Auteur |
Bericht |
StReS KiP
ApriliaForum Member
Geregistreerd: zo apr 30, 2006 2:42 pm Berichten: 1532 Woonplaats: Spijkenisse
|
Filipino schreef: Wat mij betreft zoekt kip het bij deze maar helemaal zelf uit. Mijn hulp krijg je niet meer.
hadje ook wel ff kunnen pm'en, en dat noemt zich dan een moderator.. 'het grote voorbeeld'
|
ma dec 18, 2006 4:56 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
StReS KiP schreef: Filipino schreef: Wat mij betreft zoekt kip het bij deze maar helemaal zelf uit. Mijn hulp krijg je niet meer. hadje ook wel ff kunnen pm'en, en dat noemt zich dan een moderator.. 'het grote voorbeeld'
Stres Kip bij deze een waarschuwing, dit vanwege je gedrag.
Niet zozeer dat je dat tegen mij zegt, maar iedereen hier geeft je tips omdat je een probleem hebt. Deze sla je af en daarnaast maak je niet prettige opmerkingen naar mensen toe.
We proberen hier een gezellig forum te beheren, daar waar iedereen elkaar graag zou willen helpen en waar iedereen dat graag zou accepteren.
Ruzie zal nooit van deze aardbol verdwijnen maar je mag wel met wat meer respect met je mede-forummembers omgaan.
|
ma dec 18, 2006 5:01 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
Geregistreerd: za sep 13, 2003 2:32 am Berichten: 2242 Woonplaats: ZH
|
volgens mij kwam jij beetje beledigd over flipipino... niks persoonlijks verder maar ik vond je opmerking nou niet bepaald "gezellig" mocht je het hier niet mee eens zijn dan hoor ik hier graag een uitleg over
dat stresskip soms beetje eigenwijs is dat is inmiddels bekend maar ach.... we zijn niet allemaal hetzelfde !
ik stel voor dat we dit tandwiel gedoe ff lekker vergeten en over iets anders beginnen en laten we er met ze alle een gezellig topic van maken !
|
ma dec 18, 2006 5:05 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: StReS KiP schreef: Filipino schreef: Wat mij betreft zoekt kip het bij deze maar helemaal zelf uit. Mijn hulp krijg je niet meer. hadje ook wel ff kunnen pm'en, en dat noemt zich dan een moderator.. 'het grote voorbeeld' Stres Kip bij deze een waarschuwing, dit vanwege je gedrag.Niet zozeer dat je dat tegen mij zegt, maar iedereen hier geeft je tips omdat je een probleem hebt. Deze sla je af en daarnaast maak je niet prettige opmerkingen naar mensen toe. We proberen hier een gezellig forum te beheren, daar waar iedereen elkaar graag zou willen helpen en waar iedereen dat graag zou accepteren. Ruzie zal nooit van deze aardbol verdwijnen maar je mag wel met wat meer respect met je mede-forummembers omgaan.
geef jezelf ook ff een waarschuwing dan, want hexspammer had net nog gezegt dat je er over op moet houden.. en zelf was je ook niet poeslief en nu maak je misbruik van je macht en dat weet je
|
ma dec 18, 2006 5:06 pm |
|
|
Filipino
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di aug 09, 2005 7:49 pm Berichten: 666 Woonplaats: Bunnik
|
Stresskip vooral zo doorgaan....
Het gaat hier erom dat je met respect met elkaar hier omgaat. Dat heb ik jouw tot heden nog maar heel weinig zien doen. Ik hoop dan ook dat je houding gaat veranderen.
_________________ Pupp¡e In the end, it all comes together zegt:
doffers... klint best vet
|
ma dec 18, 2006 5:08 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
het topic werd net weer gezellig en relaxed.. beginnen jullie weer
maaarree is die rs van je nog steeds netjes ? oftwel, post es nieuwe foto's man
@filipino, je bent nu zelf fout hoor, dit soort dingen horen via Pb te gaan en niet in het topic zelf?
|
ma dec 18, 2006 5:10 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Filipino schreef: Stresskip vooral zo doorgaan....
Het gaat hier erom dat je met respect met elkaar hier omgaat. Dat heb ik jouw tot heden nog maar heel weinig zien doen. Ik hoop dan ook dat je houding gaat veranderen.
ben ik voor een deel met je eens alleen wat ik al zei we zijn niet allemaal hetzelfde het zou GOED kunnen dat jij als ander persoon (dus ook persoonlijkheid) dingen verkeert opvat tegen over carlo !
iriteer je aan hem mompel gewoon wat en ga naar een ander topic jij als mod hebt alleen de taak op het forum netjes te houden en geen goddelijke houding aan te nemen, toch ?
|
ma dec 18, 2006 5:12 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
...
Maar goed, maak idd weer eens n foto van je brommer, ik ben benieuwd hoe die dr ondertussen uitziet. Fix btw ook n foto van die malossi wand svp
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma dec 18, 2006 5:18 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: het topic werd net weer gezellig en relaxed.. beginnen jullie weer maaarree is die rs van je nog steeds netjes ? oftwel, post es nieuwe foto's man @filipino, je bent nu zelf fout hoor, dit soort dingen horen via Pb te gaan en niet in het topic zelf?
alleen voorkap en monoseat zit erop, zo rij ik al paar dagen rond..
zit te tobben om me RS wegte brengen, want voorwiellager is nu kapot ofso want alles trilt als een gek.. en achterband is lek wat is het breedste wat om RS velg past?? heb nu 130mm..
|
ma dec 18, 2006 5:20 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
StReS KiP schreef: Racekees schreef: het topic werd net weer gezellig en relaxed.. beginnen jullie weer maaarree is die rs van je nog steeds netjes ? oftwel, post es nieuwe foto's man @filipino, je bent nu zelf fout hoor, dit soort dingen horen via Pb te gaan en niet in het topic zelf?alleen voorkap en monoseat zit erop, zo rij ik al paar dagen rond.. zit te tobben om me RS wegte brengen, want voorwiellager is nu kapot ofso want alles trilt als een gek.. en achterband is lek wat is het breedste wat om RS velg past?? heb nu 130mm..
130 is de max
|
ma dec 18, 2006 5:22 pm |
|
|
petertzr
ApriliaForum Member
Geregistreerd: di jun 20, 2006 3:38 pm Berichten: 2931 Woonplaats: Nederhemert
|
Zou niet verder dan 130 gaan, 130 ligt perfect in de bocht en staat gewoon mooi
_________________ Thom'z BeunBaas
|
ma dec 18, 2006 5:22 pm |
|
|
Racekees
ApriliaForum Member
Geregistreerd: ma nov 07, 2005 5:17 pm Berichten: 6379 Afbeeldingen: 16 Woonplaats: Hoogkerk
|
130 is al het breedste, maar breng je je hele rs weg ? gewoon voorwiel eraf schroeven is makkelijker :)
|
ma dec 18, 2006 5:23 pm |
|
|
[YRT]
ApriliaForum Member
|
Racekees schreef: 130 is al het breedste, maar breng je je hele rs weg ? gewoon voorwiel eraf schroeven is makkelijker :)
mag niet van ze pa
|
ma dec 18, 2006 5:24 pm |
|
|
StReS KiP
ApriliaForum Member
|
oke doe ik wel 130. ik dacht namelijk 150 omdat het op de nieuwste RS ook kon, maar die velg zal wel breder zijn
|
ma dec 18, 2006 5:25 pm |
|
|
Leentje
ApriliaForum Member
Geregistreerd: do mei 25, 2006 7:52 pm Berichten: 87 Woonplaats: Vilvoorde (België)
|
110 is beste achterbandmaat voor rsjes, met een 130 wordt bochtjes pakken niet leuk
_________________ Mijn project rs OM http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.ph ... sc&start=0 MO sr tcejorp nijM
|
ma dec 18, 2006 5:26 pm |
|
|
|