Auteur |
Bericht |
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
Daan88 schreef: RSpowerobdam schreef: geef me maar een waarschuwing of zo oke... RSpowerobdam schreef: want jah je mag je eige mening geeneens meer geven zeker jawel, maar op een normale manier ----- ontopic!
offtopic: hopelijk heb je dan stresskip ook 1 gegeven voor die lekkere bedreiging tege mij? ... :)
ontopic: gaan die blokje sop nieuwste model nou standaard ontgrenst harder dan standaard ontgrenst am6 blok?
_________________ speed
|
do maart 15, 2007 8:40 pm |
|
|
Nightmare5
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 02, 2006 1:05 pm Berichten: 596 Woonplaats: Opmeer
|
Volgens de gegevens die op aprilia.com hebben gestaan moet het blok ladingen kw's hebben op de krukas.. meer als std rs.. maar al wil je dat benutten denk ik dat je toch echt met je vertanding moet kloten ... voor groter / achter kleiner om er zowieso iets leuks van te maken met minder over toeren
_________________ - HPC - Parts and Customising -
- Team H-p-c.nl -
|
do maart 15, 2007 8:47 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
staat 2kw op kenteken op de krukas en dat is MET de begrenzingen..
en ik ga wel mee naar de meeting als me knie dat toelaat, aangezien ik vanmiddag bij de dokter ben geweest en me meniscus is misschien beschadigd(stukje van me knie) en is misschien blijvend letsel.. misschien operatie..
|
do maart 15, 2007 10:42 pm |
|
|
apriliapoggiali
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do jan 05, 2006 9:04 pm Berichten: 303 Afbeeldingen: 2 Woonplaats: boskoop
|
meeeting ijmuide?
_________________ turbo cached fully carbon fiber Gsx R ala ghost rider
|
do maart 15, 2007 10:53 pm |
Persoonlijk album
|
|
Phoenix_64
ApriliaForum Member
|
Citaat: Dat maak ik bijna elke dag mee, ik minder nooit vaart en schop ze soms nog na.. Ze horen me zowiezo aankomen en als ze dan stoer gaan doen krijgen ze gewoon een schop
stress kip soms vraag ik me af waar je mee bezig bent, slachtoffer uithangen terwijl je in andere topics jezelf keihard tegenspreekt
_________________ the world is yours
|
do maart 15, 2007 11:11 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
gaat hier toch over fietsers of ben je achterlijk ofzo, ik kan moeilijk een pitbull schoppen dan hangt die gelijk in me been en ben zowiezo wat netter tegen honden enzo..
|
do maart 15, 2007 11:16 pm |
|
|
Phoenix_64
ApriliaForum Member
|
je zegt toch dat als je inhaalt je nooit vaart mindert , maar verder boeit het mij ook niet
_________________ the world is yours
|
do maart 15, 2007 11:20 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
ben 1x bijna op mn bek gepleurt door een fietser.. sinds dien ben k wel iets rustiger langs groepen gaan rijden
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
do maart 15, 2007 11:38 pm |
Persoonlijk album
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
|
vr maart 16, 2007 4:33 pm |
|
|
rain man
ApriliaForum Member
|
jeeuhj nieuw knipperlicht:D
|
vr maart 16, 2007 6:40 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Jup nog even wachten met het erop zetten aangezien ik komende weken niet rij... k*t knie..
|
vr maart 16, 2007 11:35 pm |
|
|
speed
ApriliaForum Member
Geregistreerd: wo apr 26, 2006 6:06 pm Berichten: 189 Woonplaats: Gooik
|
je bent gewoon ene grappig en zielig figuur stresskip :'). over hypocrisie gesproken. Ff de held uithangen in een ander topic terwijl je zelf op je bek bent gevallen .
en ja dit moest ik ff zeggen voor er hier iemand begint te zagen. Zal wss ook wle het laatste zijn dat ik in deze bleiter zijn topic zet.
Geniaal gewoonweg die topics van jou.
_________________ speed
|
za maart 17, 2007 10:53 am |
|
|
THAI-fight
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do dec 15, 2005 7:26 pm Berichten: 394 Woonplaats: ja
|
@stresskip: dus als ik het goed begrijp heb je alleen een knipperlichtje moeten bestellen en krijg je wel gewoon geld v/d verzekering voor ook de rest van je kappen etc? kan je wel weer mooi uitlaatje voor kopen ofzo zal ook maar es gaan vragen of iemand me zachtjes wil aanrijden
_________________ met heroïne ga je heel hard achteruit,het is zelfs dodelijk...met brommer rijden ga je heel hard vooruit,alleen je betrekt er andere mensen bij...
...it´s not a game , it´s real...
|
za maart 17, 2007 12:16 pm |
|
|
Fast-Rider
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo jun 27, 2004 12:05 am Berichten: 831 Woonplaats: Roosendaal
|
De appie's worden er niet mooier op vind ik. als k dat filmpje zo eens bekijk. Lijk je nogal een gapend gat te hebben tussen je voorkap en je frame zeg maar waardoor je nogal ruimte hebt en zo op de grond kunt kijken. dat is jammer van de nieuwe appie's
mja daar in tegen hebben ze wel weer mooie display's gekregen. apart dingkie is het
_________________ DISCLAIMER:
Fast-Rider (Bas) is niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze post en wijst iedere aansprakelijkheid af met betrekking tot de plaatsing van dit bericht onder invloed van drank en/of andere verdovende middelen.
|
za maart 17, 2007 12:56 pm |
|
|
Matthijn
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma okt 31, 2005 10:02 pm Berichten: 8434 Afbeeldingen: 6 Woonplaats: Marknesse
|
speed schreef: je bent gewoon ene grappig en zielig figuur stresskip :'). over hypocrisie gesproken. Ff de held uithangen in een ander topic terwijl je zelf op je bek bent gevallen . en ja dit moest ik ff zeggen voor er hier iemand begint te zagen. Zal wss ook wle het laatste zijn dat ik in deze bleiter zijn topic zet. Geniaal gewoonweg die topics van jou.
wil jij je snater nu eens gaan houden? gaat het eindelijk weer goed.. komt er weer zon kut post voorbij.. k irriteer me mateloos.. danku
en idd.. net zoals bij een TZR zit er een gat bij de teller... das t enige lelijke aan die brommer
_________________ [s]Aprilia RS50 NM Identikit 2002[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Black [/s] SOLD [s]Aprilia RS50 NM Xerox Replica[/s] SOLD [s]Aprilia RS50 MY07 White[/s] SOLD [s]Aprilia RS125 NM Grey Dust[/s] SOLD Aprilia RS50 MY07 Alitalia Replica
|
za maart 17, 2007 1:46 pm |
Persoonlijk album
|
|
|