Geregistreerd: za nov 28, 2009 7:28 pm Berichten: 681 Afbeeldingen: 0
Re: Remondoo's RS50 spains N°1
Vandaag dan eindelijk is een x rollerbankje..! ( het moest een keer gebeuren) 3 dagen geleden de metrakit verkocht en nu dan rollerbank met de standaard uitlaat
Liep 59 in ze 4, de wout schakelt niet verder.... dankjewel
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
Re: Remondoo's RS50 spains N°1 Roller P49
Ook als ze vragen hoeveel versnellingen je hebt ofzo en je zegt 4 dan schakelen ook gwn echt tot zijn 4 ipv doorschakelen ofzo. Wel mzzl voor je dat ie niet doorschakeld.
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij mogen ze niet op je brommer drukken bij een rollerbank. Misschien nog wel even de moeite waard om op te zoeken
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
Hij heeft geen boete.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum