van je bijrijdersstepje naar je demper.. Maar voor de rest niets..
za apr 23, 2011 6:35 pm |
|
 |
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Zo beter, net even snel me Airsal 70 eronder geknald, rijd stukken beter nu, ik werd gewoon helemaal gek na anderhalve week 50cc gereden te hebben 
ma apr 25, 2011 1:29 pm |
|
 |
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
DAt is ook het gevoel als je van de motor op de brommer stapt 
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
ma apr 25, 2011 5:56 pm |
|
 |
Luuk1488
ApriliaForum Member
|
Ja dat geloof ik graag zeg, helemaal verrot dit.. Oowja, net reed ik even naar een vriendin toe, verjaardag, was btw wel laip, kwam iemand even een kwartier doedelzak spelen, vraag je je toch af of je nog van de kaart bent ofzo..  Trouwens, lachgas inademen, van die slagroompatronen, das is zo fucking bruut, raad ik iedereen aan, lig je gewoon 1 minuut gewoon achterlijk hard in een deuk! En daarna ben je gewoon totaal normaal  Maar even over me brommer, reed ik een bochtje om, schakelde ik net van ze 1 naar ze 2, schiet ie in ze vrij, en ik had net het gas erop, dus die Airsal wou wel in toeren janken, dat deed ie ook, en toen kwam er weer zo'n bloemetjes gaar geluid uit me blokje^^ Weer alsof er 30 bakstenen tot zand worden vermalen, dus ik daar me ontstekingsafdekkapje eraf, en jahoor, ik draaide die moer er met me hand af en vliegwiel pakte ik ook zo.. Dus ik me spietje bekijken, en die was lekker geskrunched.. Weer gewoon me vliegwiel losgekomen, hoe vast moet je dat ding vastzetten? 
ma apr 25, 2011 11:59 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
gewoon recht op je krukas doen is conisch, dus moet gewoon vast zitten, moer is meer al borg. zit die krukas er al lang in?
di apr 26, 2011 12:02 am |
|
 |
|