Auteur |
Bericht |
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Re: Nastro Azzurro RS50
is deze rs nou gecrashed? of een andere
|
ma mei 09, 2011 7:49 pm |
|
|
diverence
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm Berichten: 3629 Woonplaats: Hasselt
|
deze.
ma mei 09, 2011 7:49 pm |
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
da's wel zonde, die was sowieso vet!
ma mei 09, 2011 7:57 pm |
|
|
Day-Sniper
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo sep 08, 2010 4:54 pm Berichten: 394 Woonplaats: Omgeving Goes (Zeeland)
|
Deze RS heeft een aanrijding gehad.
Tuurlijk is Vincent ook schuldig aan het ongeluk, maar om nu met zen allen te gaan zeggen dat hij niet kan rijden dingen verneukt heeft etc etc. is gewoon te belachelijk voor woorden.
Vincent heeft het ongeluk aanzien komen en heeft alles er aan geprobeert te doen het te voorkomen, helaas zonder succes.
Er moet ook bij vermeld worden dat Vincent en de auto al aan het remmen waren voordat de auto besloot een nootstop te maken, de remlichten van de auto waren al aan het branden en Vincent heeft moeten reageren op het ineens sneller afnemen van de afstand naar deze auto.
_________________ Mijn RS50 OM
Aprilius schreef: is dat hoog onderwijs in belgie? volgens mij doet mijn hamster ook zo'n opleiding
|
ma mei 09, 2011 8:02 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 09, 2011 8:04 pm |
|
|
Valerie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm Berichten: 1314 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
|
Day-Sniper schreef: Deze RS heeft een aanrijding gehad.
Tuurlijk is Vincent ook schuldig aan het ongeluk, maar om nu met zen allen te gaan zeggen dat hij niet kan rijden dingen verneukt heeft etc etc. is gewoon te belachelijk voor woorden.
Vincent heeft het ongeluk aanzien komen en heeft alles er aan geprobeert te doen het te voorkomen, helaas zonder succes.
Er moet ook bij vermeld worden dat Vincent en de auto al aan het remmen waren voordat de auto besloot een nootstop te maken, de remlichten van de auto waren al aan het branden en Vincent heeft moeten reageren op het ineens sneller afnemen van de afstand naar deze auto. ehm ik wil niet verder gaan waar walter gestopt is maar dit gebeurt zooo verschrikkelijk vaak :') als je goed aan het opletten bent, zou je dit gewoon merken
ma mei 09, 2011 8:12 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
precies valerie dus komen we weer terug bij het begin apriliasquid schreef: is het niet verstandig om praktijk examen voor bromfiets te gaan doen voor jou
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
ma mei 09, 2011 8:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
Day-Sniper schreef: Deze RS heeft een aanrijding gehad.
Er moet ook bij vermeld worden dat Vincent en de auto al aan het remmen waren voordat de auto besloot een nootstop te maken, de remlichten van de auto waren al aan het branden en Vincent heeft moeten reageren op het ineens sneller afnemen van de afstand naar deze auto. komt er op neer dat niet iedereen altijd op vincent moet bitchen?
ma mei 09, 2011 8:17 pm |
|
|
frishh
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 13, 2010 11:06 am Berichten: 3714 Woonplaats: Delft
|
Apriliaaah schreef: Day-Sniper schreef: Deze RS heeft een aanrijding gehad.
Er moet ook bij vermeld worden dat Vincent en de auto al aan het remmen waren voordat de auto besloot een nootstop te maken, de remlichten van de auto waren al aan het branden en Vincent heeft moeten reageren op het ineens sneller afnemen van de afstand naar deze auto. komt er op neer dat niet iedereen altijd op vincent moet bitchen? NEGATIVE. Dat moet wel, ten alle tijden.
ma mei 09, 2011 8:22 pm |
|
|
cebess
Administrator
Geregistreerd: ma jan 13, 2003 7:17 pm Berichten: 3209 Afbeeldingen: 33 Woonplaats: Uden
|
Dat moet niet, doe je het toch heb je een waarschuwing.
|
ma mei 09, 2011 8:30 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
apriliasquid schreef: ik zeg, rs verkopen voordat je hem nog verder verneukt. blijf maar lekker op de kartbaan maar dat is mijn mening Deze opmerking gaat ook echt nergens over
ma mei 09, 2011 9:10 pm |
|
|
apriliasquid
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 22, 2008 11:08 pm Berichten: 1832 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Beijerland
|
hoezo? verklaar u nader
_________________ Rs50 tekoop in onderdelen! http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=7&t=18182&start=0
|
ma mei 09, 2011 9:11 pm |
Persoonlijk album
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr mei 16, 2008 10:40 pm Berichten: 1741 Woonplaats: Zuid-Limburg/Eindhoven
|
Valerie schreef: Day-Sniper schreef: Deze RS heeft een aanrijding gehad.
Er moet ook bij vermeld worden dat Vincent en de auto al aan het remmen waren voordat de auto besloot een nootstop te maken, de remlichten van de auto waren al aan het branden en Vincent heeft moeten reageren op het ineens sneller afnemen van de afstand naar deze auto. ehm ik wil niet verder gaan waar walter gestopt is maar dit gebeurt zooo verschrikkelijk vaak :') als je goed aan het opletten bent, zou je dit gewoon merken Daar in Noord Holland heb je volgens mij niet zoveel Belgen rijden he? Ik rijdt wel eens vaker achter een Belg aan hier en die trappen vaker opeens vol in de rem om een stom fietsertje ofzo voor te laten die niet eens voorrang heeft en nog best ver weg zijn. Ik heb dan vaker gehad dat ik het zelf met afremmen het nog maar net red, zowel op de brommer als in de auto. En als jij achter een Belg in een X6 rijdt die keihard remt terwijl je het totaal niet verwacht, dan wil ik het je heel graag beter zien doen dan Vincent
ma mei 09, 2011 9:14 pm |
|
|
team-rs
ApriliaForum Member
|
challange accepted, ga een belg met een x6 regelen dan durf ik er 6 meter achter te rijden voor een noodstop je weet toch zelf ook hoe een rs remt ligt niet ver van me circuit fiets af hoor ( door het gewicht )
_________________ money can't buy happiness, that's just a lie we tell poor people to keep them from rioting in the streets
|
ma mei 09, 2011 9:16 pm |
|
|
Mathias RS 50
ApriliaForum Member
|
apriliasquid schreef: hoezo? verklaar u nader Gast, je oordeelt over Vincent dat hij niet kan rijden vanwege 1 ongeluk. En volgens mij kom je niet vaker in België, maar het verkeer is daar al erger geregeld en als dan ook nog een X6 vol in de rem gaat terwijl je het totaal niet verwacht, is het nog niet zo heel gek dat je moet uitwijken. Ik denk dat jij in dezelfde situatie wel gewoon recht op de auto in was geklapt, en nog een hoop had gebroken ook
ma mei 09, 2011 9:19 pm |
|
|
|