Auteur |
Bericht |
Gaara
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 08, 2005 3:58 pm Berichten: 96 Woonplaats: Heerle
|
Ontopic: Mooie brommer  Nu ook zo mooi houden eej
Offtopic: Wat een gezeik om een paar opmerkingen 
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
ma jan 09, 2006 10:23 am |
|
 |
lagel
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 16, 2004 4:03 pm Berichten: 918 Woonplaats: hoeven
|
RS_Patrick schreef:  Jongens, Ga me nou niet lopen toevoegen voor 1 simpel vraagje he, Wacht gewoon tot ik weer online ben op het forum en dan post ik heus wel een reply op jullie vragen. Als het echt zo dringent is dan kan je me altijd nog ff een E-mailtje sturen. Me toevoegen aan MSN om gewoon af en toe te kletsen en ideën uit te wisselen mag natuurlijk altijd! 
zo belangrijk ben jij niet 
_________________ Project rs telefonica movistar 2005, Marco Melandri
|
ma jan 09, 2006 2:09 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
lagel schreef: RS_Patrick schreef:  Jongens, Ga me nou niet lopen toevoegen voor 1 simpel vraagje he, Wacht gewoon tot ik weer online ben op het forum en dan post ik heus wel een reply op jullie vragen. Als het echt zo dringent is dan kan je me altijd nog ff een E-mailtje sturen. Me toevoegen aan MSN om gewoon af en toe te kletsen en ideën uit te wisselen mag natuurlijk altijd!  zo belangrijk ben jij niet 

_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma jan 09, 2006 2:46 pm |
|
 |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
welkom vrouwe altijd welkom haha
mooie rs togh altijd mooi vrouwe op rs ofzo mn zus rijd ook altijd met mijn rs omdat ik nog geen 16 ben maar ze kan voor geen meter sleutele en snapt nerges niks van dus voor haar is het alleen maar rijde en vriendin van haar ook aprilia rs
en vriendin van mij is aan het twijfele tusse rs en rieju rr spike special
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
ma jan 09, 2006 5:19 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
stuur die rs vrouwe eens hierheen dan.
sorry voort offtopic 
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
ma jan 09, 2006 5:22 pm |
|
 |
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
zal kijke van mn vriendin dan en mn zus wil dit niet denk ik
en die vriendin zie ik bijna nooit maar ik zal mijn vast doen dan
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
ma jan 09, 2006 5:27 pm |
|
 |
Pepijn_KawaZX6
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 04, 2005 3:27 pm Berichten: 673 Afbeeldingen: 8 Woonplaats: Nijkerk
|
hahaha, tsjongejonge je bent al 19 hoor  . Puberale gedrag. Maar ik vind ut een leip rsje, wel minder dattie door die gast zo afgeragt is. Maarre we moeten maar eens met zn allen toeren. Mensen uit bunnik en huizen, dan komen jullie naar nijkerk (ligt lekker centraal  ). Owja en welkom op het forum dani 
_________________ Honda CBR600F Laser Titanium KANON!!!!!!!!!
|
ma jan 09, 2006 5:27 pm |
Persoonlijk album
|
 |
peteRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 02, 2005 6:22 pm Berichten: 1760 Afbeeldingen: 95 Woonplaats: Zeewolde (FL)
|
Pepijn_RS50 schreef: hahaha, tsjongejonge je bent al 19 hoor  . Puberale gedrag. Maar ik vind ut een leip rsje, wel minder dattie door die gast zo afgeragt is. Maarre we moeten maar eens met zn allen toeren. Mensen uit bunnik en huizen, dan komen jullie naar nijkerk (ligt lekker centraal  ). Owja en welkom op het forum dani 
Zeker in nijkerk doen  Dan kan je iig op 10 schakels (rs, tzr) uit Zeewolde rekenen!
|
ma jan 09, 2006 5:40 pm |
Persoonlijk album
|
 |
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
mooi ding
1e foto meisje
2e foto rs
3e foto Meisje & RS
foto 3
veel suc6 er mee
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
ma jan 09, 2006 5:59 pm |
Persoonlijk album
|
 |
RS_Patrick
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 01, 2005 8:01 am Berichten: 773 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Huizen
|
 goed idee, vind het altijd wel lekker om een vlink stuk te toeren.
|
ma jan 09, 2006 6:00 pm |
Persoonlijk album
|
 |
TroyRS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jul 17, 2005 4:29 pm Berichten: 42 Woonplaats: Simpelveld
|
RS_Patrick schreef: Hey een dame er bij zag ik  Jongens, Ga me nou niet lopen toevoegen voor 1 simpel vraagje he, Wacht gewoon tot ik weer online ben op het forum en dan post ik heus wel een reply op jullie vragen. Als het echt zo dringent is dan kan je me altijd nog ff een E-mailtje sturen. Me toevoegen aan MSN om gewoon af en toe te kletsen en ideën uit te wisselen mag natuurlijk altijd! 
hahahaha meneer waant zich de apriliaguru:P
_________________ 2002 rs SBK Troy Corser
|
ma jan 09, 2006 6:04 pm |
|
 |
dani_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 07, 2006 5:14 pm Berichten: 59 Woonplaats: bussum
|
RS_Patrick schreef: Hey een dame er bij zag ik Ik had al wat over je gehoort hier in de omgeving. Zit je in Leusden op SBBO Midden Nederland? Sucses met je oplijding daar, toen ik daar opschool was Bromfiets en Fiets techniek nog gewoon 1 opleiding, nu hebben ze dat gesplitst omdat het grootste gedeelte zakte. alleen maar jongens toen... Zie je vast wel een keertje rijden met je RS. Wedstrijdje?  Maar ff serieus, als je een keertje zin hebt om een stukje te gaan toeren moet je het zeggen he, Ken ook nog een paar jongens met RSjes enzo hier maar of die het zo leuk vinden om er door een meisje uigeblazen te worden... Mijn MSN staat bij mijn profiel, als je wilt kun je me dus ff toevoegen.  Jongens, Ga me nou niet lopen toevoegen voor 1 simpel vraagje he, Wacht gewoon tot ik weer online ben op het forum en dan post ik heus wel een reply op jullie vragen. Als het echt zo dringent is dan kan je me altijd nog ff een E-mailtje sturen. Me toevoegen aan MSN om gewoon af en toe te kletsen en ideën uit te wisselen mag natuurlijk altijd! 
ooowww wat gehoord in d omgeving? haha geinig..
maare sja..eigenlijk ben ik gestopt met de opleiding..ik ga volgend jaar weer verder, ik kon niet echt een werkplek vinden, heb wel in 2 bedrijven gewerkt, maar dat 1e bedrijf was gewoon echt waardeloos..en het 2e bedrijf had geen tijd meer om me op te lijden..dus ja de rest van de bedrijven anmen mij niet aan; 1 omdat ik een meisje ben en 2 omdat het meestal vol zat..dus vandaar, nu kan ik kiezen; of in de landmacht of een eigen garage starten (waar overigens veel geld voor nodig is) maja ik moet maar ff kijken wat ik wil..
trouwens ook allemaal sjonnies daar in de klas, warene r maar een paar waar ik mee op kon schieten
|
ma jan 09, 2006 6:42 pm |
|
 |
Gaara
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 08, 2005 3:58 pm Berichten: 96 Woonplaats: Heerle
|
dani_rs schreef: RS_Patrick schreef: Hey een dame er bij zag ik Ik had al wat over je gehoort hier in de omgeving. Zit je in Leusden op SBBO Midden Nederland? Sucses met je oplijding daar, toen ik daar opschool was Bromfiets en Fiets techniek nog gewoon 1 opleiding, nu hebben ze dat gesplitst omdat het grootste gedeelte zakte. alleen maar jongens toen... Zie je vast wel een keertje rijden met je RS. Wedstrijdje?  Maar ff serieus, als je een keertje zin hebt om een stukje te gaan toeren moet je het zeggen he, Ken ook nog een paar jongens met RSjes enzo hier maar of die het zo leuk vinden om er door een meisje uigeblazen te worden... Mijn MSN staat bij mijn profiel, als je wilt kun je me dus ff toevoegen.  Jongens, Ga me nou niet lopen toevoegen voor 1 simpel vraagje he, Wacht gewoon tot ik weer online ben op het forum en dan post ik heus wel een reply op jullie vragen. Als het echt zo dringent is dan kan je me altijd nog ff een E-mailtje sturen. Me toevoegen aan MSN om gewoon af en toe te kletsen en ideën uit te wisselen mag natuurlijk altijd!  ooowww wat gehoord in d omgeving? haha geinig.. maare sja..eigenlijk ben ik gestopt met de opleiding..ik ga volgend jaar weer verder, ik kon niet echt een werkplek vinden, heb wel in 2 bedrijven gewerkt, maar dat 1e bedrijf was gewoon echt waardeloos..en het 2e bedrijf had geen tijd meer om me op te lijden..dus ja de rest van de bedrijven anmen mij niet aan; 1 omdat ik een meisje ben en 2 omdat het meestal vol zat..dus vandaar, nu kan ik kiezen; of in de landmacht of een eigen garage starten (waar overigens veel geld voor nodig is) maja ik moet maar ff kijken wat ik wil.. trouwens ook allemaal sjonnies daar in de klas, warene r maar een paar waar ik mee op kon schieten wouden ze je laten lijden? das ook gemeen
_________________ Ik spit de pit uit je flow als een druifje, ik johan cruijff je, en snatch de mic op je fuifje
|
ma jan 09, 2006 10:23 pm |
|
 |
dani_rs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 07, 2006 5:14 pm Berichten: 59 Woonplaats: bussum
|
Gaara schreef: dani_rs schreef: RS_Patrick schreef: Hey een dame er bij zag ik Ik had al wat over je gehoort hier in de omgeving. Zit je in Leusden op SBBO Midden Nederland? Sucses met je oplijding daar, toen ik daar opschool was Bromfiets en Fiets techniek nog gewoon 1 opleiding, nu hebben ze dat gesplitst omdat het grootste gedeelte zakte. alleen maar jongens toen... Zie je vast wel een keertje rijden met je RS. Wedstrijdje?  Maar ff serieus, als je een keertje zin hebt om een stukje te gaan toeren moet je het zeggen he, Ken ook nog een paar jongens met RSjes enzo hier maar of die het zo leuk vinden om er door een meisje uigeblazen te worden... Mijn MSN staat bij mijn profiel, als je wilt kun je me dus ff toevoegen.  Jongens, Ga me nou niet lopen toevoegen voor 1 simpel vraagje he, Wacht gewoon tot ik weer online ben op het forum en dan post ik heus wel een reply op jullie vragen. Als het echt zo dringent is dan kan je me altijd nog ff een E-mailtje sturen. Me toevoegen aan MSN om gewoon af en toe te kletsen en ideën uit te wisselen mag natuurlijk altijd!  ooowww wat gehoord in d omgeving? haha geinig.. maare sja..eigenlijk ben ik gestopt met de opleiding..ik ga volgend jaar weer verder, ik kon niet echt een werkplek vinden, heb wel in 2 bedrijven gewerkt, maar dat 1e bedrijf was gewoon echt waardeloos..en het 2e bedrijf had geen tijd meer om me op te lijden..dus ja de rest van de bedrijven anmen mij niet aan; 1 omdat ik een meisje ben en 2 omdat het meestal vol zat..dus vandaar, nu kan ik kiezen; of in de landmacht of een eigen garage starten (waar overigens veel geld voor nodig is) maja ik moet maar ff kijken wat ik wil.. trouwens ook allemaal sjonnies daar in de klas, warene r maar een paar waar ik mee op kon schieten wouden ze je laten lijden? das ook gemeen
boeiend 
|
ma jan 09, 2006 10:29 pm |
|
 |
Fast-Rider
ApriliaForum Member
|
Pepijn_RS50 schreef: hahaha, tsjongejonge je bent al 19 hoor  . Puberale gedrag. Maar ik vind ut een leip rsje, wel minder dattie door die gast zo afgeragt is. Maarre we moeten maar eens met zn allen toeren. Mensen uit bunnik en huizen, dan komen jullie naar nijkerk (ligt lekker centraal  ). Owja en welkom op het forum dani 
puberaal gedrag?
Volgens mijn ben ik de enige die normaal reageerd. En het is voor jullie want de mijne is al uit de brommers. want vrouwen op het grotere werk is en blijft leuker als op brommers 
|
ma jan 09, 2006 10:46 pm |
|
 |
|