Auteur |
Bericht |
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
Re: Aprilius Zijn Aprilia RS 50 MY 07 VRESELIJK NIEUWS
die zwarte?
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
za jun 19, 2010 11:29 am |
Persoonlijk album
|
|
Aprilia Driver 69
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 23, 2008 10:19 am Berichten: 4681 Afbeeldingen: 5
|
wordt die rs125 ook met korte wielbasis?
_________________ Aprilia RS50 MY08 gp white Aprilia RS50 MY07 Repsol replica
|
za jun 19, 2010 2:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
JorritRS50
ApriliaForum Member
|
Aprilius schreef: JorritRS50 schreef: Kerel, ik heb je topic door gelezen. Ten eerste jij bent dom, maar je ouders zijn nog dommer. Je mag niet op een opgevoerde 50cc rijden maar wel op een 125 zonder rijbewijs. Hulde voor jouw ouders ben je jaloers ofzo ? ga met nimik spelen ofzo, als je het niet kan hebben Jaloers? Nee hoor. Ik heb zelf op genoeg snelle brommers gereden. 180cc sr, sr sprinter, rs50 volledig ontgrensd, aerox 70cc, senda 80cc, 125cc crosser. En er komt nu een honda mb 125 aan. Maar mijn ouders keuren het niet goed dat ik er op rij zonder motorrijbewijs. Jouwe doen niet moeilijk. en @ washandje, ik behandel hem me respect. Ik weet niet wat in jouw ogen respect is? Hem dom noemen is eerder een feit dan een mening. Jij gaat mij niet vertellen dat het niet dom is om zonder rijbewijs op een 125 cc te stappen. Dat je het zelf doet zonder goedkeuring van je ouders tot daar en toe.. Maar als je ouders het goedkeuren zijn ze stom bezig.
|
za jun 19, 2010 7:18 pm |
|
|
Hans_Senda
ApriliaForum Member
|
Laat hem gewoon een 125cc straatbleezert kopen. Wat interesseert jullie het?
_________________ J()®|)Y ™ Aprilia rs 125!!!! JWZ . *'-( _\ zegt (Aprilius): *die agent zegt : als je je brommer zo onbegrenst . trekt heel je frame krom *ik wou bijna zeggen : jij moet niet zo hard nadenken . dan trekken je hersencellen krom
|
za jun 19, 2010 7:28 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
JorritRS50 schreef: Aprilius schreef: JorritRS50 schreef: Kerel, ik heb je topic door gelezen. Ten eerste jij bent dom, maar je ouders zijn nog dommer. Je mag niet op een opgevoerde 50cc rijden maar wel op een 125 zonder rijbewijs. Hulde voor jouw ouders ben je jaloers ofzo ? ga met nimik spelen ofzo, als je het niet kan hebben Jaloers? Nee hoor. Ik heb zelf op genoeg snelle brommers gereden. 180cc sr, sr sprinter, rs50 volledig ontgrensd, aerox 70cc, senda 80cc, 125cc crosser. En er komt nu een honda mb 125 aan. Maar mijn ouders keuren het niet goed dat ik er op rij zonder motorrijbewijs. Jouwe doen niet moeilijk. en @ washandje, ik behandel hem me respect. Ik weet niet wat in jouw ogen respect is? Hem dom noemen is eerder een feit dan een mening. Jij gaat mij niet vertellen dat het niet dom is om zonder rijbewijs op een 125 cc te stappen. Dat je het zelf doet zonder goedkeuring van je ouders tot daar en toe.. Maar als je ouders het goedkeuren zijn ze stom bezig. me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo
za jun 19, 2010 7:32 pm |
|
|
Tapvat
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 04, 2010 10:22 pm Berichten: 733 Woonplaats: Rijswijk
|
Aprilius schreef: me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo Kom dan ff bij mij langs, dat is ook vlakbij
za jun 19, 2010 7:34 pm |
|
|
Hans_Senda
ApriliaForum Member
|
Tapvat schreef: Aprilius schreef: me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo Kom dan ff bij mij langs, dat is ook vlakbij Doe is ff MSN komen jij.
_________________ J()®|)Y ™ Aprilia rs 125!!!! JWZ . *'-( _\ zegt (Aprilius): *die agent zegt : als je je brommer zo onbegrenst . trekt heel je frame krom *ik wou bijna zeggen : jij moet niet zo hard nadenken . dan trekken je hersencellen krom
|
za jun 19, 2010 7:38 pm |
|
|
Aprilius
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za aug 29, 2009 12:46 am Berichten: 1837 Woonplaats: Bij moeke
|
Hans_Senda schreef: Tapvat schreef: Aprilius schreef: me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo Kom dan ff bij mij langs, dat is ook vlakbij Doe is ff MSN komen jij. comanderen hier tuurlijk . het is maar .. 30 km ofzo
za jun 19, 2010 8:36 pm |
|
|
shirioko
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma apr 12, 2010 8:12 am Berichten: 784 Woonplaats: Voorburg
|
hij wil een rs125 MY halen heeft ie al gezegd
za jun 19, 2010 8:55 pm |
|
|
JorritRS50
ApriliaForum Member
|
Dan kan je net zo goed op je 50cc blijven rijden als je toch doet wat je zelf wilt. En waarom gaat je pa dan mee kijken voor zo een MY125? Beetje vaag allemaal dit.
|
za jun 19, 2010 9:30 pm |
|
|
Hans_Senda
ApriliaForum Member
|
Laat Jordy gewoon, waar maak jij je druk om? Zoek een vriendin ofzo.
|
za jun 19, 2010 9:31 pm |
|
|
MG
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 31, 2007 12:05 pm Berichten: 592 Afbeeldingen: 3
|
gaaaaast
_________________ viewtopic.php?f=13&t=7926&start=240 UPDATE 4 JULI
|
zo jun 20, 2010 1:07 am |
Persoonlijk album
|
|
Nimik
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di apr 13, 2010 11:42 am Berichten: 242 Woonplaats: Langeveen
|
Aprilius schreef: me ouders keuren het ook niet goed . maar ze weten dat ik het toch wel doe en daarbij komt dat ik echt geen hele ritten ga maken . denk maar aan gewoon een blokje om ofzo OKE, WACHT EVEN... 1. Jij moet je wrak van je ouders verkopen. 2. Nu zeg je dat je niets op je ouders uitdoet. sorry maar jij bent echt een forum"held" En washandje, ik mag het niet zeggen he. maar jij bent officieel nog zieliger dan de mods op Derbi Club. de Balkenende van dit forum, Normen en waarden. please.
_________________ Was ik maar arm en lelijk
|
zo jun 20, 2010 3:04 am |
|
|
wout
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 9:29 pm Berichten: 1549 Afbeeldingen: 4 Woonplaats: Tuil
|
jongens laat hem man jullie hebben er geen last van je bent dit forum begonnen om elkaars passie te delen! En niet voor dit soort reactie! Alsjeblieft een beetje normale post en respect voor iedereen!
_________________ Mijn APRILIA RS50 MY 07
|
zo jun 20, 2010 3:11 am |
Persoonlijk album
|
|
apriliablack2008
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo aug 27, 2008 6:52 pm Berichten: 140 Woonplaats: werkendam
|
shalalie shalala