Auteur |
Bericht |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
pokerface schreef: @stresskip: dus als ik het goed begrijp heb je alleen een knipperlichtje moeten bestellen en krijg je wel gewoon geld v/d verzekering voor ook de rest van je kappen etc? kan je wel weer mooi uitlaatje voor kopen ofzo zal ook maar es gaan vragen of iemand me zachtjes wil aanrijden
nee man, ik heb knipperlicht zelf moeten betalen.. verzekering doet nix zolang de dader er niet is en politie heeft nog niemand kunnen aanhouden.. ik had gebeld en ze moesten eerst eeuwen zoeken naar m'n aanklacht dus
als ik dit nu op de verzekering ga verhalen kost het me volgend jaar weer 535euro premie extra.. en ik heb een nieuwe zijkap liggen wegens transport schade dus die komt er op en dan issie weer bijna als nieuw..
|
za maart 17, 2007 3:40 pm |
|
|
P!n0
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo jan 10, 2007 10:15 pm Berichten: 2945 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Vlaardingen
|
GO matthijn
I agree with U
(over allebei de dingen trouwens )
za maart 17, 2007 3:41 pm |
Persoonlijk album
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Whahaha, lig bijna plat op me stoel hoe mensen elkaar elke keer weer kunnen afzeiken, volgens mij genieten jullie er echt van he, elke keer er op terug komen, Jongens jongens jongens, hoe oud zijn we hier met zen alle bij elkaar??? Forum is volgens mij ter informatie als je wat aan je brommertje hebt of wat niet weet hoe te doen, of als je raad of zo nodig heb, maar dit gaat echt te ver... omg Heel, maar dan ook echt heel het forum is er mee gespawned.... Lijkt mij het beste als de moderator's gewoon op home page zetten, wie nu nog zijn bek open trekt over zon lullig iets die bann ik gewoon van acount, klotehommels weg = weer is leuke dingen op het forum, Right>?
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
za maart 17, 2007 4:17 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
hou zelf ook lekker je bek dan, je komt er nu zelf weer op terug en mensen gaan weer op jouw reageren..
|
za maart 17, 2007 4:27 pm |
|
|
Midi RS
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 22, 2005 4:23 pm Berichten: 615 Woonplaats: Flevoland
|
ik probeer dit topic gewoon te vermijden.. anders wordt ik ook gewoon gek van het feit dat ELKE keer maar weer iemand z'n **** moet open trekken...
het is een topic om reactie's te geven op zijn brommer ( Apriliaforum ) en niet over de persoon, ik vind dat je dat maar doet op msn.. zo ik ben weer weg uit dit topic!
_________________ Yamaha R1 2004....
|
za maart 17, 2007 4:29 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma aug 14, 2006 11:20 am Berichten: 3063 Afbeeldingen: 41 Woonplaats: Center Parcs
|
Whahah ok.. Nu benk het met de andere eens, StReS KiP, je bent echt een sukkel he... kijk hoe je gelijk reageerd... vindt je het gek dat mensen zo tegen je terug reageren, Midi Rs heb gelijk... Ik lees hoe mensen op jou, ( StReS KiP, ) zitten te zeiken, maar dat is niet gek ook, dat maak je er 100% zelf naar, jij blijft en blijft maar door gaan, en als ik dan reageer van jongens, komaan we hebben dit van iemand om over brommers te lullen, vragen te stellen en al dat soort dingen over de RS'en, dan ben jij, StReS KiP, de gene die het elke keer weer te gek maakt.... Applaus voor onze grote jonge jongens, owja en beterschap met die zwaar, overbelaste, gekneusde, zere knie die op dit moment nog even niks toelaat. Misschien dat je vriendin, die zo ontzettend lekker is volgens jou er wat aan kan doen, je weet het nooit, altijd proberen waard, even er over wrijven, kusje er over en misschien klaart het dan al een heel stuk op, geen dank voor de tip hoor, dat zijn gewoon de RS mannen onder mekaar toch, fijn weekend allemaal jongens
_________________ Aprilia RS50 Red-White 08"> verkocht aan dafichias Aprilia RS50 Nero 05" > (is niet meer...) **All petrolheads should own an Alfa if they want to know what differentiates a car from a toaster; Jeremy Clarkson**
|
za maart 17, 2007 7:45 pm |
Persoonlijk album
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
dit is het leukste topic op heel appieforum
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za maart 17, 2007 8:00 pm |
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
StReS KiP schreef: pokerface schreef: @stresskip: dus als ik het goed begrijp heb je alleen een knipperlichtje moeten bestellen en krijg je wel gewoon geld v/d verzekering voor ook de rest van je kappen etc? kan je wel weer mooi uitlaatje voor kopen ofzo zal ook maar es gaan vragen of iemand me zachtjes wil aanrijden nee man, ik heb knipperlicht zelf moeten betalen.. verzekering doet nix zolang de dader er niet is en politie heeft nog niemand kunnen aanhouden.. ik had gebeld en ze moesten eerst eeuwen zoeken naar m'n aanklacht dus als ik dit nu op de verzekering ga verhalen kost het me volgend jaar weer 535euro premie extra.. en ik heb een nieuwe zijkap liggen wegens transport schade dus die komt er op en dan issie weer bijna als nieuw..
Hoe komt het dan dat je zegt op derbi-club.com dat je weet wie de dader is maar dat je het gewoon gaat laten gaan omdat hij te gevaarlijk is?
je spreekt jezelf wel tegen
|
za maart 17, 2007 8:12 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Whhahahahahahah OMG die kerel jonge....
dit is gewoon om te lachen
|
za maart 17, 2007 8:14 pm |
Persoonlijk album
|
|
Broezz
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 26, 2006 12:23 am Berichten: 587 Woonplaats: Sint-Katelijne-Waver
|
wa valt er nu te lache? Ik mag toch vragen waarom ik op derbi-club iets anders lees/interpreteer als wat ik hier lees?
Geef mij is 1 argument waarom dat ik niet op een normale toon dat mag vragen?
(als het op mij bedoelt was tenminste)
|
za maart 17, 2007 8:17 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
Broezz, hahahahahah nee dat is het hem juist Broezz, was niet bedoelt voor jou,
maar voor die achterlijke stress kip die overal wel wat anders lult en zjin porblemen vervolgens op zen nek neemt en dan weet hij dat meneer stresser fout zit, dan begint hij snel over zen nieuwe knipperlichtjes met foto, maar daar blijkt ook weer wat uit te komen, whahah
|
za maart 17, 2007 8:36 pm |
Persoonlijk album
|
|
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
ik zeg het nog 1 keer, kgeloof nix vn zen verhalen meer
_________________ speed
|
za maart 17, 2007 8:49 pm |
|
|
aprilia kevin
ApriliaForum Member
|
wie nog wel
|
za maart 17, 2007 9:03 pm |
Persoonlijk album
|
|
Daan88
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 06, 2005 11:55 am Berichten: 1887 Afbeeldingen: 7 Woonplaats: beemster
|
kap dan eens een keer allemaal, meerdere keren gevraagd dacht ik
dit topic gaat een weekje op slot.
|
za maart 17, 2007 10:16 pm |
Persoonlijk album
|
|
Tjerk
Administrator
Geregistreerd: ma sep 18, 2006 5:50 pm Berichten: 886 Woonplaats: Hardegarijp
|
//Topic op verzoek weer open, en nu wel netjes ontopic allemaal!
_________________ De aanwezige spelfouten in de bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
|
ma jul 09, 2007 12:00 am |
|
|
|