Auteur |
Bericht |
SakerTje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 28, 2009 8:04 pm Berichten: 2258 Woonplaats: sintjuttemis
|
Re: Aprilius Zijn Aprilia RS 50 MY 07 VRESELIJK NIEUWS
blijft ook maar gewoon door zeiken hè, hou toch eens op man is toch mooi, ik zou het iig wel prachtig vinden als ik een 125 ipv 50 mocht kopen
|
ma jun 21, 2010 8:18 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Jorrit, ik heb je al gewaarschuwd voor deze discussie. Je leert er blijkbaar niets van.
Mensen die nog wat nuttigs te melden hebben in Jordy zijn topic zijn welkom. Maar als er alleen maar wordt gezeken gaan er wat mij betrefd een paar een tijdje op vakantie.
|
ma jun 21, 2010 8:21 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Washandje schreef: Jorrit, ik heb je al gewaarschuwd voor deze discussie. Je leert er blijkbaar niets van.
Mensen die nog wat nuttigs te melden hebben in Jordy zijn topic zijn welkom. Maar als er alleen maar wordt gezeken gaan er wat mij betrefd een paar een tijdje op vakantie. Amen
ma jun 21, 2010 8:21 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
Washandje schreef: Jorrit, ik heb je al gewaarschuwd voor deze discussie. Je leert er blijkbaar niets van.
Mensen die nog wat nuttigs te melden hebben in Jordy zijn topic zijn welkom. Maar als er alleen maar wordt gezeken gaan er wat mij betrefd een paar een tijdje op vakantie.
ma jun 21, 2010 11:08 pm |
|
|
Mikeeee
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 06, 2008 12:17 pm Berichten: 3317 Woonplaats: lichtenvoorde
|
Nimik schreef: Aprilius schreef: me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo OKE, WACHT EVEN... 1. Jij moet je wrak van je ouders verkopen. 2. Nu zeg je dat je niets op je ouders uitdoet. sorry maar jij bent echt een forum"held" En washandje, ik mag het niet zeggen he. maar jij bent officieel nog zieliger dan de mods op Derbi Club. de Balkenende van dit forum, Normen en waarden. please. internetheld heet zoiets maar het is sowieso een heel raar verhaal maja boeie moet die zelf weten is zijn leven zijn brommer:) Hans_Senda schreef: Beter verdwijn jij gewoon van dit forum? hij zit al veel langer op dit forum dan jullie hahahahah, laatste tijd echt steeds meer vage gasten hiero en die reageren vooral in dit topic maar wat voor rs125 ga je nu kopen dan?
di jun 22, 2010 12:54 am |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Mikeeee schreef: Nimik schreef: Aprilius schreef: me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo OKE, WACHT EVEN... 1. Jij moet je wrak van je ouders verkopen. 2. Nu zeg je dat je niets op je ouders uitdoet. sorry maar jij bent echt een forum"held" En washandje, ik mag het niet zeggen he. maar jij bent officieel nog zieliger dan de mods op Derbi Club. de Balkenende van dit forum, Normen en waarden. please. internetheld heet zoiets maar het is sowieso een heel raar verhaal maja boeie moet die zelf weten is zijn leven zijn brommer:) Hans_Senda schreef: Beter verdwijn jij gewoon van dit forum? hij zit al veel langer op dit forum dan jullie hahahahah, laatste tijd echt steeds meer vage gasten hiero en die reageren vooral in dit topic maar wat voor rs125 ga je nu kopen dan? een MY . word trouwens geen nieuwe .
di jun 22, 2010 5:05 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Aprilius schreef: Mikeeee schreef: Nimik schreef: OKE, WACHT EVEN...
1. Jij moet je wrak van je ouders verkopen. 2. Nu zeg je dat je niets op je ouders uitdoet.
sorry maar jij bent echt een forum"held"
En washandje, ik mag het niet zeggen he. maar jij bent officieel nog zieliger dan de mods op Derbi Club. de Balkenende van dit forum, Normen en waarden. please.
internetheld heet zoiets maar het is sowieso een heel raar verhaal maja boeie moet die zelf weten is zijn leven zijn brommer:) Hans_Senda schreef: Beter verdwijn jij gewoon van dit forum? hij zit al veel langer op dit forum dan jullie hahahahah, laatste tijd echt steeds meer vage gasten hiero en die reageren vooral in dit topic maar wat voor rs125 ga je nu kopen dan? een MY . word trouwens geen nieuwe . lijkt me logisch dat het geen nieuwe is als je hem uit frankrijk haalt
di jun 22, 2010 5:32 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
jhawel . want in frankrijk staan ze gewoon bij de dealers mja een 2dehandse is ook niets mis mee . heb ik miss nog wat te sleutelen als ik hem eerder heb
di jun 22, 2010 6:43 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
Aprilius schreef: jhawel . want in frankrijk staan ze gewoon bij de dealers mja een 2dehandse is ook niets mis mee . heb ik miss nog wat te sleutelen als ik hem eerder heb in nederland staan ze ook gewoon bij dealers hoor
di jun 22, 2010 6:52 pm |
Persoonlijk album
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
oh welke dealer verkoopt ze dan ?
di jun 22, 2010 7:37 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 06, 2008 3:31 pm Berichten: 10590 Woonplaats: Oss
|
Aprilius schreef: jhawel . want in frankrijk staan ze gewoon bij de dealers mja een 2dehandse is ook niets mis mee . heb ik miss nog wat te sleutelen als ik hem eerder heb 2de hands wil echt niet zeggen dat er altijd wat mis mee is
di jun 22, 2010 7:38 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: Aprilius schreef: jhawel . want in frankrijk staan ze gewoon bij de dealers mja een 2dehandse is ook niets mis mee . heb ik miss nog wat te sleutelen als ik hem eerder heb 2de hands wil echt niet zeggen dat er altijd wat mis mee is nee . maar ik wil hem wel vers maken . net zoals die van jou helemaal strippen en schoonmaken . een jolly moto uitlaat ( als die er nog niet onder zit ) Koso rx2 teller
di jun 22, 2010 7:42 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
|
doelloos dat laatste, niks mis met die ori teller. Zitten genoeg opties op naar mijn mening
di jun 22, 2010 7:44 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
Jeroenvs schreef: doelloos dat laatste, niks mis met die ori teller. Zitten genoeg opties op naar mijn mening ik vindt koso teller gewoon mooier
di jun 22, 2010 7:48 pm |
|
|
Jeroenvs
ApriliaForum Member
|
en jolly is uiteraard wel nais, heb ik alleen niet gedaan omdat ik daar het geld niet voor over had
di jun 22, 2010 7:49 pm |
|
|
|