Auteur |
Bericht |
Patrick B
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 8:36 pm Berichten: 91 Woonplaats: Numansdorp
|
Re: RS 50 Jaune Sirius
Zo, de RS loopt weer. Cilinder opnieuw laten sealen bij Powerseal, Verder heeft DDL Tuning hem weer even opnieuw afgewerkt en zit er een nieuwe 0 zuiger in. Nu nog even paar keer warm laten draaien en dan kan die weer rustig aan vol op het gas. Wel liet ik me tank vandaag vallen. Gelukkig was die leeg en viel die op hout maar toch een paar krassen baal daar echt enorm van. Zodra ik weer op de bank ben geweest post ik de nieuwe uitslagen. Verwacht toch wel weer wat erbij te hebben
|
vr apr 02, 2010 4:30 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Patrick B schreef: Zo, de RS loopt weer. Cilinder opnieuw laten sealen bij Powerseal, Verder heeft DDL Tuning hem weer even opnieuw afgewerkt en zit er een nieuwe 0 zuiger in. Nu nog even paar keer warm laten draaien en dan kan die weer rustig aan vol op het gas. Wel liet ik me tank vandaag vallen. Gelukkig was die leeg en viel die op hout maar toch een paar krassen baal daar echt enorm van. Zodra ik weer op de bank ben geweest post ik de nieuwe uitslagen. Verwacht toch wel weer wat erbij te hebben hoe doe jij dat bij ddl op de bank heb je een kickstart ofzo , ik had het de vorige x gevraagt maar het kon niet omdat ik me brommer dan buiten aan moest loopen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
vr apr 02, 2010 5:45 pm |
|
|
Patrick B
ApriliaForum Member
|
Ik neem meestal een vriend mee dan kunnen we hem d.m.v. een slinger aan het wiel starten. Dit is wel erg lastig trouwens.
|
vr apr 02, 2010 8:13 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
team-rs schreef: Patrick B schreef: Zo, de RS loopt weer. Cilinder opnieuw laten sealen bij Powerseal, Verder heeft DDL Tuning hem weer even opnieuw afgewerkt en zit er een nieuwe 0 zuiger in. Nu nog even paar keer warm laten draaien en dan kan die weer rustig aan vol op het gas. Wel liet ik me tank vandaag vallen. Gelukkig was die leeg en viel die op hout maar toch een paar krassen baal daar echt enorm van. Zodra ik weer op de bank ben geweest post ik de nieuwe uitslagen. Verwacht toch wel weer wat erbij te hebben hoe doe jij dat bij ddl op de bank heb je een kickstart ofzo , ik had het de vorige x gevraagt maar het kon niet omdat ik me brommer dan buiten aan moest loopen wat is het probleem dan van buiten aanlopen? hebben ik toen ook gedaan
za apr 03, 2010 12:38 am |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: team-rs schreef: Patrick B schreef: Zo, de RS loopt weer. Cilinder opnieuw laten sealen bij Powerseal, Verder heeft DDL Tuning hem weer even opnieuw afgewerkt en zit er een nieuwe 0 zuiger in. Nu nog even paar keer warm laten draaien en dan kan die weer rustig aan vol op het gas. Wel liet ik me tank vandaag vallen. Gelukkig was die leeg en viel die op hout maar toch een paar krassen baal daar echt enorm van. Zodra ik weer op de bank ben geweest post ik de nieuwe uitslagen. Verwacht toch wel weer wat erbij te hebben hoe doe jij dat bij ddl op de bank heb je een kickstart ofzo , ik had het de vorige x gevraagt maar het kon niet omdat ik me brommer dan buiten aan moest loopen wat is het probleem dan van buiten aanlopen? hebben ik toen ook gedaan dat we dan door de zaak moeten loopen want de testbak is helemaal achter in de winkel en met afstellen is het ook kut dan moet je steeds die zaak door om je brommert weer aan te loopen
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
za apr 03, 2010 1:33 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
hmmz das ruk ja, ff ergens anders proberen waar je niet heel de zaak doorhoeft? een slinger aan het achterwiel gaat hem echt niet worden, mijne moet wel flink klap krijgen wil die aangaan
za apr 03, 2010 2:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
RS 666 schreef: hmmz das ruk ja, ff ergens anders proberen waar je niet heel de zaak doorhoeft? een slinger aan het achterwiel gaat hem echt niet worden, mijne moet wel flink klap krijgen wil die aangaan er is verder niet veel in de buurt hier alleen fred motoren maar die willen niet veel met schakels te maaken hebben
|
za apr 03, 2010 2:48 pm |
|
|
Patrick B
ApriliaForum Member
|
Slinger aan het wiel lukt wel, kost wel veel moeite enz
|
za apr 03, 2010 5:51 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
iets op het vliegwiel zetten van boormachine of iets dergelijks?
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
za apr 03, 2010 7:20 pm |
Persoonlijk album
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
apriliasquid schreef: iets op het vliegwiel zetten van boormachine of iets dergelijks? draai je de moer los
|
za apr 03, 2010 9:18 pm |
|
|
|