*tromgeroffel* Het ging al even de ronde, maar ik heb het toch vrij goed geheim kunnen houden Maar dan toch mijn nieuwe aanwinst, iedereen kent hem al maar hij is nu van MIJ MIJ MIJ Dinsdag binnen gekregen van wouter en gister er onder gezet, vanmiddag om half 4 begonnen met schoonmaken en toen het donker werd snel beetje foto's proberen te maken en een filmpje, zoals een beetje te zien is schemerde het al enigszins dus foto's zijn niet heel mooi geworden, maar ik zal morgen nieuwe proberen te maken Niet vragen voor hoeveel ik hem heb gekocht of wat dan ook maar het was iig veel minder dan de 200 euro die genoemd werd in wout zijn topic... kijk maar gewoon naar de foto's en luister vooral naar het geluid , geluid is in het echt nog mooier en op het filmpje was ie nog niet warm zoals te zien is aan de rook en vandaar dat ie niet heel goed op toeren wil komen
Dankjullie idd, zelfde brommer maar hoezo leeg van het gassen ? denk je dat ik em alleen nog maar stationair heb laten draaien ? tank is niet leeg, hij geeft dat alleen echt heel snel aan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum