Auteur |
Bericht |
marcz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 28, 2009 6:10 pm Berichten: 276 Woonplaats: Genderen
|
Re: Jsk aprilia rs50 tetsuya harada : Rijbewijs binnen
haha maar die dijken zijn daar toch ook best mooi of niet?
zo feb 27, 2011 2:35 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
Zeker een leuke route ja Allen het weer werkte niet mee.
|
zo feb 27, 2011 2:39 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 29, 2010 5:38 pm Berichten: 746 Woonplaats: Ottoland(zuid-holland)
|
vanmiddag waarschijnelijk een foto-update ( ja met een goede cam ). ---- Edit. Net op de terug weg van vrienden de koppelingskabel gebroken. Eerst dacht ik dat de veer er was afgeschoten (wat ook was gebeurt toen ik met jesse (jvs) ging rijden) Helaas bleek hij gebroken te zijn Morgen maar nieuwe bestellen en vrijdag beunen en dan hopelijk weer rijden. Ik baal er wel van zo' ding kan nooit 1 week normaal rijden of hij heeft weer iets En deze week stond heeeeeeel wat geplant op de brommer dus veel moet verzet worden Hij moet in elk geval weer rijden voor zaterdag anders heb ik wel een probleempje
|
di maart 01, 2011 9:06 am |
|
|
marcz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jul 28, 2009 6:10 pm Berichten: 276 Woonplaats: Genderen
|
op gegeven moment moet ie toch ophouden met kapot gaan
do maart 03, 2011 11:15 am |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Hoop het . Hopelijk komt vandaag mijn bestelling binnen van josdijkman. Want sinds mijn rijbewijs heeft het allen maar geregend en nu de lucht blauw is kan ik weer is niet. Naja het voordeel is wel dat ik gister hem kon poetsen want hij was echt enorm vies.
|
do maart 03, 2011 11:39 am |
|
|
Arthur94
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo mei 30, 2010 5:35 pm Berichten: 48 Woonplaats: Rijssen
|
haha dat verhaal komt me bekend voor, mijn koppelingskabel is gister gebroken, ik reed er nog maar weer een week op omdat ik vorige week een lekke band had
_________________ viewtopic.php?t=17487
|
do maart 03, 2011 7:35 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Bestelling is al binnengekomen en hij rijd weer Ook gelijk even gereden in het prachtige Brabant op de dijkjes want de lucht was blauw de zon scheen en de wegen waren droog. Was heerlijk om even met een beetje gas de buurt te verkennen.
|
do maart 03, 2011 8:25 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Minder nieuws te vertellen nou. Ik heb een ongeluk gehad. Ik ree op een bromfietspad en in een bocht zag ik 2 takken liggen die ik probeere te ontwijken helaas zag ik dit vrij laat door de zon waardoor mijn achterkant weg gleed. En ik richting de sloot ree en ik probeerde weg te draaien. Helaas viel ik toen. Ik glee ongeveer 2 meter over de grond net als mijn brom. Mijn eerste reactie was dit kan gewoon niet waar zijn. Maar helaas bleek het toch. Schade
Zijkap (recht) (Helmaal gescheurt) knipperlicht Voorrem greep Achterrem bedinin (Waar je je voet ophoud) Voorkuip schade aan de zijkant linker spiegel linker achterkap (Van de pagagier zitje) de tussending van je achterkap naar je zijkap (Waar ook je zitje op zit).
Personelijke schade is dat mijn rechtervoet erg pijn doet omdat de rempook daarop belande en kromsloeg.
Ik baal hier echt erg van. Maar aan de andere kant denk ik nu langzaam weer opnieuw maken dan komt ie allen maar mooier uit te zien want die zijkap was toch al onder de lichte krassen.
Loop allen te denken wat ik ga doen omdat 80% van de kappen schade heeft of een totaal nieuwe kappen-set bestellen. Of deze te houden (Daarmee bedoel ik deze kleurstelling).
|
vr maart 04, 2011 6:49 pm |
|
|
RS 746
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jul 16, 2007 8:29 pm Berichten: 1650 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zuid-Limburg
|
Re: Jsk aprilia rs50 tetsuya harada : Ongelukje
Balen man. Het zit je allemaal niet mee...
vr maart 04, 2011 7:04 pm |
Persoonlijk album
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Mee zit het niet.
Weet trouwens iemand of ik deze kappen set ergens nieuw vandaan kan laten komen. Of zijn der allen nog 2de handsjes.
|
vr maart 04, 2011 7:27 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
Dat zuigt jongen. gelukkig heb je zelf niet al teveel verwondingen, maar schade aan jezelf heelt vanzelf. die aan je brommer niet.
Succes met opknappen. Ik zou eerst de schade aan je brom die hem onrijdbaar maken fixen, daarna gewoon met die crackkappenset rijden. Als het dan van de lente of zomer lekker weer is gewoon die mooie set erop.
|
vr maart 04, 2011 7:40 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
Is wel een idee. Al mijn centjes zijn op na dat rijbewijs verzekerin aanvragen enzovoort. Dus ik zou toch moeten sparen voor een nieuwe kappenset. Dan koop ik volgede week wel een rempook knipperlicht en remhendel. Dan kan ik toch nog rijden de komende tijd. En ondertussen sparen voor een kappen-set. Het kutte is allen ik was net van plan om uitelijke spullen te gaan kopen (kuip-ruitje enzovoort) en gewoon weer netjes maken en naar mijn style/smaak Helaas gaat dit komende tijd niet door . Naja ik leer er maar me les er maar in.
|
vr maart 04, 2011 7:49 pm |
|
|
PeteRSchouten
ApriliaForum Member
|
welja. grote deuk in je ego of valt het mee? Ik ben ooit vlak na mijn 16e ook gevallen, nooit bovenop gekomen
|
vr maart 04, 2011 7:58 pm |
|
|
jsk
ApriliaForum Member
|
valt mee. Ik ga voortaan allen heeeeeel langzaam door bochten
|
vr maart 04, 2011 8:07 pm |
|
|
Maarten.
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr jul 10, 2009 2:36 pm Berichten: 199 Woonplaats: Nieuwe Niedorp
|
Als je deze kappenset verkoopt, pb dan maar ff
|
vr maart 04, 2011 8:08 pm |
|
|
|