Auteur |
Bericht |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Re: Aprilia Supermotard
oenoehoofd schreef: Gas eens plat man mietje. I second that
|
di okt 07, 2008 8:12 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
ja, komt nog.
waren ook niet bedoeld als: ik ga tantoe laag foto's.
iemand deze mooie brommer kopen ??
|
di okt 07, 2008 8:31 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
k geloof het niet
di okt 07, 2008 8:49 pm |
Persoonlijk album
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
mooie brommer ? vind hem er maar afgeragd uitzien , en dat met deze kilometerstand plaat voorop vind ik iets te groot , en die handvatten zijn ook niet echt jippi waar is de kentekenhouder heen eigenlijks ?
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6665&start=45
|
wo okt 08, 2008 4:41 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Ja, vond hem origineel toch ook wel mooier, maja, ieder zijn smaak btw ga is hangen in die bocht, niet tegen
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
wo okt 08, 2008 4:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
op supermotard is wat anders dan racer he en hij zei al dat het geen foto's waren van "kijk hoe plat ik ga"
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo okt 08, 2008 5:41 pm |
|
|
oenoehoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do aug 24, 2006 10:36 pm Berichten: 1012 Woonplaats: Roden/Groningen
|
Dan nog. Supermoto kan je goed plat door de bocht. En als je zulke foto's post, post dan ook goeie.
wo okt 08, 2008 5:46 pm |
|
|
floRiS50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jan 27, 2007 1:12 am Berichten: 2996 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: Middelburg
|
Citaat: Supermoto kan je goed plat door de bocht
weet ik ook wel, maar zoveel mee hangen met je bovenlichaam naar de binnekant van de bocht hoeft helemaal niet. dat bedoelde ik
_________________ Honda VTR1000 Firestorm
|
wo okt 08, 2008 5:54 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
dan post ik geen foto's meer, nu je zin en die vent op die gare x-race ? afgeragd, is nog helemaal origineel+start in een keer+is niet opgevoerd+maakt geen rare geluiden+trekt goed op... verder nog wat ??
|
wo okt 08, 2008 8:12 pm |
|
|
Blijhoofd
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 17, 2007 10:55 am Berichten: 255 Woonplaats: barneveld
|
Martijn Derbi senda schreef: dan post ik geen foto's meer, nu je zin en die vent op die gare x-race ? afgeragd, is nog helemaal origineel+start in een keer+is niet opgevoerd+maakt geen rare geluiden+trekt goed op... verder nog wat ?? zoo , ff snel aangebrand ? en als je zo gaat reageren kun je beter geen foto's posten nee.... en over gaar , heb het over buitenkant . en weet je wel waar je over spreek als je mijne gaar noemt ? hij is alles behalve gaar doei
_________________ http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?t=6665&start=45
|
wo okt 08, 2008 9:10 pm |
|
|
Sebasiejj
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 17, 2007 3:18 pm Berichten: 189 Woonplaats: Oss
|
Blijhoofd schreef: Martijn Derbi senda schreef: dan post ik geen foto's meer, nu je zin en die vent op die gare x-race ? afgeragd, is nog helemaal origineel+start in een keer+is niet opgevoerd+maakt geen rare geluiden+trekt goed op... verder nog wat ?? zoo , ff snel aangebrand ? en als je zo gaat reageren kun je beter geen foto's posten nee.... en over gaar , heb het over buitenkant . en weet je wel waar je over spreek als je mijne gaar noemt ? hij is alles behalve gaar doei en hij geeft gewoon zijn mening net zoals jij dat doet
|
wo okt 08, 2008 9:22 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
Blijhoofd schreef: Martijn Derbi senda schreef: dan post ik geen foto's meer, nu je zin en die vent op die gare x-race ? afgeragd, is nog helemaal origineel+start in een keer+is niet opgevoerd+maakt geen rare geluiden+trekt goed op... verder nog wat ?? zoo , ff snel aangebrand ? en als je zo gaat reageren kun je beter geen foto's posten nee.... en over gaar , heb het over buitenkant . en weet je wel waar je over spreek als je mijne gaar noemt ? hij is alles behalve gaar doei kappen zijn niet zo mooi meer idd, sorry kan er ook niks aan doen maar om hem nou gaar te noemen... ik bedoel: ik post foto's, jullie kraken het elke keer af.. als dat blijft gebeuren kan ik beter geen foto's meer posten toch ???
|
wo okt 08, 2008 9:24 pm |
|
|
Schoutenrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo okt 14, 2007 6:24 pm Berichten: 1876 Woonplaats: Hoek van Holland
|
volgens mij was jij het die steeds aan het opscheppen was over driften/sliden door de bocht ofzo kan me vergissen hoor maarja foto's zijn dan natuurlijk wel leuk
_________________ (\___/) ( ='.'= ) (")__(")
|
wo okt 08, 2008 9:27 pm |
|
|
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member
|
is ook meer gwoon als grap bedoeld, en er staat toch niet boven : DRIFT FOTOS OF SLIDE FOTOS, als ik 2 keer zeg: nee dit zijn niet die fotos en het gaat nog steeds door... dan maar niet meer
|
wo okt 08, 2008 9:29 pm |
|
|
Aprilia-Peter
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za jul 28, 2007 9:40 pm Berichten: 2349 Woonplaats: Bij moeders
|
vind jou rx er niet echt op vooruit gegaan zijn.. een STD rx sx vind ik mooier..
_________________ ast niet kan zoals et mut, dan mut et moar zoals et kan
|
wo okt 08, 2008 9:41 pm |
|
|
|