Auteur |
Bericht |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK : Foto's !
mn rsje is duidenlijk kwaliteit. de rieju rr is momenteel nog een beetje beun, maar dat komt wel goed
do aug 19, 2010 12:49 pm |
|
|
JvS
ApriliaForum Member
|
|
do aug 19, 2010 12:52 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Tom Sluiters schreef: mn rsje is duidenlijk kwaliteit. de rieju rr is momenteel nog een beetje beun, maar dat komt wel goed sinds wanneer heb jij een rieju rr @ steffmeister : nou dit zal dan de derde keer worden, dan gaat me skatje naar mr schredder maar op meetings zal ik hem wel ontgrenzen ( uitzondering )
do aug 19, 2010 1:23 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
ja en waar jij woont is het sowieso kut met politie ofniet zie best vaak als ik op school zit allemaal motorjoden heen en weer rijden over die weg
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
do aug 19, 2010 3:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 03, 2009 3:13 pm Berichten: 1190 Woonplaats: Amsterdam
|
Aprilius schreef: Tom Sluiters schreef: mn rsje is duidenlijk kwaliteit. de rieju rr is momenteel nog een beetje beun, maar dat komt wel goed sinds wanneer heb jij een rieju rr @ steffmeister : nou dit zal dan de derde keer worden, dan gaat me skatje naar mr schredder maar op meetings zal ik hem wel ontgrenzen ( uitzondering ) op een vn je ouders naam laten zetten mogen ze m niet vernietigen als jij erop rijdt
do aug 19, 2010 4:12 pm |
|
|
*Vincent*
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jan 15, 2008 10:56 pm Berichten: 5000 Woonplaats: Oegstgeest
|
Hey aprilius... Je kan natuurlijk ook een hele kleine carb nemen en een hoogtoerige setup. Heb je zo weinig kracht onderin de toeren dat hij niet vooruit te scheiten is, maar als je m doortrekt gaat ie goed hard.Dan koop je een begrenzer die je afstelt op de dip, en dan lijkt het gewoon een standaard brommer. Moet je natuurlijk wel zorgen dat ie heel stil is.
_________________ Four wheels move the body Two wheels move the soul Te koop: 20 PK 70cc Pro Race AM6 cilinder, PB met een goed bod!
|
do aug 19, 2010 4:44 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Citaat: ja en waar jij woont is het sowieso kut met politie ofniet zie best vaak als ik op school zit allemaal motorjoden heen en weer rijden over die weg
Hier rijden alleen maar motorjoden, die de hele dag met een vinger in hun aars rondrijden , werd vandaag op me puch aangehouden . verwijte die agent mij dat ik hem gejat had omdat ik me papieren niet bij me had . hoppa 30 ballen Citaat: op een vn je ouders naam laten zetten mogen ze m niet vernietigen als jij erop rijdt mag niet harder dan 50 van mijn ouders Citaat: Hey aprilius... Je kan natuurlijk ook een hele kleine carb nemen en een hoogtoerige setup. Heb je zo weinig kracht onderin de toeren dat hij niet vooruit te scheiten is, maar als je m doortrekt gaat ie goed hard.Dan koop je een begrenzer die je afstelt op de dip, en dan lijkt het gewoon een standaard brommer. Moet je natuurlijk wel zorgen dat ie heel stil is.
nah kost me weer zoveel geld. en hij rijd nieteens zo slecht met die prop ( 65 )
do aug 19, 2010 11:46 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Aprilius schreef: Tom Sluiters schreef: mn rsje is duidenlijk kwaliteit. de rieju rr is momenteel nog een beetje beun, maar dat komt wel goed sinds wanneer heb jij een rieju rr @ steffmeister : nou dit zal dan de derde keer worden, dan gaat me skatje naar mr schredder maar op meetings zal ik hem wel ontgrenzen ( uitzondering ) een maat van mij had nog een frame e.d in zn schuur staan. we hebben laatst een blok gekocht (zwarte top 80), en we zijn m nu weer compleet aan het maken. vanavond gestart en gereden. Het gekke ding trekt gewoon auto wheely inzn 1 en 2 met een 13/50 vertanding. Het beun gedeelte is dat er een senda radiateur op zit met een colaflesje als kvs reservoir, een (geleende) yasuni R1, en een 12 mm carb (kregen we bij het blok...) Morgen ff de pakkingen in het blok vervangen. en ff lol maken
vr aug 20, 2010 1:42 am |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: Citaat: op een vn je ouders naam laten zetten mogen ze m niet vernietigen als jij erop rijdt mag niet harder dan 50 van mijn ouders dat maakt toch niet uit? dan wordt je brommer iig niet verwijderd van de openbare weg
vr aug 20, 2010 3:59 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
een maat van mij had nog een frame e.d in zn schuur staan. we hebben laatst een blok gekocht (zwarte top 80), en we zijn m nu weer compleet aan het maken. vanavond gestart en gereden. Het gekke ding trekt gewoon auto wheely inzn 1 en 2 met een 13/50 vertanding. Het beun gedeelte is dat er een senda radiateur op zit met een colaflesje als kvs reservoir, een (geleende) yasuni R1, en een 12 mm carb (kregen we bij het blok...) Morgen ff de pakkingen in het blok vervangen. en ff lol maken klinkt lekkah , wat ben je van plan te doen ??? Citaat: dat maakt toch niet uit? dan wordt je brommer iig niet verwijderd van de openbare weg
alsnog ontgrens ik heb alleen voor meetings ,
vr aug 20, 2010 8:10 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
jou keuze maar omdat je een paar pagina's terug begon dat als je gepakt zou worden hij in de shredder gegooid zou worden was dit een oplossing voor je geweest
vr aug 20, 2010 8:28 pm |
|
|
Steffmeisterx
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: een maat van mij had nog een frame e.d in zn schuur staan. we hebben laatst een blok gekocht (zwarte top 80), en we zijn m nu weer compleet aan het maken. vanavond gestart en gereden. Het gekke ding trekt gewoon auto wheely inzn 1 en 2 met een 13/50 vertanding. Het beun gedeelte is dat er een senda radiateur op zit met een colaflesje als kvs reservoir, een (geleende) yasuni R1, en een 12 mm carb (kregen we bij het blok...) Morgen ff de pakkingen in het blok vervangen. en ff lol maken jij wilt zeggen dat een zwarte top senda met een yas r1 en een 12mm autowheelies trekt?
vr aug 20, 2010 8:30 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Steffmeisterx schreef: Aprilius schreef: een maat van mij had nog een frame e.d in zn schuur staan. we hebben laatst een blok gekocht (zwarte top 80), en we zijn m nu weer compleet aan het maken. vanavond gestart en gereden. Het gekke ding trekt gewoon auto wheely inzn 1 en 2 met een 13/50 vertanding. Het beun gedeelte is dat er een senda radiateur op zit met een colaflesje als kvs reservoir, een (geleende) yasuni R1, en een 12 mm carb (kregen we bij het blok...) Morgen ff de pakkingen in het blok vervangen. en ff lol maken jij wilt zeggen dat een zwarte top senda met een yas r1 en een 12mm autowheelies trekt? misschien bedoelde die 21mm
vr aug 20, 2010 10:17 pm |
|
|
FlorisFerrari
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 22, 2009 7:27 pm Berichten: 3060 Woonplaats: klaaswaal
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK :
Ik zag je vandaag nog in rdam centrum, bij de mediamarkt .. ik zat daar op een bankje te genieten van een brammetje
het woordenboek schreef: Jelmer (Jel-mur) - Parasiet. Houdt zich op in Sovjet-achtige steden, waar hij het niveau nog kan bijbenen. Vertoont eigenwijs gedrag. Scheidt zuren wanneer een exemplaar geen gelijk heeft. Kenmerkt zich door gefaalde opleidingen en algeheel autistisch gedrag.
|
vr aug 20, 2010 10:22 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Re: Aprilius zijn Aprilia rs 50 ... SHE'S BACK :
FlorisFerrari schreef: Ik zag je vandaag nog in rdam centrum, bij de mediamarkt .. ik zat daar op een bankje te genieten van een brammetje Komt ie nieteens ff hoi zeggen ofzeu
Laatst bijgewerkt door Aprilius op vr aug 20, 2010 11:23 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
|
vr aug 20, 2010 11:17 pm |
|
|
|