runnerke schreef:
Filipino schreef:
ja nogal grappig
sorry dat ik het zeg.
maar wat is dat voor sneue opmerking.
dus jij vind het leuk dat stresskip door iemand over de bek pleurt en schade heeft???
Zeg ik dat ik het leuk van dat stresskip op ze bek is gegaan?
Nee!Wat ik dan wel grappig vind? Dat stresskip toch elke keer op de meest bijzondere manier de aandacht opzich weet te vestigen.
Wouzziej schreef:
ik vind het idd ook wel een trieste opmerking.
zou jij het leuk vinden als jij opje bek gaat en iemand vind het grappig?
kzal jou is van je "motor" aftrappen..kijken of jij dan lacht
Je kan het interpreteren zoals je het wilt. Wederom geld ook voor jouw; geen woord in me reactie zegt dat ik het fijn, leuk of wat dan ook zou vinden dat stresskip zijn brommer en/of hijzelf is beschadigd.
Wat ik dan wel grappig vind? Dat stresskip toch elke keer op de meest bijzondere manier de aandacht opzich weet te vestigen.
petertzr schreef:
Ik dacht dat filipino zich lekker voor motors interesseerde en hier weg was? Dit is idd vrij sneu.. En dat dat dan ook nog eens je enige reactie op het forum is, voeg iets zinnigs toe..
In princiepe was en ben ik hier ook weg, al kom ik eens in de maand nog een paar minuten het een en andere checken.
De reden dat ik hier in dit topic wat plaats is omdat zelfs op andere fora deze foto's geplaatst werden. Mijn eeste reactie was dan ook: "Het zal toch niet..."
Ik denk overigens dat ik zelf wel kan bepalen of ik iets zinnigs toe voeg aan die forum of niet. Daarnaast heb ik in het verleden meer dan genoeg zinnige dingen toegevoegd aan dit forum.
Ik denk dat je even 2 a 3 seconden moet nadenken voordat je met de rest mee blert.
StReS KiP schreef:
Filipino schreef:
ja nogal grappig
Beetje jammer van je, had je toch iets hoger ingeschat..
Volledig terecht dat je me hoger ingeschat had, ik ben gewend dat ik hoog ingeschat word.
Goed je best doen kip en wellicht overkomt je het zelfde.
Racekees schreef:
Filipino schreef:
ja nogal grappig
ben ik blij dat jij weg bent gegaan.. blijf dan ook weg
Ben jij blij? Omdat ik weg ben gegaan? Ben ik blij dat ik je toch nog blij heb gemaakt. En of weg blijf... dat bepaal ik toch echt zelf.
MarcelFDS schreef:
Mensen waarom geloven jullie die jongen niet gewoon op zijn woord
Het heeft voor hem toch ook geen zin om erover te liegen.
Verder veel succes ermee
Gelukkig heeft stresskip in het verleden nooit dubieuze verhalen veteld.... Ik herhinner me nog verwijderde topics met MSN gesprekken erin enzo... Verhalen die tegenstijdig waren... Ja, dat waren me nog eens tijden.
Kan het dan best begrijpen dat men twijfeld aan de woorden van de heer Stresskip.
RS-Jurrien schreef:
Suc6 Kip, komt allemaal wel weer goed
, en tegen Flippie, jaloezie kan je ook anders uiten, later
Jaloers? Op een brommer? Nee sorry jongen, zover zal het niet meer komen. Wat verder niet weg neemt dat het een hele mooie brommer is.
StReS KiP schreef:
haha goed gezegd Jurrien
En thnx mensen, hoop het ook
Makkelijk he? Iemand napraten.
Doen jongetjes van 4-6 jaar ook altijd als hun grote broer wat stoers tegen een ander zegt. Ben je trouwens a 16 geworden kip?
Doe je trouwens wel knap. 2 brommers verneuken in nog geen half jaar tijd. Respect!
Daan88 schreef:
inderdaad geen gepaste opmerking van filipino
waarschuwing dus
Een waarschuwing voorwat?
Zou ik een waarschuwing krijgen omdat ik iets grappig vind? Dus omdat ik het grappig vind dat jij mij hier een waarschuwing voor geeft zou ik nog een waarschuwing krijgen?
Geef me dan maar meteen een ban, want ik sta immers vrolijk in het leven en vind nogal veel dingen grappig en leuk.
Maar wederom: geen woord in me reactie zegt dat ik het fijn, leuk of wat dan ook zou vinden dat stresskip zijn brommer en/of hijzelf is beschadigd.
Dat stresskip wederom, hetzij om debiele wijze, de aandacht opzicht weet te vestigen vind ik wel erg grappig.
Schitterend toch, hoe iemand het voor melkaar krijgt?
- Brommer onderuit geremd
- Boete voor het rijden zonder bromfietscertificaat
- Cilinder warm gelopen
- Kappenset aangeschaft
- Cilinder aangeschaft maar die werkt dan niet
- Andere cilinder erop, maar het is toch de caberateur
- Gezakt voor brommercertificaat
- Nieuwe brommer gekocht
- Oude brommer verkocht
- Nieuwe brommer waar lak vanaf gaat
- Nieuwe brommer die de sloot ingereden word
- Ongetwijfeld tal van dingen vergeten
En dan nog de altijd schitterend en vermakelijk topics en reacties omtrend de bezigheden van de heer stresskip.