HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu zo dec 29, 2024 10:00 am

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 700 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende
 Nastro Azzurro RS50 
Auteur Bericht
Washandje
ApriliaForum Member

Bericht Re: Nastro Azzurro RS50
Ik zat er zeg maar 4-5 autolengtes achter.

ma mei 09, 2011 6:59 pm
Profiel
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member

Nee hoor, je kan toch ook vol in de ankers met je brommer. Dus of je remmen werkten niet goed, of je lette niet op, of je was er te dicht op.
4/5 autolengtes :||:

Laatst bijgewerkt door Martijn Derbi senda op ma mei 09, 2011 7:00 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

ma mei 09, 2011 6:59 pm
Profiel
apriliasquid
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
MartinW schreef:
Als je bij iemand achterop knalt, dan was je of aan het bumperkleven, of niet aan het opletten.
Maar gezien jij zegt geprobeerd te hebben de auto te ontwijken, zag je het wel aankomen, dus was je aan het opletten.

En aan remvermogen ontbreekt het een brommer niet.
Bij mij niet iig.

Dat is hoe ik op die conclusie kom :^^:

of onvoldoende rijervaring/niet beheersen van het voertuig

vandaar dat ik ook zeg, examen, zodat die een fatsoenlijke (nood)stop leert maken.

ma mei 09, 2011 7:00 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member

agree

ma mei 09, 2011 7:01 pm
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member

Washandje schreef:
Ik zat er zeg maar 4-5 autolengtes achter.

zijn je blokjes op?
Afbeelding

ma mei 09, 2011 7:01 pm
Profiel
Washandje
ApriliaForum Member

Jullie mogen er nu wel over ophouden enzo. :^^:

ma mei 09, 2011 7:03 pm
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member

owje hij krijgt weer kritiek,

vin het maar een slap verhaal. als je er 20 meter vanaf zit kan je met gemak in je remmen

en ik heb heel wat meer kilometertjes op een rs gemaakt, dus kan het weeten en ben niet de enige

ma mei 09, 2011 7:04 pm
Profiel
Washandje
ApriliaForum Member

Ik heb er mijn les uit getrokken, alles verwerkt. En ga nu de brommer opnieuw opbouwen.

Jullie mogen er dus over ophouden. Aangezien ik deze kritiek nergens aan verdien. :^^:

ma mei 09, 2011 7:06 pm
Profiel
apriliasquid
ApriliaForum Member

Afbeeldingen: 0
ik zeg, rs verkopen voordat je hem nog verder verneukt.
blijf maar lekker op de kartbaan

maar dat is mijn mening :^^:

ma mei 09, 2011 7:08 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
team-rs
ApriliaForum Member

apriliasquid schreef:
ik zeg, rs verkopen voordat je hem nog verder verneukt.
blijf maar lekker op de kartbaan

maar dat is mijn mening :^^:

agree

en begin nooit aan een motor

ma mei 09, 2011 7:10 pm
Profiel
Washandje
ApriliaForum Member

Dan hebben jullie bij dezen je duit in het zakkie gedaan. Dankjewel, en ik zal het zeker onthouden. :^^:

ma mei 09, 2011 7:10 pm
Profiel
Maup
ApriliaForum Member

Ik zeg: Zoiets kan gebeuren, Zeker als je pas net rijdt. Pas de problemes.
Het zal heus niet je laatste krasje op dit ding zijn.

Wat ik niet snap: je hebt hem net helemaal vers opgebouwd, je vind het rijden leuk, en nu ga je hem weer helemaal opnieuw opbouwen? :00/: WTFFFF

ma mei 09, 2011 7:11 pm
Profiel
Washandje
ApriliaForum Member

Als je met een brommer / kart een ongeluk / botsing meemaakt. Komen er altijd bepaalde krachten bij kijken. Er kunnen dus dingen krom zijn, of losgedraait.

Voor mijn eigen veiligheid ga ik daarom alles opnieuw schoonmaken en dubbelchecken.

ma mei 09, 2011 7:13 pm
Profiel
team-rs
ApriliaForum Member

:D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D:
:D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D: :D:

omfg thats just funny as hell

ma mei 09, 2011 7:14 pm
Profiel
Maup
ApriliaForum Member

hmm oke, als je daar zelf gelukkiger van wordt.

Vind het persoonlijk behoorlijke bs, zeker bij een brommer, zeker bij een rs...
maargoed ik hou erover op

ma mei 09, 2011 7:16 pm
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 700 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 47  Volgende