Aprilius Zijn Aprilia RS 50 MY 07 VRESELIJK NIEUWS
Aprilius Zijn Aprilia RS 50 MY 07 VRESELIJK NIEUWS
Auteur |
Bericht |
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Re: Aprilius Zijn Aprilia RS 50 MY 07 VRESELIJK NIEUWS
Nimik schreef: Aprilius schreef: me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo OKE, WACHT EVEN... 1. Jij moet je wrak van je ouders verkopen. 2. Nu zeg je dat je niets op je ouders uitdoet. sorry maar jij bent echt een forum"held" En washandje, ik mag het niet zeggen he. maar jij bent officieel nog zieliger dan de mods op Derbi Club. de Balkenende van dit forum, Normen en waarden. please. ok . . . dankje dat je mij ziet als een forum held . . . en daarbij moet je iets langer nadenken en niet zoveel rukken , Want je snapt hopelijk zelf ook wel . dat het wat minder makelijk is voor mijn ouders om mij te betrappen op 'stiekem een blokje rond op een rs 125' dan dat er een rs 50 in de schuur staat die ik gewoon niet meer mag hebben . en trouwens . warom loop je hier op alles te kankeren . ga lekker naar een ander zeikforum ofzo . apriliaforum is er voor mensen die een mooie of minder mooie brommer hebben . en die laat zien aan de rest zodat iedereen er van kan genieten . mensen zoals jij horen hier serieus niet thuis . ga een leven zoeken of een vriendin ,
ma jun 21, 2010 2:09 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Hij geniet er toch ook van.
Sorry jordy
ma jun 21, 2010 2:28 pm |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
het slaat ook nergens op "zoonlief we willen niet meer dat je op je brommer rijdt want hij gaat te hard, dus we gaan met je mee om een motor te kopen zodat je daar op rond kan gaan rijden zonder rijbewijs,"
_________________ Mijn RS OM
|
ma jun 21, 2010 4:40 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
RobinRS98 schreef: het slaat ook nergens op "zoonlief we willen niet meer dat je op je brommer rijdt want hij gaat te hard, dus we gaan met je mee om een motor te kopen zodat je daar op rond kan gaan rijden zonder rijbewijs," . . . snappen mensen het hier nou niet of ??? ik mag natuurlijk niet op me rs 125 rijden . mijn ouders willen me niet dood hebben ofzo . Maar ze vinden het ook niet erg als ik gewoon effe een blokje om ga . hoe groot is de kans dat je aangehouden word . . .
ma jun 21, 2010 6:25 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Waarom koop je dan een nieuwe RS als ik het vragen mag. Voor dat blokje om hoef je het te doen lijkt mij. Verder als je er een koopt, heb je wel een prachtfiets staan!
|
ma jun 21, 2010 6:34 pm |
|
|
JorritRS50
ApriliaForum Member
|
Hoe groot is de kans dat ie iemand dood of invalide rijdt. Eerlijk gezegt hoop ik dat ook Niet voor diegene maar voor jou en je ouders. Zie je wel in hoe dom je bent geweest.
|
ma jun 21, 2010 6:36 pm |
|
|
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
als ik het goed begrijp word het gaat hij dus binnenkort een rs125 kopen, en af en toe en blokje om, en zodra hij zn rijbewijs heef gaat hij er fulltime op rijden. er zijn ook zak mensen die ditzelfde met een brommer doen. ik snap niet warom er zo'n probleem van gemaakt moet worden
ma jun 21, 2010 6:43 pm |
|
|
tijn-fr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za apr 04, 2009 7:21 pm Berichten: 714 Woonplaats: Oud-Beijerland
|
Ik begrijp ook wel wat mensen hier zeggen, maar hebben jullie hier last van ofzo? zijn ouders en hij moeten toch lekker zelf weten wat ze doen.
_________________ Aprilia RS50 NM harada :> viewtopic.php?f=13&t=13033
|
ma jun 21, 2010 6:46 pm |
|
|
Washandje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do maart 04, 2010 11:15 pm Berichten: 5500 Woonplaats: Zeeuwenland
|
Als het op de manier is van Tom Sluiters dan is het inderdaad gewoon te begrijpen.
|
ma jun 21, 2010 6:57 pm |
|
|
Hans_Senda
ApriliaForum Member
|
JorritRS50 schreef: Hoe groot is de kans dat ie iemand dood of invalide rijdt. Eerlijk gezegt hoop ik dat ook Niet voor diegene maar voor jou en je ouders. Zie je wel in hoe dom je bent geweest. Beter krijgt deze pummel ff een permanente ban? Zint me niet dat ie hierzo gewoon doodverwensingen doet naar andere forumleden.
_________________ J()®|)Y ™ Aprilia rs 125!!!! JWZ . *'-( _\ zegt (Aprilius): *die agent zegt : als je je brommer zo onbegrenst . trekt heel je frame krom *ik wou bijna zeggen : jij moet niet zo hard nadenken . dan trekken je hersencellen krom
|
ma jun 21, 2010 7:03 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
JorritRS50 schreef: Hoe groot is de kans dat ie iemand dood of invalide rijdt. Eerlijk gezegt hoop ik dat ook Niet voor diegene maar voor jou en je ouders. Zie je wel in hoe dom je bent geweest. gast . ben je helemaal ontspoort ofzo ga jij mij nou niet vertellen wat dom is . want jij bent geen haar beter dan ik ben . met je ' verleden 180cc sr, sr sprinter, rs50 volledig ontgrensd, aerox 70cc, senda 80cc, 125cc crosser. En er komt nu een honda mb 125 aan. ' ... want als je dit ziet is een rs 125 waar ik soms een blokje mee omga . helemaal niets mis
ma jun 21, 2010 7:24 pm |
|
|
JorritRS50
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: JorritRS50 schreef: Hoe groot is de kans dat ie iemand dood of invalide rijdt. Eerlijk gezegt hoop ik dat ook Niet voor diegene maar voor jou en je ouders. Zie je wel in hoe dom je bent geweest. gast . ben je helemaal ontspoort ofzo ga jij mij nou niet vertellen wat dom is . want jij bent geen haar beter dan ik ben . met je ' verleden 180cc sr, sr sprinter, rs50 volledig ontgrensd, aerox 70cc, senda 80cc, 125cc crosser. En er komt nu een honda mb 125 aan. ' ... want als je dit ziet is een rs 125 waar ik soms een blokje mee omga . helemaal niets mis Het gaat er om dat je ouders het goedkeuren. Je mag niet op een opgevoerde rs50 rijden, maar wel een rs125 kopen terwijl je geen motor rijbewijs hebt. En wie zegt dat ik onderhand geen motor rijbewijs heb?
|
ma jun 21, 2010 8:00 pm |
|
|
Hans_Senda
ApriliaForum Member
|
Beter verdwijn jij gewoon van dit forum?
_________________ J()®|)Y ™ Aprilia rs 125!!!! JWZ . *'-( _\ zegt (Aprilius): *die agent zegt : als je je brommer zo onbegrenst . trekt heel je frame krom *ik wou bijna zeggen : jij moet niet zo hard nadenken . dan trekken je hersencellen krom
|
ma jun 21, 2010 8:03 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
|
JorritRS50 schreef: Aprilius schreef: JorritRS50 schreef: Hoe groot is de kans dat ie iemand dood of invalide rijdt. Eerlijk gezegt hoop ik dat ook Niet voor diegene maar voor jou en je ouders. Zie je wel in hoe dom je bent geweest. gast . ben je helemaal ontspoort ofzo ga jij mij nou niet vertellen wat dom is . want jij bent geen haar beter dan ik ben . met je ' verleden 180cc sr, sr sprinter, rs50 volledig ontgrensd, aerox 70cc, senda 80cc, 125cc crosser. En er komt nu een honda mb 125 aan. ' ... want als je dit ziet is een rs 125 waar ik soms een blokje mee omga . helemaal niets mis Het gaat er om dat je ouders het goedkeuren. Je mag niet op een opgevoerde rs50 rijden, maar wel een rs125 kopen terwijl je geen motor rijbewijs hebt. En wie zegt dat ik onderhand geen motor rijbewijs heb? me ouders keuren het ook niet goed ... al de 7de keer dat ik dat zeg ofzo . mijn ouders gunnen me gewoon dat ene blokje per 2 weken ofzo . want anders is er ook niets aan en kopen en rijden is allebij iets heel anders . en dan mag je wel je motor rijbewijs hebben . maar een aerox 70 cc . en senda 80 cc zijn allebij illegaal als de pest .
ma jun 21, 2010 8:05 pm |
|
|
JorritRS50
ApriliaForum Member
|
@Hans, nee . @Aprilius, ja dat kan toch net zo goed op je 50cc? Rondje is imo meer dan 40-50 km. Anders is er niks aan. Je meent het dat het allemaal illegaal is? Goh dat hoef je mij niet te zeggen hoor. Maar zoek het maar uit, succes en ik hoop dat je meer dan 900 euro krijgt voor dat ding van je.
|
ma jun 21, 2010 8:15 pm |
|
|
|