Auteur |
Bericht |
D-RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za okt 29, 2005 12:28 am Berichten: 19 Woonplaats: Erremuu
|
hehe t is zeker orgineel gespoten bij CarE autobedrijf, ik was er zelf bij toen hij het ging laten doen, er is nix geen oneffenheid te voelen, komt door de regen denk ik, want ik zie die rs bijna elke dag en hij blinkt als de neten zonder dat ie gepoetst is;)
_________________ RS80 SBK '02
TP80 Roze Top Losse Binnenkop
MK sp
24mm Mikuni D-slide bewerkt
|
vr jan 12, 2007 8:26 pm |
|
|
Lex
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo mei 31, 2006 5:41 pm Berichten: 1059 Afbeeldingen: 15 Woonplaats: Enschede
|
Ziet er zeker netjes uit!
Ga je je knipperlichten er nog opzetten ook of laat je die gaten open?
|
vr jan 12, 2007 8:26 pm |
Persoonlijk album
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 04, 2006 11:13 pm Berichten: 193 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: arnemuiden
|
jah dat is jmmr dat die gaten er in ziten als je ze weg doe
maar ik denk dat ik die knipper lichten weg laat
_________________ speed is the game... aprilia is the name
|
vr jan 12, 2007 8:28 pm |
|
|
Phoenix_64
ApriliaForum Member
|
op de nieuwe foto is ie wel strak , wees er zuinig op he
_________________ the world is yours
|
vr jan 12, 2007 8:32 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma dec 04, 2006 11:13 pm Berichten: 193 Afbeeldingen: 3 Woonplaats: arnemuiden
|
oke zal ik doen
|
vr jan 12, 2007 8:33 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
heeft iemand nog goede tips voor mijn monoseat hij staat er nu bij zo als op de foto
maar ik ben dat schueren al weer een eind beu zegmaar maar mischien nog iemand tips??
of je die dan ff wil laten weten
joow
|
ma jan 15, 2007 2:02 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
iemand nog ideetjes voor mijn kontje hoe je dat het beste kan doen mat schuuren en daarna plamuuren ofzo of iets anders ??
ik weet het nie ma ik heb hem nu een eind goed geschuurt maar dan plamuuren tog dan weer schuuren en spuiten ????
|
ma jan 22, 2007 4:53 pm |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
ja je moet eerst gewoon zorgen dat je hem mooi in de vorm schuurt
( zo te zien is dat heeel heel heeeeeel veel werk in jouw geval....gebruik dus gewoon een schuurmachientje (mouse o.i.d) waarmee je goed kan werken...dus niet dat het een lomp apparaat is)
dat werkt veel sneller, dus pas op dat je niet te veel werk schuurt en stof de boel regelmatig af.....kijk ook zelf even welke korrel het beste werkt in jouw geval...
ik zeg er wel bij dat de spuiter meteen begint te mopperen dat je een schuurmachientje hebt gebruikt omdat dat een beetje draait...waardoor je een soort van haartjes uit het polyester haalt...maar daar hebben ze een speciale grondlak voor en dan is er nx aan het handje
(als je het laat spuiten is korrel 400 droog als eind korrel, meestal al voldoende...dat kreeg ik tenminste te horen van de spuiterij)
verder moet je naar het schuren idd plamuren waar jij denk dat het nodig is....dus gewoon plamuur op een pasje doen o.i.d en dan over het hele oppervlakte heen strijken...dan zie je vaak al waar de oneffenheden zitten... en daar kan je dan weer aan werken: schuren,plamuren,schuren etc....
als je het zelf wilt gaan spuiten kan je het beter met een hele fijne korrel na schuren en spuitplamuur of grondverf gebruiken (ik heb liever grondverf omdat het wat fijner is en je kan het ook dik spuiten als je dat wilt, en je kan het beter schuren omdat de structuur gewoon ook fijner is)
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
ma jan 22, 2007 5:25 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
owkej dan
bedankt voor je antwoord dus kort om ik heb nog heeeeel heeel veel werk tedoen
ik ga dat ding maar is zo snel morgelijk af maken
|
ma jan 22, 2007 5:30 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
kheb nog een vraagje
ik wil graag mijn voorlamp doorschakkelen.
dat ik zegmaar allebij mijn lichten het doen als ik rij dat lijkt mu wel vet staan weet iemand hoe je dat doet??
|
ma jan 22, 2007 6:26 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
ikheb het nu al gedaan was niet erg moeilijk
dacht dat je dan best rotig moest doen tis maar 1draatje
|
ma jan 22, 2007 8:40 pm |
|
|
aprilia blackdream driver
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr nov 04, 2005 11:51 am Berichten: 544 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: Achtmaal
|
ziet er wel leuk uit wel wat schade gehad zie ik ja maar hij is nu weer goed in orde
_________________ aprillia rs power blackdream
as ge ut nie mir wit gebruikte kit! ist gat te ruim pak dan pur schuim! Als ut dan nog nie gaat pakte ut las apparaat!
|
ma jan 22, 2007 9:04 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
jah dat was dus vlink ballen in het begin eej heb je eindelijk je brommer
schat je de bocht verkeerd in helaas
maar goed nu ist wel weer goed alleen doe ik denk ik nog wat op mijn kappen maar weet nog niet wat
ene lichte doorschakele is vet mooier
|
ma jan 22, 2007 9:15 pm |
|
|
aatje RS 50
ApriliaForum Member
|
vraag om jullie mening....
wat zoude julie er van vinden als ik bij mijn rs de rem en schakel en waar ze aan vast zitten zegma zwart zou maken en dan wel mat zwart denk ik dat mooier is dan blinkend zwart
of jullie zoude willen laten weten of je het een goed of een slecht idee zoude vinde!
laat maar horen
|
ma jan 22, 2007 11:37 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
ik denk dat het wel leuk zal staan... maar toch ook niet....
welke kleur zwart... ja.... ik denk niet dat het veel uitmaakt
leuk: dan is alles zwart
niet leuk: dan is alles zwart
denk daar maar is over na
als het tenminste is waar ik denk dat je het over hebt
ma jan 22, 2007 11:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
|