Auteur |
Bericht |
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
ik denk ook zo'n 1800 euro. Geen 2400 euro als die andere vent zei op a2k.
Verder wel zuper nette rs
_________________ RPP Crew
Mijn ex-Aprilia RS50 `04 Manuel Pogiali Black Edition
Laatst bijgewerkt door RS Rens op vr dec 30, 2005 4:01 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
za okt 29, 2005 8:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
ik denk iets van 1800/1900 , hij is idd super mooi, maar wel aardig wat kilometertjes alweer
|
za okt 29, 2005 8:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 09, 2004 7:12 pm Berichten: 906 Afbeeldingen: 1 Woonplaats: Veldhoven
|
beemsterkaas schreef: ik denk iets van 1800/1900 , hij is idd super mooi, maar wel aardig wat kilometertjes alweer
sja en die ' ongelukjes' maken em ook niet meer waard he maar iig hij ziet er wel strak uit..
Mss beter om em standaart te verkopen. En de rest los, denk dan dat je meer winst maakt
|
za okt 29, 2005 8:50 pm |
Persoonlijk album
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
ik denk ook dat er ronde 1800 voor kan vangen...
gewooon 2000 vragen.
Als je kijkt naar die rs van bas die ik persoonlijk veel mooier vind kon er ook maar 2000 voor vangen...
maar het is maar wat een gek er voor geeft.
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
zo okt 30, 2005 12:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
ik denk ook rond de 1800/1900 km stand is een beetje hoog vind ik. En verder ist wel een nette rs.
En tja als jij toevallig een noob vind die er 2400 voor geeft dan heb je gewoon geluk. maar ik denk dat als je van d enormale mensen uit gaat 18/1900 wel een net bedrag is. Rsjes zijn helaas niet meer zoveel waard. Maat van mij met zijn id-kit met mono (van jou op school) had ook een rsje uit 2003 super netjes helemaal geen schade weinig km en hij heeft er niet meer als 1500 voor gekregen
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo okt 30, 2005 12:35 pm |
|
|
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
ja het is idd wel moeilijk om je rs te verkopen voor het bedrag dattie waard is, veel mensen kopen liever een goedkopere. Zoals ik heb mn rs ook vor 1800 gekocht maar ik weet cker dak dat er echt niet voor ga krijgen als ik hem van de zomer verkoop
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
zo okt 30, 2005 1:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
JamMasterG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di okt 19, 2004 2:21 pm Berichten: 154 Woonplaats: Drunen
|
2400 is wel erg veel idd, verwacht ik er ook niet voor te krijgen. maar als je kijkt naar de tijd, geld en moeite die ik erin gestoken heb om ´m zo te krijgen en houden moet ie 2000 wel op kunnen brengen.
@ Rens ? standaart maken en dan verkopen ? ´t ding is standaart op de fasmem na en ik kan me niet voor stellen dat iemand er meer voor geeft met ori uitlaat dan met de fasmem...
die ongelukjes... sjah, daar ga ik niet om liegen, die zijn gewoon gebeurt. maar, alles is wel prof gefixt. daar zie je totaal niks meer van, ik heb alles met schade laten herspuiten en bestickeren enzow... alleen was stickyschade op de rechterzijkuip, maar die zie je alleen als je ´t weet... weet zeker dat als ik er niets van zeg men ´t niet eens ziet
en de ori onderdelen het ik er allemaal nog bij he, ori uitlaat, y-stukken en duo.
ik zet ´m straks voor ´n euro of 2100 te koop, met 2000 / 1900 als bodemprijs... zoiets
_________________ Aprilia RS50 `04 Pogiali Black Edition :-)
Official Forum Zeikerd
pics: klik hier
|
zo okt 30, 2005 3:19 pm |
|
|
Nollie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 07, 2005 10:58 pm Berichten: 944 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Citaat: maar als je kijkt naar de tijd, geld en moeite die ik erin gestoken heb om ´m zo te krijgen en houden moet ie 2000 wel op kunnen brengen
mensen kijken niet naar de moeite van jouw.. maar alleen naar dr eige portomoné
ik denk als je er 1900 voor krijgt je in je handjes mag klappe...
_________________ Een echten man zorgt dat hij bier zuipen kan!
|
zo okt 30, 2005 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
Nollie schreef: Citaat: maar als je kijkt naar de tijd, geld en moeite die ik erin gestoken heb om ´m zo te krijgen en houden moet ie 2000 wel op kunnen brengen
mensen kijken niet naar de moeite van jouw.. maar alleen naar dr eige portomoné ik denk als je er 1900 voor krijgt je in je handjes mag klappe...
Idd dit klopt als een bus.
Als ze bij mij gekeken hadden naar tijd moeite en geld die ik er in gestoken had. nou dan had ik wel rond de 4800/5000 euro moeten vangen voor mijn rsje.
Maar zo werkt het helaas absoluut niet.
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
zo okt 30, 2005 4:37 pm |
|
|
Indentikit2002
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za maart 12, 2005 5:21 pm Berichten: 160 Woonplaats: Roosendaal
|
Fast-Rider schreef: Nollie schreef: Citaat: maar als je kijkt naar de tijd, geld en moeite die ik erin gestoken heb om ´m zo te krijgen en houden moet ie 2000 wel op kunnen brengen
mensen kijken niet naar de moeite van jouw.. maar alleen naar dr eige portomoné ik denk als je er 1900 voor krijgt je in je handjes mag klappe... Idd dit klopt als een bus. Als ze bij mij gekeken hadden naar tijd moeite en geld die ik er in gestoken had. nou dan had ik wel rond de 4800/5000 euro moeten vangen voor mijn rsje. Maar zo werkt het helaas absoluut niet.
kijk maar naar Jeffrey (Ice) 1400 euro is totaal geen geld voor dat ding
_________________ ik rij niet hard, ik vlieg laag
|
zo okt 30, 2005 5:46 pm |
|
|
aprilia_chick!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2004 3:28 pm Berichten: 53 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: oss
|
hey umz mocht je hem wille verkopen laat mij maar iets weten ben wel geintreseerd
_________________ tetsuya harada identikit (zwart goud)
|
zo okt 30, 2005 5:48 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
aprilia_chick_to_be! schreef: hey umz mocht je hem wille verkopen laat mij maar iets weten ben wel geintreseerd
sjow en je heb al een rsje geld over
|
zo okt 30, 2005 6:12 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia_chick!
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do nov 04, 2004 3:28 pm Berichten: 53 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: oss
|
haha neeh niet over maar ja... waarpom maken ze die dingen dan ook zo mooi??? en khad een bod gekregen op mijn rsje waarvan ik dek tjah haha das meer als waarvoor ik hem gekocht heb dus ja.. ik zie wel haha
_________________ tetsuya harada identikit (zwart goud)
|
zo okt 30, 2005 6:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
er staat nu een pogialli 04 op marktplaats voor 2000e met 2500 op de teller.
|
zo okt 30, 2005 7:06 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS Rens
ApriliaForum Member
|
JamMasterG schreef: 2400 is wel erg veel idd, verwacht ik er ook niet voor te krijgen. maar als je kijkt naar de tijd, geld en moeite die ik erin gestoken heb om ´m zo te krijgen en houden moet ie 2000 wel op kunnen brengen. @ Rens ? standaart maken en dan verkopen ? ´t ding is standaart op de fasmem na en ik kan me niet voor stellen dat iemand er meer voor geeft met ori uitlaat dan met de fasmem... die ongelukjes... sjah, daar ga ik niet om liegen, die zijn gewoon gebeurt. maar, alles is wel prof gefixt. daar zie je totaal niks meer van, ik heb alles met schade laten herspuiten en bestickeren enzow... alleen was stickyschade op de rechterzijkuip, maar die zie je alleen als je ´t weet... weet zeker dat als ik er niets van zeg men ´t niet eens ziet en de ori onderdelen het ik er allemaal nog bij he, ori uitlaat, y-stukken en duo. ik zet ´m straks voor ´n euro of 2100 te koop, met 2000 / 1900 als bodemprijs... zoiets
Hmm ik dacht zo van. Je rs ori dus normaal zitje en ori uitlaat daar 2000 voor vragen.
En die losse dingen erbij verkopen fzo als ze dat erbij wille
|
zo okt 30, 2005 7:25 pm |
Persoonlijk album
|
|
|