Ja maar komt pas na mn examens dus duurt nog wel ff.. Ben dan ook pas 18, en t lijkt me niet verstandig zoiets in je garage te hebben als je er nog niet legaal op mag rijden
Maar komen zal hij er! Wat een prachtdingen, wou altijd een GSXR600 maar vind dit stukke mooier!
Filmpje van mn Senda nog gevonden, Hier was hij net afgesteld, met Keihin, HPI, Nieuwe cilinder.. nog niet helemaal warm, maar even voor t idee hoe hij eigelijk liep
je krijgt op een gegeven moment een brief van de popo binnen dat ze niks hebben kunnen vinden en dat ze stoppen met je brommers zoeken tenzij er nieuwe bewijzen komen, nja, niet dat ze geprobeerd hebben ofzo om ze te vinden, maar is volgensmij een formaliteit op het politiebureau
je krijgt op een gegeven moment een brief van de popo binnen dat ze niks hebben kunnen vinden en dat ze stoppen met je brommers zoeken tenzij er nieuwe bewijzen komen, nja, niet dat ze geprobeerd hebben ofzo om ze te vinden, maar is volgensmij een formaliteit op het politiebureau
Nee nog niet gehad,
maar er is een grappenmaker, met wie ik t al een tijd niet kan vinden en hier en daar wat problemen mee gehad heb en die liep laatst zogenaamd te beweren tegen wat mensen dat hij zogenaamd mn brommers gestolen zou hebben, ik weet dat hij t niet gedaan heeft en 1 grote praatjesmaker is, maar als hij dat gezegd heeft, en mensen kunnen het getuigen.. kan ik hem niet aangeven en voor de kosten op laten draaien?
ik zou goed kijken, mss een spiegel, lampspoiler oid komt van jou spains, had zn spains ergens schade/krasje? maar als ik jou was, zou ik het door iemand opnemen als die gozer weer gaat praten dat hij het heeft gedaan
Had nergens schade, hij net allemaal nieuwe kappen enz, was nog niks mee gebeurd, stond ook veel in de garage bijna niet op gereden dus hij zag er gewoon als nieuw uit, dus nergens om er aan te herkennen.
maar dat opnemen ga ik zeker doen als hij weer grappig komt doen
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum