Auteur |
Bericht |
Sebasiejj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 17, 2007 3:18 pm Berichten: 189 Woonplaats: Oss
|
Re: Aprilia RS50 my08 van Dennizz40
blablabla wat een gezeik allemaal; wat ik alleen wil zeggen is dat je een hele mooie brommer hebt en dat je de mooiste kleuren hebt gekozen
|
do jan 01, 2009 11:23 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
dennizz40 schreef: chingboi schreef: neeee jou brommer krukas gata echt niet eraan dood hoor als je maar rustig rijd en niet meteen vol pompen hhee krukas van derbi nieuwe blok is trouwens sterk. met you kan ik praten, maat eindelijk iemand die erin gelooft haha nee het is volgens mij weer iets heel anders Je krukas is berekend op 50cc. Met 70cc krijgt de krukas grotere klappen waar je krukas niet op berekend is waardoor binnen de kortste keren je big-end lager door je cilinder vliegt. en met een beetje pech breekt de krukas in stukken en in worst case scenario vliegt je drijfstang door je karter... ga je maar eens optrekken aan de trap oid en vervolgens nog een keer met iemand die aan je benen hangt... kijken hoe lang je dat vol houdt Tip: 50cc of andere krukas, of je hier naar luistert is je eigen keuze, we hebben het iig geprobeerd verder: onderschat bepaalde members van het forum niet
Laatst bijgewerkt door Itakura op do jan 01, 2009 11:36 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
|
do jan 01, 2009 11:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
dennizz40 schreef: chingboi schreef: neeee jou brommer krukas gata echt niet eraan dood hoor als je maar rustig rijd en niet meteen vol pompen hhee krukas van derbi nieuwe blok is trouwens sterk. met you kan ik praten, maat eindelijk iemand die erin gelooft dude het is een feit man, gewoon 80cc onder pleuren als je wilt. niks van aantrekken. als je krukas kapot gaat, wat bijna niet gebeurt, dan gooi je toch een andere eronder. mooie brommer man kan mooier do it on your own style ml
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
do jan 01, 2009 11:34 pm |
|
|
chingboi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 06, 2008 11:54 pm Berichten: 1098 Woonplaats: lelystad
|
Itakura schreef: dennizz40 schreef: chingboi schreef: neeee jou brommer krukas gata echt niet eraan dood hoor als je maar rustig rijd en niet meteen vol pompen hhee krukas van derbi nieuwe blok is trouwens sterk. met you kan ik praten, maat eindelijk iemand die erin gelooft haha nee het is volgens mij weer iets heel anders Je krukas is berekend op 50cc. Met 70cc krijgt de krukas grotere klappen waar je krukas niet op berekend is waardoor binnen de kortste keren je big-end lager door je cilinder vliegt. en met een beetje pech breekt de krukas in stukken en in worst case scenario vliegt je drijfstang door je karter... ga je maar eens optrekken aan de trap oid en vervolgens nog een keer met iemand die aan je benen hangt... kijken hoe lang je dat vol houdt Tip: 50cc of andere krukas, of je hier naar luistert is je eigen keuze, we hebben het iig geprobeerd verder: onderschat bepaalde members van het forum niet want je staat een beetje voor lul op deze manier ok endan, ik ken iemand die heeft een 80cc met een stan krukas die super veel heeft gereden (phill). en ik ging erachter op, reden redelijk snel, maar ik denk niet dat jij een stan krukas van een derbi hebt geprobeert (nieuwe blok). ml
_________________ ok
wie wil mijn onderschrift vullen?
|
do jan 01, 2009 11:37 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
chingboi schreef: Itakura schreef: dennizz40 schreef: met you kan ik praten, maat eindelijk iemand die erin gelooft haha nee het is volgens mij weer iets heel anders Je krukas is berekend op 50cc. Met 70cc krijgt de krukas grotere klappen waar je krukas niet op berekend is waardoor binnen de kortste keren je big-end lager door je cilinder vliegt. en met een beetje pech breekt de krukas in stukken en in worst case scenario vliegt je drijfstang door je karter... ga je maar eens optrekken aan de trap oid en vervolgens nog een keer met iemand die aan je benen hangt... kijken hoe lang je dat vol houdt Tip: 50cc of andere krukas, of je hier naar luistert is je eigen keuze, we hebben het iig geprobeerd verder: onderschat bepaalde members van het forum niet want je staat een beetje voor lul op deze manier ok endan, ik ken iemand die heeft een 80cc met een stan krukas die super veel heeft gereden (phill). en ik ging erachter op, reden redelijk snel, maar ik denk niet dat jij een stan krukas van een derbi hebt geprobeert (nieuwe blok). ml ik wil niet veel zeggen, maar die "nieuwe derbi krukas" heb ik laatst nog in 3 stukken gezien in een DRD EDIT: eeeeeeeeeeeeeeeeen we gaan weer ontopic ofzoww
do jan 01, 2009 11:40 pm |
Persoonlijk album
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
nouw ik reed ook met 80cc gewoon op normale krukas en het was een MHR Team nog wel. hij hield het nog met gemak vol
do jan 01, 2009 11:42 pm |
|
|
jeRoenS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 17, 2007 8:31 pm Berichten: 600 Woonplaats: schagen
|
ja maar geen 10000km
btw iemand hier uit de buurt had zen kruk door zen carter met een manston, en dat volgens mij geneens een ori as
_________________ Verstand????..dat ben ik al jaren geleden verloren. 87ér vw jetta 1,3 If you mess wiht the best, you get swaffeld like the rest
|
vr jan 02, 2009 1:00 am |
|
|
Jantjj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 27, 2007 5:41 pm Berichten: 277 Woonplaats: Sint Maartensdijk
|
Mijn neef reed zijn met zijn derbi GPR nieuw model, dus met hetzelfde blok als de aprilia, ontgrenst al zijn krukas door de helft, dus zo goed zijn die standaart derbi krukasjes niet.
|
vr jan 02, 2009 12:11 pm |
|
|
chunho
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 01, 2008 12:36 am Berichten: 1788 Woonplaats: KEIHARD IK BEN EEN LOEMPIAVOUWER
|
standaard door de helft? nou dan denk ik dat je dan beter naar de dealer langs kan gaan want dan heeft hij waarschijnlijk een dikke productiefout in zijn krukas
vr jan 02, 2009 5:07 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Mooie brommer, lelijk veel scooter foto's
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
vr jan 02, 2009 5:28 pm |
Persoonlijk album
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
de krukas breekt gewoon als je de hele tijd voltoeren rijd met een std krukas als jij gewoon normaal rijd en niet de hele tijd in het rode gebied rijd, dan houd die het nog wel vol hoor. maar beste is andere krukas, no risks en die doppler krukassen zijn niet veel beter dan een ori. Moet je ene pro race asje halen, die zijn goed.
vr jan 02, 2009 5:59 pm |
|
|
No fear
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr feb 02, 2007 10:45 pm Berichten: 2269 Woonplaats: China
|
Ach ja we hebben het geprobeerd!
_________________ Power is useless without control!
|
vr jan 02, 2009 6:37 pm |
|
|
rs99
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di sep 23, 2008 10:48 pm Berichten: 376 Woonplaats: Ermelo
|
juist de nieuwe type derbi blokken zijn de krukassen snel van kappot een jongen bij mij op school had een drd pro std ontgenst na 3500 km was het bigend eruit gelopen bij een andere jongen een kruk tap dwars overmidden ook std ontgrenst... je kan beter voor 100 euro een ander asje kopen ipv wachten tot je drijfstang door je carter heen even lucht naar buiten komt kijken @ no fear idd we hebben t geprobeerd mja sommige mensen denken laat maar lullen alleen is dat niet handig om op een forum te zetten en het dan zelf beter te (denken) weten
|
vr jan 02, 2009 7:26 pm |
|
|
s1acker
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 6:20 pm Berichten: 2940 Woonplaats: Ermelo
|
rs99 schreef: juist de nieuwe type derbi blokken zijn de krukassen snel van kappot een jongen bij mij op school had een drd pro std ontgenst na 3500 km was het bigend eruit gelopen bij een andere jongen een kruk tap dwars overmidden ook std ontgrenst... je kan beter voor 100 euro een ander asje kopen ipv wachten tot je drijfstang door je carter heen even lucht naar buiten komt kijken @ no fear idd we hebben t geprobeerd mja sommige mensen denken laat maar lullen alleen is dat niet handig om op een forum te zetten en het dan zelf beter te (denken) weten niet juist bij de nieuwe derbi blokken hoor, ken genoeg mensen die geen problemen hebben en er al dik 13000 km mee gereden hebben. gewoon pech waarschijnlijk..of je rijstijl. maarja, opvoeren, andere krukasje voor geen risicio
vr jan 02, 2009 8:01 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
rs99 schreef: juist de nieuwe type derbi blokken zijn de krukassen snel van kappot een jongen bij mij op school had een drd pro std ontgenst na 3500 km was het bigend eruit gelopen bij een andere jongen een kruk tap dwars overmidden ook std ontgrenst... je kan beter voor 100 euro een ander asje kopen ipv wachten tot je drijfstang door je carter heen even lucht naar buiten komt kijken @ no fear idd we hebben t geprobeerd mja sommige mensen denken laat maar lullen alleen is dat niet handig om op een forum te zetten en het dan zelf beter te (denken) weten Tja er kan altijd wat misgaan. moet je gewoon geluk mee hebben, sommige mensen kopen iets en hebben daar nooit probleme mee, de ander heeft alleen maar problemen. (de krukas van mijn brommer houdt zich prima!)
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
vr jan 02, 2009 10:19 pm |
|
|
|