Auteur |
Bericht |
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Re: Nastro Azzurro RS50
Dat is dan zeer jammer en valt me van hem tegen. Ik stel gewoon vriendelijk een vraag en deel mee dat ik het idee heb dat hij iets achterhoud. Maar dat doet er niet toe.
di mei 10, 2011 9:40 am |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Ik vind het wel goed zo Als hij gewoon iets meedeelt in een reactie krijgen we toch meteen 2-4 pagina's aan gebitch erover.
di mei 10, 2011 10:47 am |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Ik vraag ook niet jouw mening mathias . Ik vroeg iets aan vincent. Jullie hoeven niet voor hem te reageren, stel hem de vraag.
di mei 10, 2011 10:54 am |
|
|
Le Derbi
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jun 23, 2010 7:09 pm Berichten: 2012 Woonplaats: Tiel
|
jammer ding was erg mooi ja en hoe zit dat nou met de verzekering
di mei 10, 2011 11:47 am |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Ik raak door mijn popcorn heen zo.
di mei 10, 2011 12:02 pm |
|
|
Itakura
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 04, 2007 11:08 pm Berichten: 6447 Afbeeldingen: 19 Woonplaats: Raalte
|
jasper, vincent is nergens toe verplicht
zulke dingen gebeuren nou eenmaal ongeacht de omstandigheden kan je alsnog pech hebben!
Ik weet verder ook niet hoe en wat maar als vincent zegt dat hij voldoende afstand had, ga daar dan vanuit en ga niet lopen bitchen want daar krijg je dit soort eindeloze offtopic gesprekken van die uiteindelijk nergens over gaan en puur zijn bedoeld iemand in het ongelijk te proberen stellen.
Daarom nu ontopic of we gaan met waarschuwingen strooien!
di mei 10, 2011 1:22 pm |
Persoonlijk album
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
|
Itakura schreef: jasper, vincent is nergens toe verplicht
Klopt, ik verplicht hem ook niks Geert-Jan. Maar stelde gewoon een vraag(een normale vraag, op een normale manier). Zou het daarom netjes vinden als die erop reageerd. Doet die het niet, is dat jammer maar zijn keus. Verder blijft het zonde van de schade.
di mei 10, 2011 1:29 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Zo zie je maar, al die praatjes vullen geen gaatjes.
Anyway succes met wat je gaat doen, hoop dat je er zelf trouwens ook niets aan heb over gehouden.
_________________ http://instantboss.org/
|
di mei 10, 2011 1:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
ThomaSBK schreef: Zo zie je maar, al die praatjes vullen geen gaatjes.
Anyway succes met wat je gaat doen, hoop dat je er zelf trouwens ook niets aan heb over gehouden. volgens mij ben jij de enige die na al deze pagina's die daar naar vraagt
di mei 10, 2011 2:13 pm |
Persoonlijk album
|
|
frishh
ApriliaForum Member
|
Hij heeft er de hele rit mee terug gereden en er niets over gemeld, daarnaast droeg hij een motorpak, zal wel oké zijn. Maar Vincent, als je die hele rit terug gereden hebt, dan had je eventuele schade aan de brommer die de veiligheid in de weg zitten wel opgemerkt? Ik denk dat je je zorgen maakt om niets, gewoon vervangen wat kapot is, niet dat hele ding weer uit elkaar gaan zitten halen.
di mei 10, 2011 2:22 pm |
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
alleen voorkant even nalopen, vork zal wel een opdonder gehad hebben neem ik aan...
di mei 10, 2011 3:33 pm |
Persoonlijk album
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
frishh schreef: Hij heeft er de hele rit mee terug gereden en er niets over gemeld, daarnaast droeg hij een motorpak, zal wel oké zijn. Maar Vincent, als je die hele rit terug gereden hebt, dan had je eventuele schade aan de brommer die de veiligheid in de weg zitten wel opgemerkt? Ik denk dat je je zorgen maakt om niets, gewoon vervangen wat kapot is, niet dat hele ding weer uit elkaar gaan zitten halen. Net als jouw maatje van die rs of niet ? Die heeft er zeker ook niets aan overgehouden. Gevoelloos been toen hij thuis was? Christiaan? Heerewaarden ? Snappie ?
_________________ http://instantboss.org/
|
di mei 10, 2011 3:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
frishh
ApriliaForum Member
|
Ik snap het, maar die stond er niet bij te lachen, die is door de pijn heen teruggereden, Vincent heeft gewoon blij de meeting gevolgd. Totaal andere situatie.
di mei 10, 2011 5:52 pm |
|
|
[T][H][IJ][N]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 10, 2008 8:54 pm Berichten: 3139 Woonplaats: H.a.p.s
|
sorry lullig voor je vincent maar ik wist nog niet wat er was gebeurd klik op vorige pagina en begin bij het zien van de schade foto´s lullig genoeg te lachen nadat ik las dat je hem weer helemaal op ging bouwen omdat er misschien ergens iets krom ofzo is ging ik kapot van het lachen maar this sucks donkey dicks voor je man.
_________________ !!Derbi GPR Panther Black!!verkocht http://apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=11&t=11517&st=0&sk=t&sd=a Opel Sjeez Kadett GSI Cabrio
|
di mei 10, 2011 6:56 pm |
|
|
Luuk1488
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do apr 01, 2010 1:44 am Berichten: 902 Woonplaats: Naaldwijk
|
Vincent, ik vind je brommer mooi, maar wat doe jij hier nog op het forum als je geen reacties geeft en voor de rest alleen maar afgekankerd wordt? Dat je dat leuk vind..
di mei 17, 2011 7:50 pm |
|
|
|