Auteur |
Bericht |
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Re: Nastro Azzurro RS50
Mathias RS 50 schreef: Daar in Noord Holland heb je volgens mij niet zoveel Belgen rijden he? Ik rijdt wel eens vaker achter een Belg aan hier en die trappen vaker opeens vol in de rem om een stom fietsertje ofzo voor te laten die niet eens voorrang heeft en nog best ver weg zijn. Ik heb dan vaker gehad dat ik het zelf met afremmen het nog maar net red, zowel op de brommer als in de auto. En als jij achter een Belg in een X6 rijdt die keihard remt terwijl je het totaal niet verwacht, dan wil ik het je heel graag beter zien doen dan Vincent Ten eerste: Wat maken die belgen nou weer uit :') Hier heb je ook genoeg ''wegpiraten'' hoor, overal in Nederland. Al verschillende keren aardige noodstoppen moeten maken. In de stad, maar ook op gewoon wegen waar harder werd gereden. Mijn conclusie komt voort uit het verhaal wat ik hier lees. Oftewel: niet hard rijden, 5 autolengtes aan ruimte en een rsje beschikt over aardig goeie remmen. Snap best dat je het op wilt nemen voor Vincent, maar ik ben niet aan het zeiken op hem. Mijn commentaar was vooral op Day Sniper, die het uitlegde. Als ik zijn verhaal mag geloven, kon het nog makkelijk
ma mei 09, 2011 9:20 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Mathias RS 50 schreef: apriliasquid schreef: hoezo? verklaar u nader Gast, je oordeelt over Vincent dat hij niet kan rijden vanwege 1 ongeluk. En volgens mij kom je niet vaker in België, maar het verkeer is daar al erger geregeld en als dan ook nog een X6 vol in de rem gaat terwijl je het totaal niet verwacht, is het nog niet zo heel gek dat je moet uitwijken. Ik denk dat jij in dezelfde situatie wel gewoon recht op de auto in was geklapt, en nog een hoop had gebroken ook op 20 meter afstand? nigga pleese dan raak niemand de auto als ik me 4takt scootertje pak achter in de schuur waar geen vloeistof meer in de remmen zit kan ik het nog aanremmen met me voeten :')
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 09, 2011 9:21 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
Ontopic bitches!
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
ma mei 09, 2011 9:21 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
team-rs schreef: challange accepted, ga een belg met een x6 regelen dan durf ik er 6 meter achter te rijden voor een noodstop je weet toch zelf ook hoe een rs remt ligt niet ver van me circuit fiets af hoor ( door het gewicht ) Als je er een oefening van maakt lukt het iedereen. Vergeet niet dat de X6 vrijwel onverwacht keihard heeft geremt. En mij maak je niet wijs dat je bij het rijden altijd super geconcentreerd bent op die wat voor je rijdt. Want je houdt ook de omgeving in de gaten of kijkt wel eens in de spiegels ofzo, of naast je als van rijbaan wilt wisselen. Als dan een auto voor je flink remt, kan het te laat zijn om zelf nog op tijd af te remmen.
ma mei 09, 2011 9:23 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
af1special schreef: Ontopic bitches! I rest my case
ma mei 09, 2011 9:23 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Als er 20 meter tussen zit heb je meer als genoeg tijd.
Maar ot: vincent ga je je brommer nu opnieuw spuiten? Of hoe wil je de schade wegwerken?
ma mei 09, 2011 9:24 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Dat er al geremd werd neemt niet weg dat het als nog met een behoorlijke snelheid was toen er door de BMW vol op de rem werd getrapt. Daarnaast is het ook de vraag wat Vincent autolengtes noemt. Zijn dat amerikaanse auto's of is dat net zo iets als zijn moeder zijn auto of zijn cart Ook hebben jullie geen weet op wat voor een weg er gereden werd en wat de omstandigheden waren. In België heb je stoplichten en spoor overgangen midden op de autoweg Post van AF1 Special niet gezien
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
ma mei 09, 2011 9:26 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
zou zn papie heeft een porsche dus zo'n 4 meter
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 09, 2011 9:27 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Dan moeten jullie es duidelijk zijn als je geen gezeik wilt Iedereen die hier nu zeurt, moet zn eigen conclusie trekken omdat er maar vaag wat gezegd wordt. Wees dan een keer duidelijk en vertel geen halve verhalen. Zo voorkom je wel meer gezeik hier op het forum Nu luister ik weer naar ben
ma mei 09, 2011 9:28 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
Valerie schreef: Dan moeten jullie es duidelijk zijn als je geen gezeik wilt Iedereen die hier nu zeurt, moet zn eigen conclusie trekken omdat er maar vaag wat gezegd wordt. Wees dan een keer duidelijk en vertel geen halve verhalen. Zo voorkom je wel meer gezeik hier op het forum Nu luister ik weer naar ben me2
|
ma mei 09, 2011 9:29 pm |
|
|
af1special
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 02, 2004 2:43 pm Berichten: 4328 Woonplaats: Moerkapelle
|
braaf!
_________________ ben z`n sprinter Nederlands Record 50 cc sprint: 7.738 & Nederlands Record 70 cc sprint: 7.117 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Jubbega 2011 1ste SBO Lisse 2010 1ste 50 cc Damwoude 2010 1ste 50 cc Jubbega 2010 1ste 70cc Genemuiden 2012 1ste 70 cc Genemuiden 2013
|
ma mei 09, 2011 9:39 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
af1special schreef: braaf!
|
ma mei 09, 2011 9:40 pm |
|
|
jasperrr91
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 23, 2009 7:35 pm Berichten: 7459 Woonplaats: Heerewaarden
|
Maar day sniper, hoe weet je hoe het gebeurd is? Je reed zelf een dag later naar limburg toe.
En vincent, hoe is alles geregeld met de verzekering, politie of wat dan ook daar? Aangezien je in belgie zat toen het gebeurde. Denk dat, dat niet zo is als in nederland? of wel?
ma mei 09, 2011 10:02 pm |
|
|
RS 666
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 12, 2007 2:04 am Berichten: 6134 Afbeeldingen: 25 Woonplaats: Alphen a/d Rijn
|
oke ik ga niks zeggen over hoe en wat, mr wanneer is dit ongeluk nou gebeurd? en waar? in belgie ofzo? of all places?
ma mei 09, 2011 10:57 pm |
Persoonlijk album
|
|
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
heb je al fotos van de schade? zuur dat je al zo snel schade hebt, het was/is een erg mooi ding maar het is mij toch een raadsel hoe je het voor elkaar hebt gekregen.. ik reed met 1 rem achter een vrachtwagen op 2-3 brommerlengtes en dat ding ging ook vol in de ijzers maar dar kon ik gewoon beremmen... maar je zal het wel niet met opzet gedaan hebben succes met het repareren in elke geval.. met wat voor gang kwam je eigenlijk in die auto zetten?
ma mei 09, 2011 11:00 pm |
Persoonlijk album
|
|
|