WillieboyzGPR schreef:
Malossi MHR Replica is snelste uitlaat voor 50cc en doet het heel goed op 70cc. Alleen de jolly moto 50 is een betere uitlaat dan de malossi.
Weet echter niet waar je naar opzoek bent, me uitlaat is namelijk niet meer in nieuwstaat
Check me verkoop topic maar eens.
Trouwens, vroeg me af of je brommer ook onderhouden wordt bij een dealer, zoja door welke en is de kwaliteit goed? Ik heb afstel gezeik en denk dat ik hem door dealer ga laten afstellen, maar weet nog niet zo goed welke. Ben geen fan van Beumer namelijk.
Mjaa, ik heb gekeken en op die foto's zie ik 't niet heel goed, heb je anders binnenkort ff tijd dat ik langskom ofzo om even te kijken
Uhm, dan zou ik ScooterZuid doen, op de centuurbaan, zijn 3 jonge gastjes die monteurs maar die weten alles van brommers.
Zijn ook snel met dingen, gewoon even bellen vragen wanneer ze tijd hebben en je brengt m langs, en zelfde dag is hij nog klaar.
- Ben zelf ook geen fan van Beumer... toen mn ketting gebroken was,
was ik eerst bij scootercity, maar die hadden geen kettingen voor schakels,
scooterzuid had ze ook niet op voorraad.. dus ik naar Beumer.. hadden ze het,
Dus ik terug met die ketting naar scooterzuid, wouden ze m erom leggen maar bleek hij te kort,
dus ik weer terug naar Beumer, krijg ik een extra stukje, dus ik weer naar scooterzuid, willen ze dat kleine stukje eraan fixen, blijkt het dat het stukje wat ze meegegeven hebben, maatje 415 (ofzo is) terwijl 420 nodig is, dus ik weer terug, kwam ik weer terug, krijg ik zo'n blik en zo'n toon, "van wat is er nu weer niet goed"!?
bleek de goede ketting (ook qua lengte en alles) gewoon der naast te liggen hadden ze gewoon verkeerd gekeken
Maar ik heb die van mij laten ontgrenzen/afstellen @ Roke, maar dat zit helemaal in Mijdrecht, maar die leveren echt top kwaliteit!
Zijn ook aprilia dealer + ze hebben zo'n raceteam waar ze mee racen.
Maar als je geen zin hebt om een tyfus eind te rijden, gewoon scooterzuid man