Rs50_drifter's Mx50 *Ongeluk 14/11/2011* TE KOOP/RUIL
Auteur |
Bericht |
MartinW0527
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm Berichten: 10527 Woonplaats: 0527
|
 Re: Rs50_drifter's Mx50 **Alle updates staan in openings pos
had gekund, al betwijfel ik of je net zulke knuppels weer kan vinden, waar dan ook.
za okt 22, 2011 12:43 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Kerel, ik bedoelde de wegen daar, niet de mensen. Dat laat ik maar mooi even in het midden. 
zo okt 23, 2011 1:26 am |
Persoonlijk album
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
wist ik wel, zit ook maar wat te trollen 
zo okt 23, 2011 12:06 pm |
|
 |
RaoulMX
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jul 04, 2007 11:03 pm Berichten: 541 Woonplaats: Berg
|
Ja ik klaag niet hoor, hier rijden is echt fantastisch, maar zou graag eens rondje bij de zee rijden ermee! 
|
zo okt 23, 2011 2:59 pm |
|
 |
Rs50_drifter
ApriliaForum Member
|
 Re: Rs50_drifter's Mx50 *Ongeluk 14/11/2011*
Update 14/11/2011 De dag begon mistig, ik ging richting Alkmaar voor mijn theorie examen voor de auto. Vragen waren niet echt moeilijk en was geslaagd. Tot zover kon mijn dag niet kapot.
Eenmaal thuis ging ik terug naar school, zonnetje scheen dus was best wel lekker weer om met de brommer te gaan. Met een gangetje van 50km/h zag ik in ene dat zo'n hele groep de fietspad in beslag nam. Ik kon ze niet niet meer meer ontwijken en moest de berm inrijden, maar daar zat ook nog een lantaarn paal dus ik vol in de remmen en werd van mn brommer gelanceerd. Stuur kreeg ik vol in mn ballen en met mn handen en hoofd de klap opgevangen. De fietsers kwamen even kijken of het met me ging, en gingen even later weg? Ik kon niet eens om gegevens vragen. Any way, Mijn stuur is totaal krom, blok olie lekt, knipperlichten en voorspatboord gebroken. voor de rest weet ik het niet want mijn brommer staat op het plek van ongeluk werd namelijk met de ambu opgehaald. heb alleen wat schaaf wonden en een dikke snee in mn boven been. gelukkig niet in mn zak.
Dus nu even een vraag hoe krijg ik alles vergoed? ik heb geen gevens van degene die fout is geweest die is namelijk weggefietst zonder ambulance oid te bellen. Dat deed een vriendin van me want die zag me daar in ene liggen.
Zo kan een mooie dag helemaal verpest zijn.
|
ma nov 14, 2011 5:46 pm |
|
 |
aprilialover
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 1:44 pm Berichten: 574 Woonplaats: thuis
|
Je krijgt sowiso niks vergoed, op wie moeten ze dan de schade verhalen ?? Maar jammer dat je brommer nu kapot is, maar gelukkig is met jou alles goed moet je maar denken. Je kan wel aan die vriendin vragen of ze een kusje op je ballen wil geven om de pijn te verzachten 
_________________ Ik zoek een blok van een oud vrouwtje die hem alleen heeft gebruikt voor boodschappen.
|
ma nov 14, 2011 5:48 pm |
|
 |
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm Berichten: 1495 Woonplaats: Barendrecht
|
dat kut zeg  Gelukkig heb je het er zelf niet al te slecht vanaf gebracht. Succes met de reparatie!
ma nov 14, 2011 6:03 pm |
|
 |
marien
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm Berichten: 7666 Afbeeldingen: 0 Woonplaats: Delft
|
Rs50_drifter schreef: Update 14/11/2011 De dag begon mistig, ik ging richting Alkmaar voor mijn theorie examen voor de auto. Vragen waren niet echt moeilijk en was geslaagd. Tot zover kon mijn dag niet kapot.
Eenmaal thuis ging ik terug naar school, zonnetje scheen dus was best wel lekker weer om met de brommer te gaan. Met een gangetje van 50km/h zag ik in ene dat zo'n hele groep de fietspad in beslag nam. Ik kon ze niet niet meer meer ontwijken en moest de berm inrijden, maar daar zat ook nog een lantaarn paal dus ik vol in de remmen en werd van mn brommer gelanceerd. Stuur kreeg ik vol in mn ballen en met mn handen en hoofd de klap opgevangen. De fietsers kwamen even kijken of het met me ging, en gingen even later weg? Ik kon niet eens om gegevens vragen. Any way, Mijn stuur is totaal krom, blok olie lekt, knipperlichten en voorspatboord gebroken. voor de rest weet ik het niet want mijn brommer staat op het plek van ongeluk werd namelijk met de ambu opgehaald. heb alleen wat schaaf wonden en een dikke snee in mn boven been. gelukkig niet in mn zak.
Dus nu even een vraag hoe krijg ik alles vergoed? ik heb geen gevens van degene die fout is geweest die is namelijk weggefietst zonder ambulance oid te bellen. Dat deed een vriendin van me want die zag me daar in ene liggen.
Zo kan een mooie dag helemaal verpest zijn. Als je niet allrisk verzekerd bent krijg je niks vergoed, fietsers zijn nooit aansprakelijk.
ma nov 14, 2011 6:15 pm |
Persoonlijk album
|
 |
Rs50_drifter
ApriliaForum Member
|
arggh das mooi balen zeg! ik heb net mn brommer opgehaald, schakelen klinkt niet lekker, tenminste niet naar toebehoren(kan aan de olie peil liggen). Stuur krom als wat. en mn voorrem die doet het ook niet.
dus alle schade moet ik zelf betalen? ben namelijk alleen wa verzekerd. Had ik net zo goed frontaal tegen die malloten moeten botsen.
|
ma nov 14, 2011 7:26 pm |
|
 |
Thijsiie
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 28, 2010 9:13 pm Berichten: 930 Woonplaats: IJsselmuiden
|
@marien: in principe krijg je niks vergoed als je een ongeluk kreeg door toedoen van een fietser. dit wil niet zeggen dat je nooit vergoeding krijgt. toen ik, vorig jaar, een ongeluk kreeg door een fietser die plots linksaf sloeg terwijl ik naast hem zat, heb ik wel 1400 euro schadevergoeding gekregen. (ik had wel een getuige)
@rs50_drifter: zwaar kut dit. zolang je geen getuigen/gegevens hebt en wa verzekerd bent krijg je niks vergoed. op die fietsers inrijden had waarschijnlijk alleen maar extra negatieve gevolgen voor jou. . .
|
ma nov 14, 2011 7:39 pm |
|
 |
Apriliaaah
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za nov 13, 2010 10:32 am Berichten: 3543 Woonplaats: Meppel
|
klopt, fietsers behoren ook tot de zogenoemde 'zwakkere verkeersdeelnemers' zij zijn eigenlijk altijd in het voordeel met dit soort ongelukken, sowieso kleine kans dat je nog geld gaat krijgen.. helaas voor jou, in ieder geval succes met het opknappen 
ma nov 14, 2011 7:46 pm |
|
 |
MartinW0527
ApriliaForum Member
|
het is niet zo dat fietsers nooit aansprakelijk zijn, het is zo dat het hun fout niet is, tenzij je kan bewijzen dat het wel zo is.
alleen jouw 'probleem' is dat je ze niet geraakt hebt, dus kun je sowieso niks verhalen op je verzekering. alleen als je gegevens van eens van de fietsers had, had je misschien met die gene eruit kunnen komen, en het op de verzekering van de fietser verhalen, zoals thijs al zei.
dus jammer maar helaas, een valpartij is geen ongeluk, dus betekent bijna altijd geen vergoeding bij WA
ma nov 14, 2011 8:12 pm |
|
 |
ventovice
ApriliaForum Member
|
Sterkte met je verwondingen en de schade aan je MX! Zonde! Zoals jij het vertelt, 'schrok' je min of meer van het feit dat het fietspad 'opeens' verspert was met meerdere fietsers. Dat jij schrikt, dáár kunnen zij niks aan doen; kwestie van opletten en vooruit kijken... Wat deed je trouwens op het 'fietspad'? Je hoort toch op de rijbaan normaal gesproken... Feit dat je geen contact met één van de fietsers hebt gehad, maakt dat het een zogenaamd 'éénzijdig ongeluk' is. Je zult zelf de schade moeten betalen. Dit is pure pech.... Maarrr: tòch gefeliciteerd met je theorie-examen! 
|
ma nov 14, 2011 8:40 pm |
|
 |
Rs50_drifter
ApriliaForum Member
|
Morgen ga ik even op onderzoek uit, via twitter heb ik allemaal berichten gekregen en ook mogelijke personen die dit veroorzaakt hebben. Verder ga ik morgen als het lukt even de stuur bekijken, en kijken waar de lekkage vandaan komt, misschien dat ik wat vloeibaar pakking op kan doen. Gelijk ook nieuwe versnellingsbak olie erin. Zo zag de situatie eruit: Met de brommer komt het allemaal goed. Hopelijk ook met mij. voelt in ieder geval nog niet echt fijn.
|
ma nov 14, 2011 11:48 pm |
|
 |
Gerard1793
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma mei 09, 2011 5:08 pm Berichten: 977 Woonplaats: Middelstum
|
Te hard gereden voor die omstandigheden?
_________________ '78 XT500 '89 GS500 '98 V70 T5
|
ma nov 14, 2011 11:59 pm |
|
 |
|