Aprilia MY rs50 Repsol Replica *Ongeluk pagina 86*
Auteur |
Bericht |
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
Re: Aprilia MY rs50 Repsol Replica *Helaas ook ik heb pech pag38
ja maar het ging allemaal zo snel weet alleen dat et een zwarte kloyota is
ma nov 09, 2009 9:58 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
Was het niet bij jou in de buurt dan ?
_________________ http://instantboss.org/
|
ma nov 09, 2009 9:59 pm |
Persoonlijk album
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
JorritRS50 schreef: Volgende keer als je die auto ziet staan even verfafbijt over de auto heen Werkt altijd Maar dan gaat ze lak eraf Ik bedoel, dat is niet grappig, je moet gewoon ff de motorkap openbreken, en wat klooien met de motor, is veel leuker. Evt. kan je dan altijd nog de verfafbijt doen, misschien een idee, om ook ze banden een mes in te steken ofzo?
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma nov 09, 2009 10:54 pm |
|
|
kabouter plop
ApriliaForum Member
|
bierfles in uitlaat stoppen
condoom om carb
poulies deraf schroppen
ma nov 09, 2009 10:56 pm |
|
|
remonrs
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 21, 2009 7:42 pm Berichten: 528 Woonplaats: nederhemert
|
auto wegslepen en ik dicht bij zijnde water dumpen ?
|
ma nov 09, 2009 11:01 pm |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma jan 19, 2009 9:44 pm Berichten: 4057 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Zutphen
|
als ie erbags heeft de voorkant inelkaar schoppen of werkt dat niet ?
|
ma nov 09, 2009 11:07 pm |
Persoonlijk album
|
|
bartp
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo maart 04, 2009 8:51 pm Berichten: 3034 Woonplaats: Mooiste stad achter de duinen
|
Dat werkt, er moeten ergens sensoren zitten
aprilius schreef: beter noem je niemand hier een voetveeg, als je zelf nieteens een leven hebt buiten dit forum, en geen haar beter bent dan die drol die ik net nog doorspoelde viewtopic.php?f=10&t=17600 RENESSE BAZENMEETING!!! NEEM OP Z'N MINST EEN KIJKJE!!!!
|
ma nov 09, 2009 11:35 pm |
|
|
JorritRS50
ApriliaForum Member
|
bartp schreef: JorritRS50 schreef: Volgende keer als je die auto ziet staan even verfafbijt over de auto heen Werkt altijd Maar dan gaat ze lak eraf Ik bedoel, dat is niet grappig, je moet gewoon ff de motorkap openbreken, en wat klooien met de motor, is veel leuker. Evt. kan je dan altijd nog de verfafbijt doen, misschien een idee, om ook ze banden een mes in te steken ofzo? Ja dat is leuk, banden lek steken Doe het dan gelijk goed en doe het allemaal
|
ma nov 09, 2009 11:41 pm |
|
|
slammers
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jul 24, 2008 5:25 pm Berichten: 3012 Woonplaats: Wijk & Aalburg
|
Allemaal stoere boys, maar zodra ze bij die auto staan gaan ze 'm eerder poetsen dan kapot maken.
Je kán dan ook proberen gewoon een gesprek aan te gaan met de eigenaar. Zomaar een suggestie... Kans dat je die auto weer ziet is wel enorm klein ook.
di nov 10, 2009 12:05 am |
|
|
Robinrs50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma maart 30, 2009 4:30 pm Berichten: 909 Woonplaats: Wateringen
|
slammers schreef: Allemaal stoere boys, maar zodra ze bij die auto staan gaan ze 'm eerder poetsen dan kapot maken.
Je kán dan ook proberen gewoon een gesprek aan te gaan met de eigenaar. Zomaar een suggestie... Kans dat je die auto weer ziet is wel enorm klein ook. ja denk het ook was markt bij mij in het dorp dus daar komen ook mensen buiten wateringen op af maar denk dat een gesprek het verstandigst is
di nov 10, 2009 1:04 am |
|
|
RobinRS98
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma feb 11, 2008 8:36 pm Berichten: 429 Woonplaats: Nieuw-Buinen
|
bartp schreef: Dat werkt, er moeten ergens sensoren zitten Dat werkt niet, er zitten een soort van g kracht sensoren in, of jij moet met een kracht van een paar honderd kilo kunnen schoppen/slaan , verder wat heb je eraan om die auto te beschadigen je kan inderdaad beter wat slammers zegt een gesprek proberen aan te gaan en het zo netjes mogelijk oplossen, wil die man het verder niet oplossen heb je gewoon pech en moet je een cursus noodstops nemen,
_________________ Mijn RS OM
|
di nov 10, 2009 1:21 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
RobinRS98 schreef: bartp schreef: Dat werkt, er moeten ergens sensoren zitten Dat werkt niet, er zitten een soort van g kracht sensoren in, of jij moet met een kracht van een paar honderd kilo kunnen schoppen/slaan , verder wat heb je eraan om die auto te beschadigen je kan inderdaad beter wat slammers zegt een gesprek proberen aan te gaan en het zo netjes mogelijk oplossen, wil die man het verder niet oplossen heb je gewoon pech en moet je een cursus noodstops nemen, je kan ook eerst een gesprek beginnen en mocht het niet werken ga je helemaal los op die auto jonguh
|
di nov 10, 2009 11:03 am |
Persoonlijk album
|
|
Chrizu-kun
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do okt 16, 2008 10:16 pm Berichten: 1478 Woonplaats: Amsterdam/Budapest
|
Ik vind een kunstwerk op de auto krassen nog steeds een leuk idee. Stel je gaat met hem praten en daarna ga je aan zijn auto zitten, ja, dan weet hij ook 100% dat jij het was, hoe je eruit ziet, en welke brommer hij moet terug pakken. Kijk, hij reed em natuurlijk door omdat de auto niet van hem was, of niet verzekerd was, of hij had geen rijbewijs, of hij was gewoon een hufter, of allemaal tegelijkertijd. Als je een gesprek met hem aangaat, denk ik al zowiezo niet dat hij mee gaat werken aangezien je geen concreet bewijs hebt dat hij het was. Tenzij je echte oog getuigen hebt die het kunnen navertellen die niet jouw directe vriendjes zijn. Alhoewel, probeer dat maar aan de politie uit te leggen. Die gaan zeggen van, waarom heb je dat dan niet de eerste dag metteen bij ons gemeld? Dus tja, met praten, zal je niet veel winnen tenzij je hem in een hoekje kan drijven. Maar dan moet je eerst zijn huis vinden. Success. Je hebt meer kans dat je die auto later ergens op straat ziet staan geparkeerd bij een winkelcentrum ofzo.
_________________ Jesse says: no man echt niet meer, geen fut meer voor. Christopher Jambor says: ik pak ff mijn zweep. Jesse says: oke doe dat. Christopher Jambor says: BIATCH! Jesse says: ik ga nu wel ff trekken. Aprilia RS 80 Black/Red 2008.
|
di nov 10, 2009 11:14 am |
|
|
ThomaSBK
ApriliaForum Member
|
Even serieus van mijn kant dan Toen ik een ongeluk had was ik ook furieus kon die vrouw wel helemaal verrot schoppen in mijn gedachten. Echter zou ik zelf zoiets nooit doen en ook nooit doen (Ook al zeg ik van wel) Het is gewoon kudt pech waar je verder niet veel aan kan. Die vrouw waar ik ingeklapt was woonde hier in de straat maar dat maakt ook niet echt uit. Ik was ervan overtuigd dat zij te hard reed en zij was ervan overtuigd dat ze stapvoets reed. Uiteindelijk ben ik in de zijkant geklapt en dus mijn fout. En als ik denk hoe ik het denk dat het gebeurt is lijkt het dus waarschijnlijk dat jij moest remmen omdat jij te hard reed en hij afremde (Iig zo kan hij makkelijk de zaak winnen) Tis misschien wat makkelijker voor mij te zeggen omdat ik maar 150 euro schade had totaal en super veel mazzel had. Maar iig heel veel succes en ik hoop dat de respray goed lukt
|
di nov 10, 2009 11:23 am |
Persoonlijk album
|
|
Sanno
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo dec 28, 2008 9:06 am Berichten: 2739 Woonplaats: Terneuzen (zeeland)
|
Ga je eigenlijk weer voor die neonkleuren robin? of kies je deze keer een fatsoenlijke oranje die niet zo snel verkleurd? hoe oud is verf btw ?
di nov 10, 2009 11:37 am |
|
|
|