mensen mensen... dit oude topic weer effe uit het stof halen... heb `n vraag namelijk...
over `n maadje ga ik m`n motor en auto rijbewijs halen... de RS gaat er dus uit. hij komt te koop ! wil `m nog `n maandje houden en dan gaat ie `t wereldwijdeweb op.
nu is mijn vraag, wat kan ik er voor vragen ??
wat details:
2004 Aprilia RS50 Pogialli Black model met de nodige optie`s en aanpassingen... hieronder `n lijsje met dingen die eraan gedaan zijn:
- Datatag
- Begrenzer via contactslot
- Smoke ( donkerder ) ruitje
- Rood stadslicht
- Dubbel groot en klein licht
- Het woord “Aprilia” in achterlicht
- Aprilia Racing sticker op achterbrug en kroonplaat
- Bridgestone stickers op achterspatbord
- Pro-grip Carbon tankpad
- Verlaagde voorkant
- Verhoogde achterkant d.m.v andere veer
- Glanszwarte Mono-seat
- Glanszwarte Y-stukken
- Glanszwarte spatborden
- Glanszwarte stuuruiteinden
- Fasmem Duo uitlaat met Carbon dempers
- Michelin achterband, 130 breed
- 5 plaats koppeling met versterkte veren
- Regina Gold 125cc raceketting, vertanding 12 - 47
- nog wat dingen die ik nu vergeet ;p
brommer is optisch en motorisch 100% toppie in orde... hij is altijd in onderhoud geweest bij Van Lee tweewielers in Nuland, erkent aprilia dealer, en zoals jullie wel weten heb ik `m altijd vertroetelt. mijn RS is mijn grote hobby en ik steek er al mijn tijd en geld in. hij is altijd warmgereden, nooit lopen stampen en schade meteen bij laten werken ( heb er een schuivertje in de sneeuw mee gemaakt, niets schokkends. foto`s e.d. aanwezig ). de enige zichtbare schade die er op zit is wat stickerschade op de rechter zijkap, zie je alleen als je weet dat `t er zit. rest is allemaal bijgewerkt, herspoten e.d... bonnen en foto`s aanwezig uiteraard.
wat picjes, op bovenste foto`s nog met matzwart voorspatbord.
glanszwart voorspatbord. op deze pic zie je ook dat de schade mooi herstelt is, waar je m`n been ziet in de weerspiegeling zaten wat flinke krassen... zie je niks meer van
dus... bovenstaande is zo`n beetje de info die ik in de advertentie wil gooien... wat kan ik voor m`n brommer vragen mensen ?? geen onzin aub... en misschien `n beetje onderbouwen e.d.
alvast tanx, Gerard
[edit] er staat trouwens 13000 KM op... dat is best veel maar dit zijn toer kilometers. ik rijd er erg veel mee in m`n vrije tijd en rijd vaak grote afstanden. alleen al naar school ( wat ik al redelijk wat keren gedaan heb bij mooi weer ) is 40km heen en 40km terug. meestal rijd ik dan zo`n 60 tot 70 km/h...
1 kilometer volluit 105 km/h of 100 kilometer toeren met 60 / 70 km/h... die ene kilometer volluit is veeel slechter voor je brommer dan lekker relaxed toeren, houd dat in je achterhoofd.